wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Scania serii 4 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=497 |
Strona 25 z 28 |
Autor: | Lukassz [ 26 mar 2013, 18:09 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: Istnieje możliwość podwyższenia jakoś "czwórki" tak jak to zrobiono w tej Torpedzie?
Ale jakiego podwyższenia? Globa? Toż to CT19 jest
http://www4.picturepush.com/photo/a/717 ... C01720.jpg Jak to wygląda od strony technicznej? |
Autor: | Tomaszek [ 26 mar 2013, 18:14 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: Cytuj: Istnieje możliwość podwyższenia jakoś "czwórki" tak jak to zrobiono w tej Torpedzie?
Ale jakiego podwyższenia? Globa? Toż to CT19 jest http://www4.picturepush.com/photo/a/717 ... C01720.jpg Jak to wygląda od strony technicznej? Tego podwyższenia, trochę źle napisałem |
Autor: | transbol [ 26 mar 2013, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Każda Torpedka tak wysoko siedzi. |
Autor: | Tomaszek [ 26 mar 2013, 23:21 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: Każda Torpedka tak wysoko siedzi.
No właśnie że nie i to jest ciekawe, i zastanawiające czy da rade tak podwyższyć czworkę?
|
Autor: | transbol [ 26 mar 2013, 23:37 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Jeśli chodzi o normalną czwórkę to nie mam pojęcia, może jakieś większe poduszki zawieszenia by tu poradziły. A pokrywa silnika jest na stałe przymocowana, a nie na poduchach jak kabina. |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 27 mar 2013, 21:21 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
To podwyższenie, jak to nazywacie występuje tylko w przypadku modelu T164, a wszystko po to by mógł się tam zmieścić 16-liyrowy motor. Podobny przypadek występuje w Manie F2000 z motorem V10. |
Autor: | transbol [ 27 mar 2013, 23:44 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: To podwyższenie, jak to nazywacie występuje tylko w przypadku modelu T164, a wszystko po to by mógł się tam zmieścić 16-liyrowy motor. Podobny przypadek występuje w Manie F2000 z motorem V10.
Całkiem możliwe że tak jest, a co do MANa to spotkałem też wyżej zawieszone kabiny przy silnikach z końcówką 4.
|
Autor: | ZawelX [ 04 cze 2013, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Witam. Od niedawna pomykam Scanią serii-4 400 KM 8x4 (Wywrotka). Na desce rozdzielczej jest przełącznik, który że tak to nazwę dodaje Scanii Mocy. Spotkał się ktoś już z tym i może ktoś mi objaśnić na jakiej zasadzie działa itp. |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 04 cze 2013, 22:35 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: Na desce rozdzielczej jest przełącznik, który że tak to nazwę dodaje Scanii Mocy.
Podtlenek azotu masz założony? Konfiguracja to raczej 8x4
|
Autor: | ZawelX [ 04 cze 2013, 22:39 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: Cytuj: Na desce rozdzielczej jest przełącznik, który że tak to nazwę dodaje Scanii Mocy.
Podtlenek azotu masz założony? Konfiguracja to raczej 8x4 |
Autor: | Edler [ 04 cze 2013, 22:51 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
A może masz zwolnice? |
Autor: | ZawelX [ 04 cze 2013, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: A może masz zwolnice?
Tak są
|
Autor: | Grzesiek_KBR [ 04 cze 2013, 22:58 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Fakt zwolnice dodają mocy jednocześnie spowalniając pojazd, jednakże nie ma to nic wspólnego z przełącznikami na desce rozdzielczej, ja masz foto przycisku z jego "ikoną/logiem" to wrzuć. |
Autor: | ZawelX [ 04 cze 2013, 23:00 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: Fakt zwolnice dodają mocy jednocześnie spowalniając pojazd, jednakże nie ma to nic wspólnego z przełącznikami na desce rozdzielczej, ja masz foto przycisku z jego "ikoną/logiem" to wrzuć.
Niestety przycisk nie jest w jakikolwiek sposób opisany czy też oznaczony.
|
Autor: | Grzesiek_KBR [ 04 cze 2013, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj:
Niestety przycisk nie jest w jakikolwiek sposób opisany czy też oznaczony.
A na pewno wpływa na "kopa"? Bo jeśli chodzi o DSC12 01 to teraz do myślenia mi dałeś....
|
Autor: | ZawelX [ 04 cze 2013, 23:05 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: Cytuj:
Niestety przycisk nie jest w jakikolwiek sposób opisany czy też oznaczony.
A na pewno wpływa na "kopa"? Bo jeśli chodzi o DSC12 01 to teraz do myślenia mi dałeś.... |
Autor: | VeRay [ 05 cze 2013, 2:49 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
U kolegi w 460 144L też tak jest. Ten magiczny przycisk daje odczuwalnego kopa. Na pewno nie jest oryginalny. |
Autor: | AdekS [ 06 cze 2013, 13:33 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
A ogranicznik prędkości wtedy działa? Bo miałem podobny przycisk w Magnum MACK 470 gdzie to również dodawał mocy, ale auto szło grubo ponad 90. |
Autor: | VeRay [ 27 paź 2013, 20:03 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Koledzy może ktoś się orientuje jakie powinny być opony na tylnym moście przy przełożeniu 3:40 mowa o ciągniku siodłowym. Wydaje mi się, że 315/80r22,5 to za duże? I jeszcze jedno pytanie ile powinna ładować turbina przy pełnym obciążeniu w silniku 420 KM PDE (na zwykłych pompowtryskiwaczach nie HPI)? Rocznik 2002. |
Autor: | Siom [ 06 lis 2013, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Wie ktoś może gdzie dorwać śruby do mocowania owiewek na narożniku kabiny? Te z dużym "łebkiem" z napisem BUFO na nim. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc |
Strona 25 z 28 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |