Cytuj:
I które ładniejsze? Volvo wyglądają tutaj zajeb*ście, nowe Reno wygląda na ogromne, kojarzy mi się trochę z dziwnymi pojazdami lat '60 oraz troszkę z Fordem Transcontinentalem - takie "za wysokie"
Powiem tak, dużo było płaczu, że nowe FH jest brzydkie, że zawiedli itd.itp. natomiast wiadomo, że każdy nowy model musi się opatrzeć i wówczas można diametralnie zmienić o nim opinię.
Co do Renault T, to bardzo fajne auta (z wyglądu bo o tym teraz dyskutujemy). Na tym zdjęciu jest pewnego rodzaju oszustwo wynikające z perspektywy. Druga sprawa to kwestia "grilla", otóż w FH jest on bardzo wysoki a w Renault stosunkowo niski i to dodatkowo zwiększa wrażenie "wysokości" kabiny. Dużo blachy mamy między szybą a "grillem" i to potęguje .
Volvo FH GLOB XL wysokość 3950
Renault T HSC wysokość 3722
Z tym, że w FH mamy spore zaokrąglenie od przedniej szyby a w Renault kabina jest bardziej do kąta.
Reasumując osobiście oba pojazdy bardzo mi się podobają, aczkolwiek jak wiemy każdy ma inne gusta i jeden woli Kasię a drugi Marysię (dodatkowo z gustami się nie dyskutuje).
W moim rankingu jeśli podejść nowatorsko/futurystycznie do wyglądu kabin to:
1 Renault T
2 MB mp4
3 Volvo
4 Daf
5 Scania
6 Man
7 Iveco
Klasycznie to:
1 Iveco
2 Man
3 Volvo
4 Scania
5 MB
6 Daf
7 Renault T
Natomiast bardzo ciekawi mnie jak będą sprawować się pod względem ekonomii silniki w nowym Renault, zwłaszcza w kontekście niezbyt udanego dla Volvo testu silnika 460KM EUR6 w FHaczu.