wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Scania serii 4
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=497
Strona 25 z 28

Autor:  Lukassz [ 26 mar 2013, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Cytuj:
Istnieje możliwość podwyższenia jakoś "czwórki" tak jak to zrobiono w tej Torpedzie?
http://www4.picturepush.com/photo/a/717 ... C01720.jpg
Jak to wygląda od strony technicznej?
Ale jakiego podwyższenia? Globa? Toż to CT19 jest :)

Autor:  Tomaszek [ 26 mar 2013, 18:14 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Cytuj:
Cytuj:
Istnieje możliwość podwyższenia jakoś "czwórki" tak jak to zrobiono w tej Torpedzie?
http://www4.picturepush.com/photo/a/717 ... C01720.jpg
Jak to wygląda od strony technicznej?
Ale jakiego podwyższenia? Globa? Toż to CT19 jest :)
http://www.picshot.pl/pfiles/316220/scania.jpg

Tego podwyższenia, trochę źle napisałem

Autor:  transbol [ 26 mar 2013, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Każda Torpedka tak wysoko siedzi.

Autor:  Tomaszek [ 26 mar 2013, 23:21 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Cytuj:
Każda Torpedka tak wysoko siedzi.
No właśnie że nie i to jest ciekawe, i zastanawiające czy da rade tak podwyższyć czworkę?

Autor:  transbol [ 26 mar 2013, 23:37 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Jeśli chodzi o normalną czwórkę to nie mam pojęcia, może jakieś większe poduszki zawieszenia by tu poradziły. A pokrywa silnika jest na stałe przymocowana, a nie na poduchach jak kabina.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 27 mar 2013, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

To podwyższenie, jak to nazywacie występuje tylko w przypadku modelu T164, a wszystko po to by mógł się tam zmieścić 16-liyrowy motor. Podobny przypadek występuje w Manie F2000 z motorem V10.

Autor:  transbol [ 27 mar 2013, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Cytuj:
To podwyższenie, jak to nazywacie występuje tylko w przypadku modelu T164, a wszystko po to by mógł się tam zmieścić 16-liyrowy motor. Podobny przypadek występuje w Manie F2000 z motorem V10.
Całkiem możliwe że tak jest, a co do MANa to spotkałem też wyżej zawieszone kabiny przy silnikach z końcówką 4.

Autor:  ZawelX [ 04 cze 2013, 22:25 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Witam.
Od niedawna pomykam Scanią serii-4 400 KM 8x4 (Wywrotka). Na desce rozdzielczej jest przełącznik, który że tak to nazwę dodaje Scanii Mocy. :P Spotkał się ktoś już z tym i może ktoś mi objaśnić na jakiej zasadzie działa itp. ;)

Autor:  Grzesiek_KBR [ 04 cze 2013, 22:35 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Cytuj:
Na desce rozdzielczej jest przełącznik, który że tak to nazwę dodaje Scanii Mocy.
Podtlenek azotu masz założony? :shock: Konfiguracja to raczej 8x4 :mrgreen:

Autor:  ZawelX [ 04 cze 2013, 22:39 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Cytuj:
Cytuj:
Na desce rozdzielczej jest przełącznik, który że tak to nazwę dodaje Scanii Mocy.
Podtlenek azotu masz założony? :shock: Konfiguracja to raczej 8x4 :mrgreen:
Dziękuje za zwrócenie mi Uwagi :P Niestety nie mam podtlenku ;)

Autor:  Edler [ 04 cze 2013, 22:51 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

A może masz zwolnice?

Autor:  ZawelX [ 04 cze 2013, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Cytuj:
A może masz zwolnice?
Tak są ;)

Autor:  Grzesiek_KBR [ 04 cze 2013, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Fakt zwolnice dodają mocy jednocześnie spowalniając pojazd, jednakże nie ma to nic wspólnego z przełącznikami na desce rozdzielczej, ja masz foto przycisku z jego "ikoną/logiem" to wrzuć.

Autor:  ZawelX [ 04 cze 2013, 23:00 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Cytuj:
Fakt zwolnice dodają mocy jednocześnie spowalniając pojazd, jednakże nie ma to nic wspólnego z przełącznikami na desce rozdzielczej, ja masz foto przycisku z jego "ikoną/logiem" to wrzuć.
Niestety przycisk nie jest w jakikolwiek sposób opisany czy też oznaczony. :/

Autor:  Grzesiek_KBR [ 04 cze 2013, 23:02 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Cytuj:
Niestety przycisk nie jest w jakikolwiek sposób opisany czy też oznaczony. :/
A na pewno wpływa na "kopa"? Bo jeśli chodzi o DSC12 01 to teraz do myślenia mi dałeś....

Autor:  ZawelX [ 04 cze 2013, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Cytuj:
Cytuj:
Niestety przycisk nie jest w jakikolwiek sposób opisany czy też oznaczony. :/
A na pewno wpływa na "kopa"? Bo jeśli chodzi o DSC12 01 to teraz do myślenia mi dałeś....
Tak i jest to znacznie odczuwalne. ;) postaram się nagrać film w najbliższym czasie i go zaprezentuje.

Autor:  VeRay [ 05 cze 2013, 2:49 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

U kolegi w 460 144L też tak jest. Ten magiczny przycisk daje odczuwalnego kopa. Na pewno nie jest oryginalny.

Autor:  AdekS [ 06 cze 2013, 13:33 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

A ogranicznik prędkości wtedy działa?
Bo miałem podobny przycisk w Magnum MACK 470 gdzie to również dodawał mocy, ale auto szło grubo ponad 90.

Autor:  VeRay [ 27 paź 2013, 20:03 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Koledzy może ktoś się orientuje jakie powinny być opony na tylnym moście przy przełożeniu 3:40 mowa o ciągniku siodłowym. Wydaje mi się, że 315/80r22,5 to za duże?
I jeszcze jedno pytanie ile powinna ładować turbina przy pełnym obciążeniu w silniku 420 KM PDE (na zwykłych pompowtryskiwaczach nie HPI)? Rocznik 2002.

Autor:  Siom [ 06 lis 2013, 21:52 ]
Tytuł:  Re: Scania serii 4

Wie ktoś może gdzie dorwać śruby do mocowania owiewek na narożniku kabiny? Te z dużym "łebkiem" z napisem BUFO na nim. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc :)

Strona 25 z 28 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/