wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Schematy biegów http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8719 |
Strona 3 z 12 |
Autor: | Evil [ 14 lip 2007, 0:18 ] |
Tytuł: | |
Fan Magnum skrzynia B 18 byla montowana w starszych modelach Renault Premium i Magnum o ile sie nie myle to do roku 1999. niestety nie znam wiecej szczegolow ani schematu biegow w tej skrzyni. |
Autor: | Fan Magnum [ 15 lip 2007, 15:20 ] |
Tytuł: | |
przebitke uruchamia się ruchem lewarka w prawo? a jak się powraca do małej skrzyni? |
Autor: | Bald [ 15 lip 2007, 15:27 ] |
Tytuł: | |
Lewarek w lewo do siebie i masz małą skrzynię. |
Autor: | pakus [ 16 lip 2007, 10:34 ] |
Tytuł: | |
Jezeli komus chodzilo by o Mercedesy typu 1834 czy 1935 (chyba takie maja oznaczenia lub podobne) to tam skrzynie byly bardzo proste R 1 3 5 7 '--l--l~l--l .. 2 4 6 8 Gdzie: [~] - oznaczaja przejscie z malej na duza skrzynie [..] - sa zeby lepiej wygladalo |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 16 lip 2007, 21:12 ] |
Tytuł: | |
Ja czasem brykam Mercem 809 gdzie biegi są tak: 4..2..R \---\--\ .5...3...1 Dałem takie skosy (\) bo lewarek tak chodzi, jak by z 2 pociągnął prosto to 5 wrzuci . Nie pamiętam dokładnie jaki model i czy dokładnie taki schemat był w Krazie z 1990r. tym kanciastym, ale mniej więcej tak: 1..2..5 l...l...l R..3..4 R było oznaczone strzałeczką w dół w kólku, a cały schemat był narysowany na desce rozdzielczej. |
Autor: | Evil [ 16 lip 2007, 22:32 ] |
Tytuł: | |
dosc dziwny uklad biegow w tym Mercedesie a uklad z Kamaza sie zgadza te nowsze modele Kamaza posiadaly polbiegi a to uklad z Jelonka 317 i rowniez tych starszych z okraglymi lampami R_2_4 1_3_5 |
Autor: | EL TORO [ 05 sie 2007, 18:32 ] |
Tytuł: | |
W Mercedesie kolego zdaje sie o ile dobrze pamietam odwrotnie jest;] |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 05 sie 2007, 20:25 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: W Mercedesie kolego zdaje sie o ile dobrze pamietam odwrotnie jest;]
Przecież podałem jakie występują w mercedesach LN, a w tym konkretnym przypadku to tuning w postaci skrzyni od stara 200 i przez to taki dziwny układ. Najlepsze jest jak wsadzi się na to auto kogoś nowego to tydzień męczy się zanim dojdzie do ładu z tą skrzynią .
|
Autor: | wilduck [ 13 sie 2007, 18:34 ] |
Tytuł: | |
wszystko ladnie pieknie tylko jak to sie przelacza.tzn z malej na duza i odwrotnie. 1. guzik, sprzeglo, bieg 2. sprzeglo, guzik ,bieg 3.sprzeglo guzik ,sprzeglo bieg bo z przebitka to wiadomo |
Autor: | eRKaZet [ 13 sie 2007, 18:43 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2. sprzeglo, guzik ,bieg
Prawidłowy system.
|
Autor: | wilduck [ 13 sie 2007, 19:08 ] |
Tytuł: | |
czy ten guzik w opcji 2 ma byc wlaczany na luzie czy moze byc wlaczony jeszcze na biegu czy dowolnie.sorki ze tak katuje ale mam jazde probna wkrotce.a nie mialem z tym doczynienia. z gory serdeczne dzieki [ Dodano: Pon, 13.08.2007, 19:31 ] zakladajac oczywiscie ze znajdujemy sie juz w ruchu i przechodzimy z dolnej na gorna z jednoczesna zmiana biegu [ Dodano: Pon, 13.08.2007, 19:37 ] czy to bedzie sprzeglo luz guzik bieg sprzeglo luz guzik sprzeglo bieg |
Autor: | Pazdz [ 13 sie 2007, 20:43 ] |
Tytuł: | |
eRKaZet#036 zapytaj jakiegoś kierowcy, który najpierw uruchamia sprzęgło, a dopiero później zmienia zakres skrzyni przyciskiem. Tzn. ja z takim nie miałem do czynienia. Cytuj: czy ten guzik w opcji 2 ma byc wlaczany na luzie czy moze byc wlaczony jeszcze na biegu czy dowolnie.sorki ze tak katuje ale mam jazde probna wkrotce.a nie mialem z tym doczynienia. z gory serdeczne dzieki
Ten guzik przełączasz jadąc na biegu, potem załączasz sprzęgło i bieg. To będzie: guzik, sprzęgło, bieg. |
Autor: | wilduck [ 13 sie 2007, 20:51 ] |
Tytuł: | |
oczywiscie mowimy o przejsciu z malej skrzyni na duza nie o polowkach dzieki pozatym dopiero pretenduje do miana kierowcy ciezarowki.wole byc pewnym na 200% niz cos spaprac |
Autor: | eRKaZet [ 13 sie 2007, 20:59 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: eRKaZet#036 zapytaj jakiegoś kierowcy, który najpierw uruchamia sprzęgło, a dopiero później zmienia zakres skrzyni przyciskiem. Tzn. ja z takim nie miałem do czynienia.
Pomyliła mi się kolejność. Przepraszam za zamieszanie.
|
Autor: | wilduck [ 13 sie 2007, 21:15 ] |
Tytuł: | |
znaczy sie z przyciskiem (pstryczkiem)jest wiele latwiej niz z przebitka |
Autor: | Evil [ 13 sie 2007, 23:30 ] |
Tytuł: | |
przelacznik jest o wiele wygodniejszy od przebitki i nie potrzeba tyle sily by "zmienic" skrzyni z malej na duza i na odwrot. w MANie dla ulatwienia zamontowano na lewarku przycisk Comfort Shitf ktorego mozna uzywac zamiast sprzegla przy uzywaniu polowek czy tez skrzyni malej/duzej |
Autor: | mayer37 [ 14 sie 2007, 9:10 ] |
Tytuł: | |
Schemat Renault Magnum-szkrzynia osmio biegowa + polówki(chyba jescze nie bylo) |
Autor: | jesta19 [ 14 sie 2007, 9:23 ] |
Tytuł: | |
A ja jeździłem magnumką(1994r) gdzie R było do przodu ,a C do tyłu |
Autor: | mayer37 [ 14 sie 2007, 9:55 ] |
Tytuł: | |
No fakt. Ja podalem schemat nowszej magnumki(2001) a w starych AE byl wsteczny i "pelzak" na odwrot |
Autor: | Evil [ 14 sie 2007, 18:02 ] |
Tytuł: | |
a w nowych modelach Magnum nadal wystepuje przebitka czy jest juz "jezyczek"/przelacznik |
Strona 3 z 12 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |