wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Renault Magnum
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=69
Strona 24 z 29

Autor:  Igor [ 20 lut 2011, 16:12 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Zapomniałeś Mihu jeszcze o silniku Mack 430 który montowany był w modelach AE i Integral.

Autor:  Mihu [ 21 lut 2011, 0:25 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Cytuj:
Zapomniałeś Mihu jeszcze o silniku Mack 430 który montowany był w modelach AE i Integral.
Faktycznie, do AE trafiał pod koniec produkcji silnik 430 oraz 390 montowany później w serii Integral - słuszna uwaga :)

Autor:  Borek [ 21 lut 2011, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Cytuj:
Panel wskaźników i koło kierownicy uległo zmianie dopiero wraz z wprowadzeniem jednostek DXi13 w 2006 roku.
Do tego dochodzi wiele elementów z Volvo m.in. kotły, rama?, skrzynia biegów (automat).

Autor:  roki863 [ 20 mar 2011, 18:32 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Panowie taki problem z Magnum 430Mack 98r.Gdy chłodniejsze dni,autko postoi kilka godzin(nawet3-4) i nieda się przerzucić na wysoką skrzynie.Tylko wsteczny i 1,2,3,4 na wysokie jak próbuje przełączyć skrzynia pokonuje ten przeskok ale wchodzą biegi 1,2,3,4.Czasem pomaga spuszczenie całkowicie powietrza z układu,czasem zadziała za pierwszym razem,a czasem nawet kilka razy można spuszczać powietrze z układu i nic dopiero przejechanie kilku kilometrów(maxymalnie 4bieg)i zatrzymanie się i spuszczenie powietrza pomaga.Gdy tylko temperatura jest wyższa czyli już ok 10stopni biegi działają bez problemu.Co sprawdzić nim zaprowadze do mechanika?

Autor:  moody1 [ 08 kwie 2011, 17:14 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Panowie poradźcie co wybrać? Magnum `05r. 480 DXi czy 480 E-Tech? Przebiegi porównywalne (620 - 700tyś km), cena też. Ciągnik ma jeździć z plandeką, czasami z kontenerami (1x20) po kraju.

Autor:  Maateusz [ 08 kwie 2011, 21:34 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Nie wiem jak DXi, ale 480tka w E-Techu mułowata strasznie jak na tę moc.

Autor:  KubaBiałystok [ 08 kwie 2011, 21:49 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Cytuj:
Nie wiem jak DXi, ale 480tka w E-Techu mułowata strasznie jak na tę moc.

Cytując wypowiedź Igora "480 mułowata, ale oszczędniejsza, 440 żwawa, lecz paliwożerna", masz tutaj odpowiedź :)

Autor:  Szaki [ 08 kwie 2011, 23:13 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Tata śmiga Magnum`ką z 2006r. 480 DXi i nie narzeka na brak mocy, czy też duże spalanie. Większy i poważniejszych awarii auto nie miało.

Autor:  marcindriver500 [ 09 kwie 2011, 8:35 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Sorry że nie na temat, ale tak przy okazji mam pytanie dla znawców Magnumek :wink:. Jak to jest z tymi wałkami rozrządu w E-Techach, w jakich motorach były one wadliwe, a w których były ok :?:

Autor:  moody1 [ 09 kwie 2011, 20:26 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Dzięki wszystkim za wypowiedzi. Zdecydowałem się na 480 DiXi. Euro3,siodło 1050mm,klima postojowa,sprowadzona z Luxemburga. Dziwi mnie tylko sprawa zegarów - starszy typ (niebieskie). Myślałem że w DXi są już te nowe z licznikiem cyfrowym, oraz to że ma tylko jedno łóżko i nad nim szafki jak z kuchni mojej teściowej.

Autor:  Szaki [ 09 kwie 2011, 20:39 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Cytuj:
Dziwi mnie tylko sprawa zegarów - starszy typ (niebieskie). Myślałem że w DXi są już te nowe z licznikiem cyfrowym, oraz to że ma tylko jedno łóżko i nad nim szafki jak z kuchni mojej teściowej.
Zegary cyfrowe są w rocznikach 2007, z silnikami E5. Sprawa szafek, to pewnie wymysł byłego kierowcy.

Autor:  moody1 [ 09 kwie 2011, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Pewnie tak. A jak to jest z tą "palnością" Magnumek? Palą się bo mają wady konstrukcyjne (zwarcia itp.) czy to rażące zaniedbania użytkowników są tego powodem? Pytam bo już kilka razy widziałem palącą się Magnumkę.

Autor:  tiger918 [ 11 kwie 2011, 15:23 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Nie sądze żebyś dobrze wybrał wybierając dxi..ale jest to tylko moje zdanie...euro ma to samo bo 3, a e-techa naprawia się przez telefon a dxi już raczej często tylko serwis ponieważ każdy moduł jest pod pod konkretne auto i jak coś kleknie z elektryki to trzeba programować przez internet...poza tym spytaj się ile kosztuje np.polskie menu...cena nieporozumienie...dxi posiada poprostu 2xtyle elektroniki przejętej głównie z volva.. części do dxi także droższe...
e-tech też ma swoje bolaczki ale jest poprostu prostszy.to jest moje zdanie od strony serwisowej...jak byś miał wybór pomiedzy euro3 a 5 to wiadomo co wziąć ale w takiej sytuacji jedynym plusem dxi to brak problemów z układem paliwowym a raczej mniejsze...powodzenia..pozdrawiam

Co do wałków w e-techu to ja najczęściej spotkałem się z tą usterką w przejściówkach tzn. euro2 i euro 3 2002r...najczęściej był to silnik 440 ale nie wiem czy jest to adekwatne do tego co jest... poprostu przez 8 lat takie były najczęściej.

Autor:  moody1 [ 12 kwie 2011, 16:15 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Dziękuję ci kolego tiger918. Na taką konstruktywną wypowiedź właśnie liczyłem - niestety gdyby była parę dni wcześniej...niestety. Ale trzeba się uczyć na własnych błędach. Przesiadłem się z Mastera na Magnum i potrafię tego ogarnąć (jeżdżę powoli i zgrzytam :mrgreen: Więc proszę o wyrozumiałość). Menu na panelu mam po niemiecku, co mi nie przeszkadza 8) . Pozdrawiam

Autor:  czarny 1974 [ 14 kwie 2011, 21:13 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Też tydzień temu przywiozłem dxi 480 ,chodziło cały czas po unii. Choc było kupione w kraju sprzedający zapodział gdzieś instrukcje obsługi . Z racji że nigdy nie miałem styczności z renówką mam pytanie koledzy czy ktoś z Was nie ma takowej na pozbyciu .

Autor:  300mania [ 24 kwie 2011, 5:42 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
panalon in italy

Autor:  marcindriver500 [ 28 kwie 2011, 23:31 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Koledzy pomóżcie: jak skasować inspekcję olejową w Magnum 440 E-Tech. Proszę o pomoc i jednocześnie z góry dziękuję.

Autor:  Bald [ 01 maja 2011, 15:07 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Cytuj:
Koledzy pomóżcie: jak skasować inspekcję olejową w Magnum 440 E-Tech. Proszę o pomoc i jednocześnie z góry dziękuję.
Podpinam się pod pytanie.

Autor:  arek17 [ 30 cze 2011, 9:31 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d9 ... 1d09e.html jesli ktoś wie do czego służa przyciski 1,2 pokazane na zdjęnciu to prosze niech powie

Autor:  Borek [ 30 cze 2011, 10:12 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

1 to klimatyzacja a 2 prawdopodobnie włączenie wewnętrznego obiegu powietrza.

Strona 24 z 29 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/