1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Ja nic o tym nie wiem. ;P kto mi zajumał dobrą fuche ;D
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Ty tam z kieleckiego to się nie znasz
Tu się pracuje, tu się roboty zmienia!
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Witam. Obserwuje temat od początku ale taka zap...., że nie było czasu się odezwać Przede wszystkim gratuluje odwagi i wyjścia na swoje. Sprzęty przyzwoite i oby bezawaryjne. Powodzenia
Nie wiem, co poza kasą kieruje Francuzami, kupującymi auta bez pilotów poziomowania. Eh..
Scania ciekawie zrobiona, jak jeszcze popracujecie, to pewno będzie pasowała do duńskich dróg.
A, i nie wydaje mi się żeby polerka dużo pomogła w tym przyadku niestety.
Pozdro, oby tak dalej.
ładnie ładnie się autka rozwijają .. wizualnie Scania nieco przypomina te z Danii a co do Actrosa to może i jemu z czerwieni kontury i elementy felg dołożyć Pozdro A co do twojego pierwszego Volvo FH to powiem szczerze zawsze ta marka we mnie budziła respekt i poszanowanie... może dlatego że i ojciec jeżdził podobnym choć nieco starszym bo z 96.r ale dość przyzwoicie wyposażonym jak na tamte lata , niestety gdyby właściciel miał inne podejście do niego pewnie dziś byłby ikoną żywą , a poza tym to każde Volvo FH 1 generacji zadbane będzie się wyróżniać bardziej niż nie jedna nowość .. !
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę