wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Iveco Stralis http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=547 |
Strona 4 z 9 |
Autor: | korkie [ 12 lis 2006, 12:15 ] |
Tytuł: | Stralis - czy taki super ??? |
Mam wrażenie, że opinie, które sie tu znajdują piszą handlowcy dealerów Iveco. Nowy Stralis - jaki ładny, jaki super ... Po pierwsze nie jest to model flagowy Iveco, bo są jeszcze Trakkery, czyli waga super ciężka (ale nie tak do końca, brak pojazdów Iveco o mocy powyżej 500 KM-przynajmniej w cenniku który posiadam). Pierwsza rzecz.Silniki stosowane w Stralisie to Cursory,czyli silniki 6 cylindrowe.Jak ktoś ciężko eksploatuje pojazd,gdzie w silniku z 6 cylindrów wyciągnięto pół tysiąca koni mechanicznych to szybko się zawiedzie.Na domiar złego te same silniki są stosowane w pojazdach Trakker.Każdy pojazd ma się prawo zepsuć,czy to Iveco,Scania,czy Volvo.Jednak gorzej będzie jeśli nie będzie miał właściciel tego gdzie naprawić.Podobno wiele autoryzowanych warsztatów Iveco traci autoryzację i w skrajnych przypadkach samochody lądują na warsztacie we Włoszech.Bank na okres naprawy pojazdu za granicą nie wstrzyma jednak przecież spłaty rat leasingowych. Miejsce w rankingu awaryjności Iveco to kolejna sprawa.Na Renówki się narzeka,ale na Iveco się po prostu klnie. Kwestia normy EURO 4 i 5- zastosowano ad blue.Dziwne, że inni sobie z tym poradzili. Nie jest chyba miłe tankowanie oprócz ropy dodatkowych płynów. Zaraz pewnie ktoś odpisze,że jeździ Iveco i wszystko jest ok. Ja nie polecam. PS - W nowym Daily przeciekają dachy. |
Autor: | Levuss [ 25 lis 2006, 14:53 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Kolego teoria a praktyka dwie całkiem odmienne rzeczy.Kup sobie i sie przekonaj a potem napisz jak było tak bedzie najlepiej.
moze i tak ale teoria też jestto że Iveco jest królem gór znam auto które lepiej idzie w górze a jest nim DXi480Cytuj: Miejsce w rankingu awaryjności Iveco to kolejna sprawa.Na Renówki się narzeka,ale na Iveco się po prostu klnie
bzdura wyssana z palca mam zajomego który lata białym EuroTechem Cursor 440 i sobie bardzo chwali to auto i co najlepsze jego szef kupił Volvo FH 12 420 i proponował mu przesiadke ale znajomy jest przywiazany do Iveco i zna dobrze to auto i nie chcial przesiadki a co do awaryjności to bzdura jego "Italiano" ma przejechane ponad 700 tys i wylieniali w nim tylko elementy wyesploatowane hamulce itp.Więc opinie że Iveca to złom bo się psuja to bzdura zresza sam z obserwacji widziałem więcej padnietych chińczyków i Scanii niż np Stralisów ja uważam że Iveco ma pewne jak dla mnie niedociagnięcia we wnętrzu ale jest bardzo dodrą marka i chętnie polatałbym Stralisem bo to auto chcąc nie chcąc mi sie podoba i tyle |
Autor: | Mihu [ 30 lis 2006, 21:06 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Po pierwsze nie jest to model flagowy Iveco, bo są jeszcze Trakkery, czyli waga super ciężka
Czy kolega wie co oznacza pojęcie "pojazdu flagowego" To co napisałeś powyżej to jak stwierdzenie: BMW serii 7 nie jest flagowym modelem bawarskiego producenta, bo jest przecież SUV - X5 BZDURA!Cytuj: brak pojazdów Iveco o mocy powyżej 500 KM
Cursor 13 o mocy 540KM dla Euro3 i 560KM dla Euro 4 i 5.Cytuj: Pierwsza rzecz.Silniki stosowane w Stralisie to Cursory,czyli silniki 6 cylindrowe.Jak ktoś ciężko eksploatuje pojazd,gdzie w silniku z 6 cylindrów wyciągnięto pół tysiąca koni mechanicznych to szybko się zawiedzie.
A ja zawsze myślałem, że na to wpływa pojemność skokowa, a nie ilość cylindrów... Cytuj: Miejsce w rankingu awaryjności Iveco to kolejna sprawa.Na Renówki się narzeka,ale na Iveco się po prostu klnie.
To ja już wiem dlaczego Włosi tak głośno mówią! Oni po prostu krzycząc klną na Iveco Cytuj: Kwestia normy EURO 4 i 5- zastosowano ad blue.Dziwne, że inni sobie z tym poradzili. Nie jest chyba miłe tankowanie oprócz ropy dodatkowych płynów.
Wskaż palcem producenta, który wyrobił normę Euro5 bez Ad Blue...
|
Autor: | ARTURROTRUCKER [ 25 gru 2006, 22:18 ] |
Tytuł: | |
Muszę Wam powiedzieć, że przesiedliśmy się ze Stralisa na premium route. Przewaga iveca nad renówką jest, jeśli chodzi o poręczność w kabinie. Iveco ma schowki, które są "lepsze" w obsłudze, a poza tym ma ich więcej. W renówce nie ma takich dogodności niestety, i nie ma gdzie wstawić nawet butelki z napojem... Pozdro |
Autor: | Pazdz [ 04 sty 2007, 19:58 ] |
Tytuł: | |
Stimex z Goleniowa: I byały Stralis: |
Autor: | DAF Traker [ 16 sty 2007, 23:44 ] |
Tytuł: | |
Stralis z silnikiem 540 KM, Scania to zapalniczka przy nim... (C) http://www.lkw-infos.net |
Autor: | Mca [ 22 sty 2007, 14:30 ] |
Tytuł: | |
Test IVECO STRALIS AS 440S48 t/p Zalety: + mocny,dynamiczny silnik + argonomiczna deska rozdzielcza + niski tunel środkowy + dobre zestopniowana skrzynia biegów + wyciszenie wnętrza Wady: - skrzypiąca kabina - twarde plastiki użyte do wykonania wnętrza-niedopracowane szafki nad szybą Ja z tym samochodem nie miałem do czynienia ale myślę że znieni on opnię awaryjności z która się nie zgodze Stralis jest z zewnątrz ładny czego nie można powiedzieć o wnętrzu zaprojektowano ją tak jak by chciano na siłę wynależć ponownie dynamit Ale to tylko moje odczucie z którymi możecie się nie zgodzić |
Autor: | Misiek2007 [ 04 lut 2007, 9:57 ] |
Tytuł: | |
Z tego co ja zauważyłem to Stralis wyróżnia się dużą kabiną o praktycznie płaskiej podłodze i ładnym wyglądem zewnętrznym oraz zupełnie nowym pulpitem, po za tym niema wielkich różnic pomiędzy poprzednikiem EuroStarem. |
Autor: | ARTURROTRUCKER [ 04 lut 2007, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Są... jest lepsza blacha, i plastiki w kabinie są lepszej jakości, tak jak wszelkie uszczelki np. przy szyberdachu Noo i oczywiście komfort jazdy jest wyższy Pzdr |
Autor: | Misiek2007 [ 04 lut 2007, 19:57 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Są... jest lepsza blacha, i plastiki w kabinie są lepszej jakości, tak jak wszelkie uszczelki np. przy szyberdachu
Z tym szyberdachem to się zgodze że jest różnica, taka że w EuroStarach nie trzeba było prowadzić pod parasolką, a w stralisach mały deszczyk i woda dostaje się do środka . Ale jak już powiedziałem ogólnie Stralisy są ok
|
Autor: | ARTURROTRUCKER [ 04 lut 2007, 20:43 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem może to wynika ze złego użytkowania. My w naszym dbamy o każdy szczegół, wszystko jest galancik, oszczędzamy, i jak dotąd przez 3 lata nie mamy usterek. Pozdro |
Autor: | Misiek2007 [ 04 lut 2007, 20:52 ] |
Tytuł: | |
Nie miałem zamiaru "pojechać" sobie po Stralisie, ale faktem jest że wszystkie Stralisy we firmie mojego taty mają zacieki idące od szyberdachu, co nie ma miejsca w EuroTechach i EuroStarch. Ale musze przyznać że mimo wszystko lubie te ciężarówki, a jaki macie silnik w swoim bo Cursor13 - 480 to moim zdaniem poezja, nawet z EuroTroniciem II. |
Autor: | Pazdz [ 04 lut 2007, 23:26 ] |
Tytuł: | |
To jest Iveco PowerStar, a nie żadna przeróbka Stralisa na conventionala... |
Autor: | Misiek2007 [ 05 lut 2007, 18:39 ] |
Tytuł: | |
Pare fotek stralisa: (C)www.iveco.pl (C)www.agromasz.auto.pl |
Autor: | ciezarowka [ 11 lut 2007, 18:58 ] |
Tytuł: | |
STRALIS z poprzednikiem ma jedna rzecz wspólna mianowicie szkielet kabiny, silniki CURSOR to całkiem nowy motor nazwa została, ale konstrukcja jest nowa. Mysle ze będą się lepiej sprawować niż pojazdy typu EUROTECH i EUROSTAR, chociaż podobały mi się te pojazdy. |
Autor: | davo76 [ 12 lut 2007, 17:45 ] |
Tytuł: | |
Oj kolego niezgodze sie...silniki Cursor sa te same co w Eurostarze i niczym sie nie roznia...poszukaj np. 440E43, albo 440E48...... byly zarowno 10-ki i trzynastki... |
Autor: | tirowiec [ 12 lut 2007, 18:07 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: silniki Cursor sa te same co w Eurostarze i niczym sie nie roznia...poszukaj np. 440E43, albo 440E48
Cursor10 - 440E43 - 430 KMCursor13 - 440E48 - 480 KM Wydaje mi się że o te silniki chodzi, bo faktycznie są montowane te same w Stralisie co w EuroStarze. Skrzynie automatyczne chyba też są te same EuroTronic, ale pewny nie jestem. |
Autor: | Benio [ 04 mar 2007, 23:51 ] |
Tytuł: | |
http://www.mellislastbilar.se |
Autor: | Konrad-18- [ 25 mar 2007, 21:15 ] |
Tytuł: | |
Ja dzisaj przy wylocie z Wawy upolowalem takie cosik |
Strona 4 z 9 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |