Rejestracja:30 wrz 2010, 12:32 Posty: 1
GG: 0
Samochód: man
Witajcie mam pytanko dotyczące podgrzewania lusterek w MAN F90. Mam takie autko już drugi rok i do dzisiaj nie wiem w jaki sposób można włączyć podgrzewanie lusterek, pytałem kierowców których spotkałem w takich autkach i nikt nie potrafił mi powiedzieć w jaki sposób je włączyć. na desce nie ma standartowego włącznika. Proszę o pomoc. Pozdrawiam mlee
Może jest tak jak w Mercedesie, nie włącza się ich bo grzeją cały czas od włączenia do wyłączenia silnika, a że nie widać efektów, to albo nie masz podgrzewanych, albo masz uszkodzone ? Chyba, że w manie są pod guzikiem, nie pamiętam jak to wyglądało w naszym, akurat L2000.
Ja mam Mana 17.232 z 1993r z napędem 4x4 i reduktorem. Oryginalnie był on z HDS-em, lecz w Niemczech został on zdemontowany do sprzedaży. Teraz na miejscu wysięgnika leży paleta.. Ale jest przydatna bo można na niej stać, aby obserwować jakiś nietypowy załadunek ( a jest to wywrotka trójstronna z hydroburtą), lub do obsługi solarki zimą..
Jestem zadowolony z pojazdu
Mam pytanie do użytkowników Mana F90/M90.
W moim Mańku 12-232 (tył na poduszce) nie poziomuje się zawieszenie po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu, lecz muszę pobudzić go tym przyciskiem:
Czy ktoś wie co może być? Czy do poziomowania jest jakiś przekaźnik który steruje pracą zaworów, czy może jest coś nie tak. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje. Pozdrawiam;)
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Z tego co piszesz to sterownik ECAS nie "widzi" ,nie dostaje sygnalu / napiecia ze stacyjki tzw 15.000. Podajesz mu napiecie przez wlacznik ,ktory powinien wlaczac ECAS bez "zaplonu".
Koledzy mam pytanie: jaki rozmiar opon na przodzie ma być w Manie M90 12.232. Bo teraz mam 285/70/R19.5 i zastanawiam się nad kupnem 265/70/R19.5 ponieważ różnica w cenie wynosi 200 zł na sztuce. Warto kupić takie opony które są węższe a zarazem niższe i jak to się ma z komfortem jazdy. Proszę o porady.
Koledzy mam pytanie: jaki rozmiar opon na przodzie ma być w Manie M90 12.232. Bo teraz mam 285/70/R19.5 i zastanawiam się nad kupnem 265/70/R19.5 ponieważ różnica w cenie wynosi 200 zł na sztuce. Warto kupić takie opony które są węższe a zarazem niższe i jak to się ma z komfortem jazdy. Proszę o porady.
MAN M90 12.192 rozmiar: 245/70/R19.5, MAN M90 14.232 ma 285/70/R19.5.
Dzięki kolego za spóźnioną odpowiedź, ale lepiej późno niż wcale. Właśnie zakupiłem Matadory 285/70/R19.5 prowadzące. 1130 zł/sztuka, trochę bolało no ale trudno. Do tej pory miałem Sawy. Według mnie beznadziejne opony, chyba że akurat trafiłem na takie egzemplarze. Bieżnik miały dość głęboki, lecz w rowku strasznie pękały, do czasu aż zauważyłem wielkie pęknięcie gdzie weszło w gumę ok. 1.5cm zapałki . Na przedniej osi strach mieć takie opony
Mnie tydzień temu szef założył na przód Kumho, kręcił nosem, że drogie, ale podobno dość nietypowy rozmiar i stąd też ta dość wysoka cena. Na tyle mam nalewki i po pół roku jedna pękła z boku tak. ok. 30 cm.
U ojca w firmie były właśnie takie, z resztą jeden nawet jeszcze jest. Były one w przedziale wiekowym od '90-'94 ( '94 ojciec jeździł). Wszystkie latały, bądź latają pod wywrotką nadal. Najstarsze poszły na bliski Wschód. Ogólnie nic takiego poważnego się nie działo, jeśli robiło się wszystko na czas. W jednym coś robili, chyba wymianę cylindrów i silnik rozprężyli. I tyle.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę