Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lis 2006, 12:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lis 2006, 11:58
Posty: 7

Mam wrażenie, że opinie, które sie tu znajdują piszą handlowcy dealerów Iveco. Nowy Stralis - jaki ładny, jaki super ... Po pierwsze nie jest to model flagowy Iveco, bo są jeszcze Trakkery, czyli waga super ciężka (ale nie tak do końca, brak pojazdów Iveco o mocy powyżej 500 KM-przynajmniej w cenniku który posiadam). Pierwsza rzecz.Silniki stosowane w Stralisie to Cursory,czyli silniki 6 cylindrowe.Jak ktoś ciężko eksploatuje pojazd,gdzie w silniku z 6 cylindrów wyciągnięto pół tysiąca koni mechanicznych to szybko się zawiedzie.Na domiar złego te same silniki są stosowane w pojazdach Trakker.Każdy pojazd ma się prawo zepsuć,czy to Iveco,Scania,czy Volvo.Jednak gorzej będzie jeśli nie będzie miał właściciel tego gdzie naprawić.Podobno wiele autoryzowanych warsztatów Iveco traci autoryzację i w skrajnych przypadkach samochody lądują na warsztacie we Włoszech.Bank na okres naprawy pojazdu za granicą nie wstrzyma jednak przecież spłaty rat leasingowych.
Miejsce w rankingu awaryjności Iveco to kolejna sprawa.Na Renówki się narzeka,ale na Iveco się po prostu klnie.
Kwestia normy EURO 4 i 5- zastosowano ad blue.Dziwne, że inni sobie z tym poradzili. Nie jest chyba miłe tankowanie oprócz ropy dodatkowych płynów.
Zaraz pewnie ktoś odpisze,że jeździ Iveco i wszystko jest ok.
Ja nie polecam.
PS - W nowym Daily przeciekają dachy.


Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2006, 14:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Kolego teoria a praktyka dwie całkiem odmienne rzeczy.Kup sobie i sie przekonaj a potem napisz jak było tak bedzie najlepiej.
moze i tak ale teoria też jestto że Iveco jest królem gór znam auto które lepiej idzie w górze a jest nim DXi480
Cytuj:
Miejsce w rankingu awaryjności Iveco to kolejna sprawa.Na Renówki się narzeka,ale na Iveco się po prostu klnie
bzdura wyssana z palca mam zajomego który lata białym EuroTechem Cursor 440 i sobie bardzo chwali to auto i co najlepsze jego szef kupił Volvo FH 12 420 i proponował mu przesiadke ale znajomy jest przywiazany do Iveco i zna dobrze to auto i nie chcial przesiadki a co do awaryjności to bzdura jego "Italiano" ma przejechane ponad 700 tys i wylieniali w nim tylko elementy wyesploatowane hamulce itp.
Więc opinie że Iveca to złom bo się psuja to bzdura zresza sam z obserwacji widziałem więcej padnietych chińczyków i Scanii niż np Stralisów ja uważam że Iveco ma pewne jak dla mnie niedociagnięcia we wnętrzu ale jest bardzo dodrą marka i chętnie polatałbym Stralisem bo to auto chcąc nie chcąc mi sie podoba i tyle

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lis 2006, 21:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Po pierwsze nie jest to model flagowy Iveco, bo są jeszcze Trakkery, czyli waga super ciężka
Czy kolega wie co oznacza pojęcie "pojazdu flagowego" :?: To co napisałeś powyżej to jak stwierdzenie: BMW serii 7 nie jest flagowym modelem bawarskiego producenta, bo jest przecież SUV - X5 :arrow: BZDURA!

Cytuj:
brak pojazdów Iveco o mocy powyżej 500 KM
Cursor 13 o mocy 540KM dla Euro3 i 560KM dla Euro 4 i 5.

Cytuj:
Pierwsza rzecz.Silniki stosowane w Stralisie to Cursory,czyli silniki 6 cylindrowe.Jak ktoś ciężko eksploatuje pojazd,gdzie w silniku z 6 cylindrów wyciągnięto pół tysiąca koni mechanicznych to szybko się zawiedzie.
A ja zawsze myślałem, że na to wpływa pojemność skokowa, a nie ilość cylindrów... :idea:
Cytuj:
Miejsce w rankingu awaryjności Iveco to kolejna sprawa.Na Renówki się narzeka,ale na Iveco się po prostu klnie.
To ja już wiem dlaczego Włosi tak głośno mówią! Oni po prostu krzycząc klną na Iveco :lol:

Cytuj:
Kwestia normy EURO 4 i 5- zastosowano ad blue.Dziwne, że inni sobie z tym poradzili. Nie jest chyba miłe tankowanie oprócz ropy dodatkowych płynów.
Wskaż palcem producenta, który wyrobił normę Euro5 bez Ad Blue...


Tytuł:
Post Wysłano: 25 gru 2006, 22:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2006, 14:15
Posty: 98
Lokalizacja: LUBLIN

Muszę Wam powiedzieć, że przesiedliśmy się ze Stralisa na premium route. Przewaga iveca nad renówką jest, jeśli chodzi o poręczność w kabinie. Iveco ma schowki, które są "lepsze" w obsłudze, a poza tym ma ich więcej. W renówce nie ma takich dogodności niestety, i nie ma gdzie wstawić nawet butelki z napojem... Pozdro

_________________
....:::::ŚLĄSK WROCŁAW & MOTOR LUBLIN::::...Na zawsze razem....Motor&Chełmianka


Tytuł:
Post Wysłano: 04 sty 2007, 19:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Stimex z Goleniowa:


Obrazek


I byały Stralis:


Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 16 sty 2007, 23:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2007, 10:00
Posty: 14

Stralis z silnikiem 540 KM, Scania to zapalniczka przy nim...
Obrazek

(C) http://www.lkw-infos.net


Tytuł:
Post Wysłano: 22 sty 2007, 14:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Test IVECO STRALIS AS 440S48 t/p
Zalety:
+ mocny,dynamiczny silnik
+ argonomiczna deska rozdzielcza
+ niski tunel środkowy
+ dobre zestopniowana skrzynia biegów
+ wyciszenie wnętrza
Wady:
- skrzypiąca kabina
- twarde plastiki użyte do wykonania wnętrza-niedopracowane szafki nad szybą
Ja z tym samochodem nie miałem do czynienia ale myślę że znieni on opnię awaryjności z która się nie zgodze :wink:Stralis jest z zewnątrz ładny czego nie można powiedzieć o wnętrzu zaprojektowano ją tak jak by chciano na siłę wynależć ponownie dynamit :) Ale to tylko moje odczucie z którymi możecie się nie zgodzić :!:


Tytuł:
Post Wysłano: 03 lut 2007, 18:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2007, 17:46
Posty: 11
Lokalizacja: Wrocław

Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2007, 9:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2007, 16:20
Posty: 12

Z tego co ja zauważyłem to Stralis wyróżnia się dużą kabiną o praktycznie płaskiej podłodze i ładnym wyglądem zewnętrznym oraz zupełnie nowym pulpitem, po za tym niema wielkich różnic pomiędzy poprzednikiem EuroStarem.


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2007, 12:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2006, 14:15
Posty: 98
Lokalizacja: LUBLIN

Są... jest lepsza blacha, i plastiki w kabinie są lepszej jakości, tak jak wszelkie uszczelki np. przy szyberdachu :] Noo i oczywiście komfort jazdy jest wyższy :) Pzdr

_________________
....:::::ŚLĄSK WROCŁAW & MOTOR LUBLIN::::...Na zawsze razem....Motor&Chełmianka


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2007, 19:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2007, 16:20
Posty: 12

Cytuj:
Są... jest lepsza blacha, i plastiki w kabinie są lepszej jakości, tak jak wszelkie uszczelki np. przy szyberdachu
Z tym szyberdachem to się zgodze że jest różnica, taka że w EuroStarach nie trzeba było prowadzić pod parasolką, a w stralisach mały deszczyk i woda dostaje się do środka :mrgreen: . Ale jak już powiedziałem ogólnie Stralisy są ok :!:


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2007, 20:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2006, 14:15
Posty: 98
Lokalizacja: LUBLIN

Nie wiem może to wynika ze złego użytkowania. My w naszym dbamy o każdy szczegół, wszystko jest galancik, oszczędzamy, i jak dotąd przez 3 lata nie mamy usterek. Pozdro

_________________
....:::::ŚLĄSK WROCŁAW & MOTOR LUBLIN::::...Na zawsze razem....Motor&Chełmianka


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2007, 20:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2007, 16:20
Posty: 12

Nie miałem zamiaru "pojechać" sobie po Stralisie, ale faktem jest że wszystkie Stralisy we firmie mojego taty mają zacieki idące od szyberdachu, co nie ma miejsca w EuroTechach i EuroStarch. Ale musze przyznać że mimo wszystko lubie te ciężarówki, a jaki macie silnik w swoim bo Cursor13 - 480 to moim zdaniem poezja, nawet z EuroTroniciem II.


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lut 2007, 23:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

:lol: To jest Iveco PowerStar, a nie żadna przeróbka Stralisa na conventionala... :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 05 lut 2007, 18:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2007, 16:20
Posty: 12

Pare fotek stralisa:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

(C)www.iveco.pl
(C)www.agromasz.auto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lut 2007, 18:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 lis 2005, 17:01
Posty: 487
Lokalizacja: kędzierzyn-koźle

STRALIS z poprzednikiem ma jedna rzecz wspólna mianowicie szkielet kabiny, silniki CURSOR to całkiem nowy motor nazwa została, ale konstrukcja jest nowa. Mysle ze będą się lepiej sprawować niż pojazdy typu EUROTECH i EUROSTAR, chociaż podobały mi się te pojazdy.


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lut 2007, 17:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Oj kolego niezgodze sie...silniki Cursor sa te same co w Eurostarze i niczym sie nie roznia...poszukaj np. 440E43, albo 440E48......
byly zarowno 10-ki i trzynastki...


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lut 2007, 18:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2007, 12:08
Posty: 2
Lokalizacja: (PL) RJS

Cytuj:
silniki Cursor sa te same co w Eurostarze i niczym sie nie roznia...poszukaj np. 440E43, albo 440E48
Cursor10 - 440E43 - 430 KM
Cursor13 - 440E48 - 480 KM

Wydaje mi się że o te silniki chodzi, bo faktycznie są montowane te same w Stralisie co w EuroStarze. Skrzynie automatyczne chyba też są te same EuroTronic, ale pewny nie jestem.

_________________
Nie licząc zysków oraz lat, przemierzamy cały świat !


Tytuł:
Post Wysłano: 04 mar 2007, 23:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 17:33
Posty: 172
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Tytuł:
Post Wysłano: 25 mar 2007, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 gru 2006, 22:47
Posty: 82

Ja dzisaj przy wylocie z Wawy upolowalem takie cosik ;-)
Obrazek


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: