wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

VOLVO VNL670
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34440
Strona 4 z 5

Autor:  Kwiatula [ 16 mar 2014, 21:13 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
Poprzednie służbowe :) fajne określenie, poprzednie masz rację były firmowe, teraz jest moja sztuka, długo szukałem ale się trafił :) spalanie jest dosyć dobre, bo jak napisałem wyżej to prosty silnik bez żadnych ograniczeń, nie musi wdychać swoich spalin /EGR/ czy pić jakiejś wody /DEF/ :)
To jakie spalanie, no i jaka cana ropy aktualnie?
Jakieś zdjęcia sleepera wrzuć, żebyśmy się trochę pozłościli. :wink:

Autor:  MarianSzyguła [ 17 mar 2014, 22:26 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Spalanie średnie to 6.5 mili z jednego galona, aktualna cena to 3,80 - 4,40 dolarów za galon, w zależności od stanu.

Autor:  5eba [ 17 mar 2014, 23:00 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

A jaka srednia sawka za 1mile??

Autor:  MarianSzyguła [ 18 mar 2014, 4:47 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
A jaka srednia sawka za 1mile??
Ale o jaką stawkę pytasz?
Rozmowa była o paliwie, więc odpowiem tak; cena diesla potrzebna do przejechania 1 mili to około 60 centów.

Autor:  jabson [ 18 mar 2014, 10:55 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
Cytuj:
A jaka srednia sawka za 1mile??
Ale o jaką stawkę pytasz?
Rozmowa była o paliwie, więc odpowiem tak; cena diesla potrzebna do przejechania 1 mili to około 60 centów.
Pytającemu chodziło raczej o stawkę jaką płaci zleceniodawca za jedną przejechaną milę

Autor:  Edler [ 18 mar 2014, 12:03 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Chyba owner operators maja placone frachy :)

Autor:  Użytkownik usunięty [ 18 mar 2014, 13:11 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

A fracht się przelicza stawką dolara za milę. Dobre ładunki z tego co pamiętam około 2$/mile, przeciętne 1.6, najlepsze prawie 3.

Autor:  5eba [ 18 mar 2014, 22:41 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Chodziło mi o to jakie stawki w US sa za przejechanie 1mili, ale juz ktorys z kolegow odpowiedzial - lepszy pieniadz macie w przeliczeniu koszt paliwa a wynagrodzenie za przejechana 1 mile.

Autor:  MarianSzyguła [ 22 mar 2014, 18:07 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
Pytającemu chodziło raczej o stawkę jaką płaci zleceniodawca za jedną przejechaną milę
:) chciałem, żeby kolega sprecyzował pytanie ;)
stawki wyglądają tak jak napisał "nevesu", ale wszystko zależy od miejsca i kierunku jazdy, są takie trasy gdzie za jedną milę płacą 90 centów i jest to stawka poniżej kosztów, ale taki jest wolny rynek, zleceniodawca wie, ze znajdzie nabywcę i nie zapłaci więcej 8)

Autor:  kojakvolvo1976 [ 23 mar 2014, 1:04 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
są takie trasy gdzie za jedną milę płacą 90 centów i jest to stawka poniżej kosztów, ale taki jest wolny rynek, zleceniodawca wie, ze znajdzie nabywcę i nie zapłaci więcej
I tam wszyscy to rozumieją i rynek sam reguluje wiele kwesti a u nas zaraz dyskusje że powinna być stawka minimalna za km i dla kierowcy. Najlepiej to wróćmy do poprzedniego ustroju bo z tamtąd wywodzi się takie myślenie.

Autor:  Borsuk81 [ 24 maja 2014, 14:21 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Witam to jam pytanko nieco z innej beczki .. a mianowicie jak z mentalnością , szacunkiem mnijszych " innych " uczestników ruchu do kierowców ciężarówek , oglądałem może dwie amerykańskie produkcje o kierowcach trucków w USA i różnie z tym jest nieraz podobnie jak w PL " zło , samo zło te TIRy " ;) a jeżeli chodzi o naciski na osi to regulowany wózek w naczepie załatwia sprawę ? aha i jeszcze jedno jak jest ewidencjonowany czas pracy nadal książka .. bo wiem że tachografy także upychają niektórzy ... Pozdro

Autor:  MarianSzyguła [ 06 cze 2014, 5:53 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
Witam to jam pytanko nieco z innej beczki .. a mianowicie jak z mentalnością , szacunkiem mnijszych " innych " uczestników ruchu do kierowców ciężarówek , oglądałem może dwie amerykańskie produkcje o kierowcach trucków w USA i różnie z tym jest nieraz podobnie jak w PL " zło , samo zło te TIRy " ;) a jeżeli chodzi o naciski na osi to regulowany wózek w naczepie załatwia sprawę ? aha i jeszcze jedno jak jest ewidencjonowany czas pracy nadal książka .. bo wiem że tachografy także upychają niektórzy ... Pozdro
Witam.
Myślę, że jest jak wszędzie; wszystko zależy od człowieka, w Stanach na drodze spotyka się ludzi pochodzących z całego świata, gdzie kultura jazdy jest różna albo nie ma jej wcale... i to widać na drodze. Po drogach porusza się też bardzo dużo ludzi starszych, albo bardzo starszych ;) ale oni wbrew pozorom szybciej zobaczą ciężarówkę bo patrzą na drogę a nie bawią sie telefonem... Czasami można zobaczyć środkowy palec za nic, a czasami ktoś wpuści migając światłem /dzisiaj miałem taką sytuację w Pennsylvanii; kierowca Chevy Corvette którego wyprzedziłem mignął, że już mogę wracać na pas/

Regulowany wózek w 95% załatwia sprawę, jeśli nie pomoże to jeszcze można przesunąć siodło; warunek jest taki, że masa całkowita nie przekracza 80000 funtów, a człowiek który załadował miał pojęcie co robi :) Odbierałem dzisiaj ładunek w PepsiCo i mimo dużej wagi nie musiałem nic poprawiać.

Pracujemy dalej na "książce"; teraz w różnych formach, ja od 6 lat używam programu komputerowego
Drivers Daily Log (DDL), jednak dużo firm pracuje już z elektronicznymi "logbooks" i najprawdopodobniej czeka to wszystkich od połowy przyszłego roku, z bliżej nieznanym okresem przejściowym.

Pozdrawiam z Toledo, Ohio.

Autor:  DzoDzo [ 06 cze 2014, 8:55 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Miałem okazję takim czymś zrobić kilka km w poprzedniej firmie rewelka środek wielkością zabija.
Szkoda że na europie takich nie ma.Miał tylko jeden minus pojedyńcza oś z tyłu:)

Autor:  route66 [ 29 cze 2014, 19:31 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
Szkoda że na europie takich nie ma.
Raczej bardzo dobrze, że nie ma w europie takich ciężarówek :D , wolałbym żeby w europie robili komfortowe ciężarówki takie duże jak scania longline :/

Autor:  MarianSzyguła [ 30 cze 2014, 22:09 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
Raczej bardzo dobrze, że nie ma w europie takich ciężarówek :D , wolałbym żeby w europie robili komfortowe ciężarówki takie duże jak scania longline :/
Można wiedzieć czemu dobrze?
Wiem, ze rozmiar nie jest na europejskie przepisy, ale ja jeżdżę moim Volvo w tak ciasne miejsca, jakich w Europie nie widziałem i dajemy radę, więc to tylko czyjś wymysł ogranicza długość ciągnika i wielkość "sleepera", a mój "sleeper" ma 77 inch, czyli prawie dwa metry przestrzeni życiowej. Życzę wszystkim kierowcom w Europie takiej przestrzeni... a sobie; za kierownicą komfortu Scanii... :)

Autor:  trolu [ 30 cze 2014, 22:33 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Ograniczenia wagowe nie dotyczna "timbertrucków" ? Jak był program na discovery to tez na oko warzyli sporo więcej niż te 36 czy 38 ton
https://www.youtube.com/watch?v=13hBEX0ANVk

Autor:  route66 [ 01 lip 2014, 16:25 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
Można wiedzieć czemu dobrze?
Wiem, ze rozmiar nie jest na europejskie przepisy, ale ja jeżdżę moim Volvo w tak ciasne miejsca, jakich w Europie nie widziałem i dajemy radę, więc to tylko czyjś wymysł ogranicza długość ciągnika i wielkość "sleepera", a mój "sleeper" ma 77 inch, czyli prawie dwa metry przestrzeni życiowej. Życzę wszystkim kierowcom w Europie takiej przestrzeni... a sobie; za kierownicą komfortu Scanii... :)
Ponieważ nie podobają mi się ciężarówki z "dziobami" :D i nie ma co ukrywać technologicznie są daleko w tyle za europejskimi ciężarówkami, a tego "sleepera" to Ci zazdroszcze :D

Autor:  MarianSzyguła [ 02 lip 2014, 5:16 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
Ponieważ nie podobają mi się ciężarówki z "dziobami" :D i nie ma co ukrywać technologicznie są daleko w tyle za europejskimi ciężarówkami...
No tak, to wszystko kwestia gustu :) a co do technologii, ogólnie wiadomo, że jest tak jak piszesz; amerykańskie "trucki" są do tyłu, ale osobiście wolę niezschynchronizowaną skrzynię biegów i prostotę mojego Volvo od nowoczesnej elektroniki, przynajmniej wiem, że pojadę do przodu :) Ostatnia zima w USA była ciężka dla kierowców i sprzętu, a 95% unieruchomionych na poboczu ciężarówek było nowym taborem, nie wiem jak to wygląda w EUropie, może europejskie nówki się nie psują? ;) Generalnie to dwa inne światy, ale ciekawie by było podjechać na amerykański "truck stop" nową Scania :)
Cytuj:
Ograniczenia wagowe nie dotyczna "timbertrucków" ? Jak był program na discovery to tez na oko warzyli sporo więcej niż te 36 czy 38 ton
https://www.youtube.com/watch?v=13hBEX0ANVk
Film jest z Kanady, a tam są inne przepisy. W USA również każdy stan ma swoje dopuszczalne normy dotyczące nacisku na osie czy ich rozstawu, a nawet masy całkowitej, trzeba więc jeździć tak, żeby być wszędzie legalnym, co nie zawsze się udaje ;)

Autor:  route66 [ 02 lip 2014, 11:13 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
może europejskie nówki się nie psują? ;)
Pewnie, że się psują, bo muszą się psuć. Jakby się nie psuły to by nie mieli zarobku (Mercedes prawie zbankrutował przez "beczke" :) ).

Autor:  MarianSzyguła [ 17 wrz 2014, 4:53 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL770

ObrazekObrazekObrazek Obrazek
Kiedyś pisałem, ze musimy czasami wjeżdżać w miejsca ciasne jak w Europie, powyżej mały przykład: centrum Kansas City w zeszłym tygodniu; dostawa wyposażenia restauracji.

Strona 4 z 5 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/