wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Renault Premium Route
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=78
Strona 3 z 5

Autor:  Duck [ 19 paź 2007, 20:04 ]
Tytuł: 

Wredny_Szaman, nie zapominaj że Premium to pojazd średniodystansowy i nikt do niej motorka większego niż 420 nie wsadził.

Moje Premium 385 po drobnym grzebaniu, naprawie pompy oraz wymiany kompletu wtrysków zostawia za sobą motory rzędu 460 bez żadnego problemu.

Autor:  Radiance [ 21 paź 2007, 11:26 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Wredny_Szaman, nie zapominaj że Premium to pojazd średniodystansowy i nikt do niej motorka większego niż 420 nie wsadził.

Moje Premium 385 po drobnym grzebaniu, naprawie pompy oraz wymiany kompletu wtrysków zostawia za sobą motory rzędu 460 bez żadnego problemu.
Mylisz się ... Premium jest samochodem długodystansowym, równie dobrze jak Magnum. Mówisz, że nikt nie wsadził do niej większego silnika niż 420 kucy ? A nowe Premiumki ? Silnik Volva ( największy ) ma moc 450 KM. Chyba, że mówisz tylko i wyłącznie o starszych modelach, to zwracam honor.

Autor:  Duck [ 21 paź 2007, 20:25 ]
Tytuł: 

Koleżko nie wiem czy zauważyłeś, ale to jest temat o pierwszej generacji tego modelu, więc jak się nie trudno domyślić parametry silnika dotyczą tylko i wyłącznie "jedynki".

2 sprawa - premium jest autem średniodystansowym więc nie masz się o co kłócić (z ciekawości zajrzałem do encyklopedii i miałem rację).

Autor:  Jacek_Bydgoszcz [ 23 paź 2007, 11:42 ]
Tytuł: 

Wiecie coś na temat premium 260? Mama do kupienia premium 260 firanka zestaw z przyczepa na tandemie, jak sie sprawuja te silniki? czy te 260KM wystrczy naladowosci po 18ton na zestaw? A i czy ktos wie czy te premiumy ze skrzyniam 8biegowymi mają półbiegi?

Autor:  K92 [ 23 paź 2007, 12:20 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Wiecie coś na temat premium 260? Mama do kupienia premium 260 firanka zestaw z przyczepa na tandemie, jak sie sprawuja te silniki? czy te 260KM wystrczy naladowosci po 18ton na zestaw? A i czy ktos wie czy te premiumy ze skrzyniam 8biegowymi mają półbiegi?
Mój tata jeździł taką Premiumką z takim silnikiem i skrzynią 8 biegową jest ona bez połówek, z przebitką. Ciągał nią przyczepę tylko że na obrotnicy nie tandem no i tak naprawdę wiem że cały zestaw załadowany na full ważył 34 tony i Premium mimo tak małego silnika dawała sobie dzielnie rade ogólnie nie narzekał, Był nią nawet na Słowacji no ale tam to samochód z przyczepą to pod górki na 2 biegu a wskazówka nawet nie podnosiła się w liczniku. Więc samochód ogólnie godny polecenia. Przez ten czas nie było z nim żadnych problemów raz siadł rozrusznik i zamek w dzrzwiach nic po za tym. Premiumka była z 1999r.

Autor:  Jacek_Bydgoszcz [ 23 paź 2007, 19:00 ]
Tytuł: 

Aha, dzieki za odpowiedź, a mozesz mi jeszcze powiedzieć jakie bylo spalanie zaladowanego zestawu?

Autor:  K92 [ 23 paź 2007, 20:03 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Aha, dzieki za odpowiedź, a mozesz mi jeszcze powiedzieć jakie bylo spalanie zaladowanego zestawu?
Ogólnie to na full załadowany było może kilka razy. Niestety nie ma teraz mojego taty a wtedy jeszcze nie bardzo się tym interesowałem ale jak tylko wróci to powiem Ci ile średnio palił i ile ton woził. Jak będziesz miał jeszcze jakieś pytania to pisz chętnie pomogę :]

Autor:  Jacek_Bydgoszcz [ 27 paź 2007, 18:00 ]
Tytuł: 

Ok to czekam na odpowiedz ;)

Autor:  K92 [ 27 paź 2007, 19:56 ]
Tytuł: 

Przy 17-18 tonach, paliła 26-27 l

Autor:  Jacek_Bydgoszcz [ 28 paź 2007, 10:36 ]
Tytuł: 

Ok wielkie dzieki ;)

Autor:  zwoli [ 17 lis 2007, 19:34 ]
Tytuł: 

Dzisiaj wrcalem z w-awy i szlem z renówką 385 premium to mowil ze solo 25-28 pali na trzech osiach ,takie spalanie kolego K-92to po polsce -26-27

Autor:  K92 [ 17 lis 2007, 21:58 ]
Tytuł: 

Cytuj:
kolego K-92to po polsce -26-27
Tak o Polsce, ale to trzeba było naprawdę ekonomicznie jeździć bo tak to norma była jakieś 28 litrów, a była to solówka 2 osiowa.

Autor:  zwoli [ 27 lis 2007, 13:39 ]
Tytuł: 

To sporo jak na solówke , ja swoimi autami np MAN18,262 spalil teraz 21,8 /100km a DAF XF 380solo 2 osie ok22l.Ale to tez bywa roznie bywa i 25l a to juz przy malo ekonomicznej jezdzie.
Cytuj:
Przy 17-18 tonach, paliła 26-27 l
chodzi ci jeszcze o przyczepę????

Autor:  K92 [ 28 lis 2007, 8:10 ]
Tytuł: 

Cytuj:
K92 napisał:
Przy 17-18 tonach, paliła 26-27 l
chodzi ci jeszcze o przyczepę????
No tak z przyczepa oczywiście, bo inaczej to nie wiem gdzie by te 18 ton upchnął.
Cytuj:
To sporo jak na solówke
Może i sporo ale samochód nie miał połówek to trochę tracił i po drugie szybko sie nim jeździło bo nie miał kagańca a jak wiadomo spalanie wtedy dość szybko idzie w górę.

Autor:  zwoli [ 28 lis 2007, 19:07 ]
Tytuł: 

Zle cie zrozumialem bo twoj post byl tak napisany
Cytuj:
trzeba było naprawdę ekonomicznie jeździć bo tak to norma była jakieś 28 litrów, a była to solówka 2 osiowa.
Ale jesli chodzi o przyczepę to bardzo dobry wynik , moj DAF tez bez kagańca takze staram sie nie nadużywać tego :lol:

Autor:  K92 [ 28 lis 2007, 21:32 ]
Tytuł: 

Cytuj:
moj DAF tez bez kagańca takze staram sie nie nadużywać tego Laughing
Wiadomo że nie ma co szaleć ale przy wyprzedzaniu się często przydaje i manewr trwa krócej i sprawniej a wiadomo im krócej na lewym pasie tym lepiej.

Cytuj:
DAF XF 380solo 2 osie ok22l.Ale to tez bywa roznie bywa i 25l a to juz przy malo ekonomicznej jezdzie.
A Daf-em nigdy nie ciągasz żadnej przyczepy ??

Autor:  zwoli [ 30 lis 2007, 19:31 ]
Tytuł: 

Tak ciągam koegel 14 ton ladownosci kontener

[ Dodano: Pią, 30.11.2007, 18:33 ]
Narazie pali do30l/100 bo w jedną strone na pusto latam ale tak26-30l/100

Autor:  martinfh [ 24 maja 2008, 20:45 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium Route

Ile waży renault premium w silniku 385 i 340kg?

Autor:  naniody [ 24 maja 2008, 22:24 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium Route

Moja 400km waży coś około 6800, z tym że ma aluminiowe felgi i zbiorniki. Między 385, 340 a 400 raczej różnicy nie będzie, bo to jest prawie ten sam silnik

Autor:  Trucker_Bartek [ 25 maja 2008, 11:13 ]
Tytuł:  Re: Renault Premium Route

Co do premium.-> mają małe kabiny Ci którzy ją produkowali chyba myśleli o tym że kierowcy są niscy ponieważ Premium mogło by być szersze. To moja uwaga a pozatym
Żeby jeździć chciała i się nie psuła na drodze, reszta jakoś ujdzie.

Strona 3 z 5 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/