Strona 23 z 71 [ Posty: 1402 ] Przejdź na stronę Poprzednia 121 22 23 24 2571 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lut 2013, 17:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Mój rodziciel był tam na przeglądzie i nie robili problemów,żeby sobie pooglądać w środku.
Opisał to jednym słowem "zajebiste",a wcześniej oglądając fotki kręcił nosem :wink:

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Post Wysłano: 16 lut 2013, 23:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 kwie 2011, 14:28
Posty: 69
Lokalizacja: Lublin

Starszego Globetrottera nie da się w żaden sposób porównać do tego co oferuje nowy model. Już na pierwszy rzut oka wnętrze nowego modelu sprawia wrażenie "wielkiej salonki" Dzieje się tak również dzięki szyberdachowi, który nieźle naświetla całość potęgując wrażenie obszerności. Pojemność wewnętrznych schowków jest dużo większa co widać na zdjęciach. Dużo niższy tunel silnika i trochę większa odległość pomiędzy pulpitem a łóżkiem pozwala swobodnie poruszać się po wnętrzu. W całym kokpicie jest masa półeczek na drobne rzeczy a na górze bez problemu można postawić laptop lub np. tacę w końcu jest tam płasko...Jedyne co nie przypadło mi do gustu to kolorystyka wspomnianego kokpitu dla mnie mógłby być cały czarny. Do wszystkiego dochodzi niesamowicie duży zakres regulacji położenia kierownicy i całkiem dobrze brzmiący system audio...Jednym słowem stary globetrotter został daleko w tyle i podejrzewam, że nikt już nie powie o Volvie, że jest ciasne.


Post Wysłano: 19 lut 2013, 19:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 19 lut 2013, 20:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

W tym niebieskim nawet mu do "twarzy"

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 19 lut 2013, 20:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2010, 17:03
Posty: 140
GG: 0

Tak jak kolega wyżej, niebieski mu pasuje, tylko od razu pomalował bym cale srebro na czarny żeby się mniej w oczy rzucało.

_________________
Pie..ol wszystko, zostań kierowcą zawodowym.
Rób to co kochasz...


Post Wysłano: 19 lut 2013, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2012, 18:33
Posty: 10

Tak czy inaczej nowe fh ,,bije po oczach" swoją urodą.


Post Wysłano: 19 lut 2013, 22:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2447
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

A mnie tam się podoba, nawet bardzo. Do tego, zawsze miałem słabość do typowo skandynawskiej konfiguracji 6x2 z osią wleczoną i długim rozstawem osi :mrgreen:


Post Wysłano: 19 lut 2013, 23:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Mihu podpisuję się pod Twoim postem nogami i rękami :D również podoba mi się ta konfiguracja, jak również "pusher" :D

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 19 lut 2013, 23:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Niebieski i czarny kozak. Ale biały...

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 20 lut 2013, 1:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Ostatnie foto ze starą generacją doskonale pokazuje jaki to składak ten nowy - dokładnie to o czym pisał Evil. Dla mnie żadnej "dizajnerskiej" spójności - kilka kresek tu, tam, tak, śmak, srak i kupa nie samochód - staruszek przy nowym jest baaaaardzo elegancki.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 20 lut 2013, 9:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

I ten spojler bez przejścia z boku na dach.. :lol:. Znajomy kierowca siedział dwa dni w nowym FH Globetrotter XL i w porównaniu do jego FH Glob XL (3 generacji) to ponoć ilość miejsca w kabinie nie jest jakoś zdecydowanie większa.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 20 lut 2013, 17:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
I ten spojler bez przejścia z boku na dach.. :lol:. Znajomy kierowca siedział dwa dni w nowym FH Globetrotter XL i w porównaniu do jego FH Glob XL (3 generacji) to ponoć ilość miejsca w kabinie nie jest jakoś zdecydowanie większa.
Teraz pojawiają się sprzeczności. Jedni mówią, że miejsca jest dużo więcej inny mówią, że odczucia przestrzeni są podobne. Ja na razie wstrzymuję się od głosu, nie widziałem tego auto to nie wiem. Weźmy na poprawkę kilka faktów. W nowym FH znacząco powiększyły się przednie i tylne schowki. Przednie zdecydowanie urosły przez wgłębienie ich bardziej niż dotychczas do wnętrza auta za sprawą "prawie" pionowej szyby czołowej. Dwa z tyłu mamy jeszcze większe półki. To wszystko może optycznie sprawia złudzenie, że tego miejsca nie ma za wiele, ale w gruncie rzeczy tak nie jest. Prawdą jest też to, że gdyby szwedzki koncern w ogóle nie produkował tych tylnych półek to mielibyśmy zupełnie inne odczucia co do przestrzeni w kabinie.

Mnie teraz najbardziej ciekawi ponoć na nowo skonstruowany system ogrzewania kabiny. Oby nowy model równomierniej rozprowadzał ciepło po kabinie.

nowy filmik, kilka bardzo ciekawych ujęć min. panorama kabiny
http://www.youtube.com/watch?v=UNVcn26a ... 1Q&index=1

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 20 lut 2013, 17:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 17:33
Posty: 172
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Z ,,Trux,, -owymi rurkami odrazu lepiej wygląda, niż z tymi firmowymi które są poprstu ochydne :?

Obrazek


Post Wysłano: 21 lut 2013, 0:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 16:42
Posty: 77
GG: 0

Witam

Faktycznie , co post to opinia co do ilości miejsca wewnątrz. Jedni twierdzą że istna przepaść pomiędzy starą wersją a nowa inni , że nie widać znaczącej różnicy.
Przydałyby się chyba obiektywne dane porównawcze podstawowych wymiarów wnętrza kabin w "starej wersji" oraz w nowej a także porównanie z kabinami konkurencji. Czy ktoś posiada tego typu miarodajne wyniki bądź przedruki z testów porównawczych ? Takie dane pozwalają wyrobić sobie faktyczne zdanie na temat zmian w wielkości kabiny.


Post Wysłano: 21 lut 2013, 11:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

na tym filmiku od Levussa te ledy już popsute? bo chyba nie mają tak mrugać cały czas.
a odnośnie odczucia przestrzeni kabiny to wszystko zależy od tego z czym na co dzień ma się do czynienia.
ktoś przesiądzie się z mp4 czy dafa SSC to powie że małe.
najlepiej jak by stały dwa volva koło siebie, i raz do nowego raz do starego wejść posiedzieć , wtedy można było by obiektywnie powiedzieć.


Post Wysłano: 21 lut 2013, 13:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5972

Cytuj:
na tym filmiku od Levussa te ledy już popsute? bo chyba nie mają tak mrugać cały czas.
To kwestia kamery.


Post Wysłano: 21 lut 2013, 19:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Witam

Faktycznie , co post to opinia co do ilości miejsca wewnątrz. Jedni twierdzą że istna przepaść pomiędzy starą wersją a nowa inni , że nie widać znaczącej różnicy.
Przydałyby się chyba obiektywne dane porównawcze podstawowych wymiarów wnętrza kabin w "starej wersji" oraz w nowej a także porównanie z kabinami konkurencji. Czy ktoś posiada tego typu miarodajne wyniki bądź przedruki z testów porównawczych ? Takie dane pozwalają wyrobić sobie faktyczne zdanie na temat zmian w wielkości kabiny.
Piszę to z pamięci więc różnica może wynosić +- 2,3 cm. Dane dotyczą wysokości nad tunelem silnikowym:
-Nowe FH Glob XL 211cm
-Poprzednie Generacje FH Glob XL 193cm
-DAF XF 105, 115 SSC 210cm
-DAF 95XF, XF95 192cm
-Iveco Stralis I AS 195cm
-Iveco Stralis II AS 205cm
-Renault Magnum 1,2,3 generacja 185cm*
-Renault Magnum 4 generacji 205cm*
-MAN TGA/TGX XXL 210cm
-Mercedes Actros Megaspace 1,2,3 generacji 191cm*
-Mercedes Actros 4 generacji Gigaspace 213cm*
-Scania serii 4 Topline 193cm
-Scania R Topline 210cm

* płaska podłoga w kabinie

Także jak widać, wszystkie nowe modele mają zbliżoną wysokość wewnętrzną, różnice tkwią głównie w konstrukcji kabiny płaska podłoga/ tunel silnikowy. Obecnie tylko dwa modele mają całkowicie płaską podłogę, są nimi modele typoszeregu Actros oraz Magnum. Pozostałe auta posiadają tunele silnikowe najczęściej o wysokości 10-15 cm. Tutaj mała ciekawostka. Spośród całej tej grupy najniższy tunel posiada właśnie nowe FH 7-8cm.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 21 lut 2013, 21:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7211
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

No tak bardzo zauważalna różnica że tunel silnika jest w volvie niszy od konkurencji o 2 cm :mrgreen:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 21 lut 2013, 22:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
No tak bardzo zauważalna różnica że tunel silnika jest w volvie niszy od konkurencji o 2 cm :mrgreen:
Tej różnicy nie odczujemy to fakt. Ta informacja miała tylko i wyłącznie charakter informacyjny :).

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 22 lut 2013, 16:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 maja 2012, 17:21
Posty: 24
GG: 609252
Samochód: VW Golf II
Lokalizacja: Sochaczew [WSC]

Volvu do twarzy mu z niebieską kabiną i srebrnym grillem.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 23 z 71 [ Posty: 1402 ] Przejdź na stronę Poprzednia 121 22 23 24 2571 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: