wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=24283
Strona 22 z 40

Autor:  dies_nefastus [ 13 sie 2012, 14:46 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Cytuj:
przez co cały misterny plan Karola się posypał:)
Tak to bywa - pies utonął, łańcuch pływa.
Targanie samochodówki rządzi się swoimi prawami i taśmy produkcyjne nie poczekają.
Suma sumarum wyszło tak, że zostawiliśmy żelazo w Hanoverze do Poniedziałku.
Do następnego (następnej próby spotkania).

Autor:  filippo [ 14 sie 2012, 16:18 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Cytuj:
Volvo widziane w Środę 8.08 gdzieś około 17-18stej na a30 pomykało w kierunku Oldenzalu :) Pięknie się prezentuje :)
To nie ja. Ja dostałem taki oto wynalazek którego nie omieszkam dokładnie opisać po powrocie.

Obrazek

Autor:  Edler [ 14 sie 2012, 19:11 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Kolejny Yealch do ujeżdzania :D Uważaj na głowę bo sobie guzów możesz nabić ale o tym akurat wiesz :) ta wersja Ate to czym się wyróżnia?

Autor:  mickas [ 14 sie 2012, 19:22 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Ate to skrót od nazwy na globie.... :roll:

Autor:  Mca [ 14 sie 2012, 22:13 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Z tego, co znalazłem w sieci ATe to skrót Advanced Transport Efficiency. To pewnie odpowiednik Mana i jego Efficient line czyli samochodów maksymalnie ekologiczno-oszczędnych. Brak blendy to według mnie przesada. Zamiast lustra nad przednią szybą jest kamera?

Autor:  filippo [ 14 sie 2012, 22:16 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Cytuj:
Kolejny Yealch do ujeżdzania :D Uważaj na głowę bo sobie guzów możesz nabić ale o tym akurat wiesz :) ta wersja Ate to czym się wyróżnia?
To są pojazdy demonstracyjne Dafa z programu Advance Transport Efficiency - Auta ze specjalnymi przełożeniami, boagatym wyposażeniem (jak na Dafa) - kamera zamiast lusterka, czujnik zbliżeniowy, automatyczny tempomat, automat, dobre radio i głośniki, klimatyzacja postojowa) i jakimiś innymi bajerami - takie coś na zasadzie nasze auta są najlepsze bo coś tam, coś tam.

http://www.daf.eu/UK/Trucks/DAF-Advance ... iency.aspx

Opiszę te bajery dokładniej bo np. automatyczny tempomat to fajna rzecz jak i kamera która jest naprawdę przydatna szczególnie jak się jeździ do Anglii.

Autor:  Borek [ 14 sie 2012, 23:50 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Advance Transport Efficiency ma na celu obniżenie zużycia oleju silnikowego ;)

Autor:  LKV Tomek [ 15 sie 2012, 9:43 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Ale padaka z tą kabiną.Teź taki zachłanny na olej ?

Autor:  filippo [ 15 sie 2012, 11:52 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Cytuj:
Ale padaka z tą kabiną.Teź taki zachłanny na olej ?
Padaka z kabiną bo nie ma blendy? Halogenów, szerokiego laczka, zasłonek jak z trumny, czerwonych dywaników, dyndającej dupeczki na szybie i szaliczka "Trucker" też nie ma. Co taki komenatrz wnosi do tematu - opinie owszem ale konkretne. Gdybyś trochę temat zgłębił i filtrował to co od "znawców" tematu usłyszysz to nie zadawałbyś też pytań o olej. Poza tym te sprzed 2008 jak były nowe to też go nie brały.

Może i Daf faktycznie skrewił, że nie opracował tej kamery tak by pod blendę weszła bo taki chyba jest powód jej braku ale to jeszcze nie powód żeby pisać, że kabina jest zła.

Auto dostałem tylko na trzy tygodnie - jest w specyfikacji DAF'a a nie takiej jak mój szef zamówił więc jest taki jaki jest i tyle. Opiszę całe auto bo mam z Dafem pewne porachunki :) a i jak już napisałem wyżej ma on kilka systemów które opisania są warte.

Autor:  MAN [ 15 sie 2012, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Jedyna wada tego Dafa to średnia kabina, niema jak się w niej wyprostować :]

Autor:  Luka [ 15 sie 2012, 12:25 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Cytuj:
Może i Daf faktycznie skrewił, że nie opracował tej kamery tak by pod blendę weszła bo taki chyba jest powód jej braku ale to jeszcze nie powód żeby pisać, że kabina jest zła.
Myślę, że z tą kamerą i blendą jest inny "myk". Otóż MAN też nie montuje blendy w swoich efficient line, ani nawet chyba fanfar, bo ponoć znacząco pogarsza to aerodynamikę samochodu.
Natomiast kamera to nawet w dzisiejszych czasach jest jeszcze luksus, poza tym jest droższa od lustra, więc nie montuje się jej w każdym samochodzie.

Autor:  MAN [ 15 sie 2012, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Cytuj:
Cytuj:
Może i Daf faktycznie skrewił, że nie opracował tej kamery tak by pod blendę weszła bo taki chyba jest powód jej braku ale to jeszcze nie powód żeby pisać, że kabina jest zła.
Myślę, że z tą kamerą i blendą jest inny "myk". Otóż MAN też nie montuje blendy w swoich efficient line, ani nawet chyba fanfar, bo ponoć znacząco pogarsza to aerodynamikę samochodu.
Natomiast kamera to nawet w dzisiejszych czasach jest jeszcze luksus, poza tym jest droższa od lustra, więc nie montuje się jej w każdym samochodzie.
Dlatego też dali kabinę średnią, bo przy wyższej spalanie większe :/, to samo jest w MANie

Autor:  LKV Tomek [ 15 sie 2012, 13:00 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Filip chodzi mi o to źe kabina to SC na te twoje trasy raczej nie wygodna :/ A czy jest blenda i szeroki laczek to wiesz najmniej waźne.Pozdrawiam i czekam na opis

Autor:  Remek [ 15 sie 2012, 13:13 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Sc wystarczała na 3 tygodnie jak byłem z tata wystarczy mieć wszystko poukładane.

Autor:  LKV Tomek [ 15 sie 2012, 15:24 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

W sumie przez 3 tyg. się można przemęczyc przecież to nie jest Filipa auto na stałe

Autor:  Remek [ 15 sie 2012, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Przemeczyć się czy ja wiem , daf bardziej wygodny i pakowny tyle , że kabina sc jest niższa od volva xl ale jak się ma do 180 cm wzrostu da radę się wyprostować.

Autor:  LKV Tomek [ 15 sie 2012, 15:49 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Nie będę się spierał bo powiem szczerze nie siedziałem nawet w Dafie SC :oops:
Nie przepadam za tą marką.
Ale nie ważne nie zaśmiecajmy tematu :wink:

Autor:  SIOJU [ 16 sie 2012, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

W wersji ate Dafa i w Manie zresztą też z tego co pamiętam to ograniczniki są zablokowane na 85 km/h. W/g mnie to kicha.

Autor:  Pazdz [ 16 sie 2012, 22:57 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Cytuj:
W wersji ate Dafa i w Manie zresztą też z tego co pamiętam to ograniczniki są zablokowane na 85 km/h. W/g mnie to kicha.
Przynajmniej człowiek się denerwuje, że ktoś jedzie wolniej przed nim. :twisted: Druga sprawa, to oszczędność w paliwie, a trzecia ubezpieczenie. W D podczas wypadku z udziałem sam. ciężarowego kiedy tachograf wskazuje prędkość 90 km/h są nie małe problemy z odszkodowaniem.

Autor:  Marcin GTI [ 18 sie 2012, 10:23 ]
Tytuł:  Re: Opisy Tras - filippo, ex Jan Sawa

Bardzo fajny Dafik :) Co do tematu z MAN-em ,sam ujeżdżam nowego TGX Eficient Line, i tak jak kolega pisał jest w średniej kabinie,ogranicznik faktycznie fabrycznie na 85 ,ale na życzenie klienta serwis przestawia na 89,wiadomo chodzi o spalanie.
Natomiast blendy i fanfar nie ma w wyposażeniu ;/ Choć fanfary mogli dać schowane gdzieś pod kabiną bo miejsca tam od groma. Pozdrawiam

Strona 22 z 40 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/