wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Sypialnia w kontenerze sprinter - przerobka legalna ? http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=36653 |
Strona 4 z 4 |
Autor: | MAN [ 24 wrz 2012, 7:55 ] |
Tytuł: | Re: Sypialnia w kontenerze sprinter - przerobka legalna ? |
Teraz się wszystko wyjaśniło z poprzednią naklejką gdzie jest podane ciśnienie w oponach przy pustym pojeździe i przy ładunku 3,5 tony anie nie DMC 3,5 tony. Techniczne DMC tego sprintera to 5,5 tony W naszym kraju to nie problem obniżyć DMC pojazdu podajże potrzebny do tego rzeczoznawca i diagnosta na stacji diagnostycznej. Co nie zmienia faktu że lepiej znać faktyczną masę pojazdu, gdyż możesz się zdziwić jak ci powarzą sprintera z ładunkiem nawet w Polsce ITD. Nie dawno złapali pojazd do 3,5 tony który z ładunkiem ważył 9 ton |
Autor: | EBM [ 24 wrz 2012, 8:18 ] |
Tytuł: | Re: Sypialnia w kontenerze sprinter - przerobka legalna ? |
Cytuj: Teraz się wszystko wyjaśniło z poprzednią naklejką gdzie jest podane ciśnienie w oponach przy pustym pojeździe i przy ładunku 3,5 tony anie nie DMC 3,5 tony. Techniczne DMC tego sprintera to 5,5 tony
W naszym kraju to nie problem obniżyć DMC pojazdu podajże potrzebny do tego rzeczoznawca i diagnosta na stacji diagnostycznej. Co nie zmienia faktu że lepiej znać faktyczną masę pojazdu, gdyż możesz się zdziwić jak ci powarzą sprintera z ładunkiem nawet w Polsce ITD. Nie dawno złapali pojazd do 3,5 tony który z ładunkiem ważył 9 ton No to jak skoncze kabine sypialna do podjade gdzies na wage , tak dla swietego spokoju i wtedy bede wiedzial na 100% ile mozna wlozyc do kontenera . Wydaje mi sie ze skoro samochod od nowego byl zarejestrowany na 3,5 tony i byla naklejka w srodku ( zdjecie wyzej ) ze na pake mozna wsadzic 1100 kg , to i tak mniej wiecej bedzie . |
Autor: | wojtas92 [ 24 wrz 2012, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: Sypialnia w kontenerze sprinter - przerobka legalna ? |
Cytuj: Wydaje mi sie
Dobrze, że tylko Ci się wydaje.A druga sprawa, czy tą blachę od kabiny zamierzasz tak "wyrżniętą" zostawić, tak jak to wygląda na jednym ze zdjęć z zewnątrz z boku? Masz jakiś patent na połączenie blach kabiny z kontenerem, żeby nie wyglądało to jak wyrąbane dłutem? Bo jeśli nie, to nawet nim z podwórka nie wyjeżdżaj, za takie coś to chyba nawet polskie służby by cię zjadły. |
Autor: | Zoltus [ 02 paź 2012, 0:55 ] |
Tytuł: | Re: Sypialnia w kontenerze sprinter - przerobka legalna ? |
Kolega od Sprintera 513 strasznie sie denerwuje nie wiem dlaczego. Wiec podam na swoim przykladzie zeby wszyscy wiedzieli bo moze niektorzy nie wierza. Jakis czas temu kupilem sprintera 413 z 2001 roku sprowadzonego ze Szwajcarii. Jak kolega od 513 zalezalo mi na tym aby samochod mial DMC 3500 kg po to aby mogla nim jezdzic osoba majaca kat. B prawa jazdy. Faktycznie mozna spotkac samochody ktore legalnie od wyjscia z fabryki producenta maja nizsze DMC niz "normalna" wersja. MB nazywa to wersja lekka ale nie chce powiedziec czym sie rozni od normalnej oraz ile wynosi roznica w wadze. Fakty sa jednak nastepujace. MB 413 z plandeka i winda o udzwigu 750 kg mial rzeczywistej ładownosci 850 kg !! Tyle bylo w papierach oryginalnych i tyle zostalo wbite do dowodu rejestracyjnego. Po zdjeciu plandeki oraz konstrukcji zabudowy oraz spojlera okazalo sie ze samochod faktycznie wazy w granicach 2500 kg - 2550 kg. Dlatego jesli w starych papierach wbite bylo ze ładowność to 1100 kg to bardzo mozliwe ze tak faktycznie jest. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie aby dla wlasnego bezpieczenstwa, spokojnych przejazdow oraz redukcji kosztow mandatow wybrac sie na wage i sprawdzic mase naszego cudenka. A do Ciebie kolego z MB 513 mam prosbe. Zanim opuscisz forum dokonaj modyfikacji i pokaz ja nam tutaj bo przyznam szczerze ze jestem bardzo ciekawy. Pozniej mozesz sprawdzic wage i podac nam na forum abysmy wszyscy wiedzieli kto mial racje a kto sie pomylil. Dzieki za dotychczasowe foty i czekam na nastepne. |
Strona 4 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |