Cytuj:
Nevus to bardzo ciekawe. My jak mielismy jedno lub dwa auta mielismy karte z IDSu. Na zasadzie pre paid. Sporo sie traci na kursach walutowych ale chyba i tak lepiej niz ceny z DKV czy UTA. Pan z UTA jak zobaczył nasze ceny przed rabatami na Szwecji powiedział ze nawet sie nie zbliży do tego poziomu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Może coś się zmieniło? My się o IDS-a dowiadywaliśmy właśnie w listopadzie zeszłego roku i takie warunki nam dali, IDS nie chciał bezpośrednio gadać bo za mała firma.
Obsługiwała to zewnętrzna firma, PLOSE i dali takie warunki jak wyżej napisałem.
Co do cen, to może po prostu w Niemczech taka jest różnica? Paliwo generalnie jest drogie i w sumie ceny w większości to takie już wspomniane 1,20-1,25 i tutaj może rzeczywiście ten rabat IDS coś da.
Kumaty kierowca znajdzie taniej i pierwszą połowę lutego mam tankowania w przedziale 1.10-1.15, nawet z prowizją DKV wychodzi taniej.
No i jeszcze jedna rzecz. Przy odroczonej płatności w IDS-ie konieczne było podpisanie z nimi umowy na odzyskanie VAT-u. Chcieliśmy i tak zostawić DKV na pozostałe rzeczy (tunele, mauty, Francja, akcesoria) ale robił się kwas, bo tylko z jedną firmą można mieć podpisaną umowę na odzyskanie VAT-u. Oczywiście, można takiej firmie wysłać także faktury nie dotyczące jedynie paliwówki, ale ciekawe jakby to w praktyce wyglądało.