wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
MAN F2000 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=63 |
Strona 4 z 23 |
Autor: | sebotrucker [ 15 maja 2008, 14:43 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Cytuj: Witam ponownie,
Coś masz pokopane jeżeli przejdziesz na wysoka skrzynie czyli 5,6,7,8 to pali i się zielona kontrolka z oznaczeniem "H" po prawej stronie obrotomierza, po przejściu na niską skrzynie czyli 1,2,3,4 kontrolka gaśnie 2. kiedy wiadomo, że włączone są półbiegi - u mnie pali się zielona schemat biegów z liczbami 2 4 6 8 A jeżeli jedziesz na pełnym biegu czyli bez połówki to świeci się zielona kontrolka z oznaczeniem dwóch kół zębatych, po włażeniu półbiegu pstryczkiem i wciśnięciu sprzęgła kontrolka gaśnie |
Autor: | SianoSW [ 10 lip 2008, 22:42 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Cytuj: Cytuj:
3. Czy to jest możliwe, aby MAN z silnikiem 414 palił ok 45 litrów na 100 km - mi tak wychodzi, zdziwiło mnie, że tak dużo - to nawet tatry paliły mniej z 3 mostami napędowymi
W zime na krótkich odcinkach to nawet 60l na 100 km Ci spali. Latem na Jakiś dłuższych trasach powinien Ci spalić trochę mniej jak 45/100. |
Autor: | michal.enter [ 11 lip 2008, 8:45 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Mój pod wanną spala około 35l. Niekiedy zchodzi do 32-33 ale żadko. Pod wywyrotką na pewno spalanie przekrczy 40l. Sam napęd na kilka osi, przełozenie skrzyni i mostu jest inne w przypadku samochodu budowlanego niz w przypadku auta szosowego. |
Autor: | Marcinos [ 11 lip 2008, 12:39 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
W stu procentach się z tobą zgadzam michael.enter. A kolega SIANO To mana chyba widział przez okno albo na obrazku. pozdrawiam |
Autor: | SianoSW [ 11 lip 2008, 14:13 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Cytuj: W stu procentach się z tobą zgadzam michael.enter. A kolega SIANO To mana chyba widział przez okno albo na obrazku. pozdrawiam
synu akurat takim jeżdżę także wiem co mówię.
|
Autor: | AdekS [ 11 lip 2008, 22:40 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Cytuj: Mój pod wanną spala około 35l. Niekiedy zchodzi do 32-33 ale żadko. Pod wywyrotką na pewno spalanie przekrczy 40l. Sam napęd na kilka osi, przełozenie skrzyni i mostu jest inne w przypadku samochodu budowlanego niz w przypadku auta szosowego.
Nasz MAN 19-403 spala na trasie Kraków-Sanok (tereny górzyste) 29,3l/100km. W obie strony ładowany 12t.
|
Autor: | TgaAdams [ 13 lip 2008, 14:58 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Mój Man F2000 19.403 pali 32/100 przy firance z ładunkami po 24tony po całej Polsce |
Autor: | TGX680 [ 25 lip 2008, 11:11 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Man f2000 dobre auto. Jedyni co mi się w nich nie podoba to ta deska rozdzielcza. Poza tym to spoko, wysoka kabina, mocne silniki, mocne ramy, idealny pod wywrotki, jak i w dłuższe trasy(kabina glob) |
Autor: | Marjachi [ 15 sie 2008, 16:39 ] |
Tytuł: | Man 19-414 intarder |
Witam, mam pytanko, posiadam Mana F2000 19-414 z 2000 r. Czy ktos moglby mi powiedziec kiedy nalezy wymienic olej w intarderze i jaki oraz czy w jakis sposob sie to obsluguje jakie moge napotkac problemy z eksploatacja. Z gory dzieki. Pozdrawiam! |
Autor: | AdekS [ 15 sie 2008, 16:43 ] |
Tytuł: | Re: Man 19-414 intarder |
Olej ze skrzyni zasila też intarder, więc wymieniasz wtedy co olej w skrzyni. Do obsługi służy dźwignia koło kierownicy oraz przełącznik na desce. Problemy z eksploatacją, hmm..., sprawdź stan rur doprowadzających ciecz chłodzącą do intardera, lubią czasem gnić. |
Autor: | Marcinos [ 10 wrz 2008, 20:46 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Koledzy orientuje się może któryś z Was co może być przyczyną pojawiania się chwilowego braku mocy podczas jazdy w MANIE 35.414?? Zdaża się to 2/3 razy na tydzień. |
Autor: | AdekS [ 10 wrz 2008, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Cytuj: Koledzy orientuje się może któryś z Was co może być przyczyną pojawiania się chwilowego braku mocy podczas jazdy w MANIE 35.414?? Zdaża się to 2/3 razy na tydzień.
Zapala się kontrolka EDC podczas spadku mocy
|
Autor: | Marcinos [ 10 wrz 2008, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Nic się nie zapala. Po prostu auto nie ma mocy przez chwile. Dajesz mu pedał a on nic- muł, a potem wszystko ok. Manik jest 2000 rok. |
Autor: | AdekS [ 10 wrz 2008, 21:41 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Może coś z pedałem gazu.? Bo skoro komputer nie pokazuje błędu to ciężko będzie wykryć usterkę. |
Autor: | sebotrucker [ 10 wrz 2008, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Jeżeli potencjometr pedału gazu to EDC raczej się zapali może czujnik doładowania, lub filtr wstępny (odstojnik) u mnie to najczęsciej się on zapycha i muli |
Autor: | AdekS [ 10 wrz 2008, 21:58 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Czujnik doładowania też jest podpięty pod EDC, więc też odpada, zostaje tylko ten filtr co kolega sebotrucker napisał. |
Autor: | Marcinos [ 10 wrz 2008, 22:12 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Odczucie jest takie jak by na chwilę przestawała działać turbina. np. pod jedną z górek zawsze wchodził 7,5 a w momencie zadyszki ledwie 5, a za chwile znów ciągnie jak głupi i wszystko ok. |
Autor: | Artur29 [ 13 wrz 2008, 20:02 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
podjedź na komputer to powinno wykazać. Napisz na priv to pomogę |
Autor: | MAN [ 13 wrz 2008, 20:58 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Cytuj: Odczucie jest takie jak by na chwilę przestawała działać turbina.
Od czasu do czasu też się borykam z podobnym problem tyle że umnie pomaga wyłaczenie silnika i ponowne zapalenie. Takie odchyłki są sporadyczne pare razy w miesiącu lub wogle. Właśnie ostatnio jak wracałem z niemiec całe niemcy manuel szedł jak burza nawet pod górki na A2 wjechałem do polski stanołem na 5 minut na stacji i po zapaleniu silnika i ruszeniu pod górkę manuel ledwo jechał i pomogło zgaszenie silnika. Podłaczenie pod komputer nic nie wykazuje jedynie za pużny wznios iglicy na pierwszym wtryskiwaczu który był wymieniany na nowy jakieś dwa lata temu. Być może siada czujnik doładowania ale w ciemno go wymieniać
np. pod jedną z górek zawsze wchodził 7,5 a w momencie zadyszki ledwie 5, a za chwile znów ciągnie jak głupi i wszystko ok. |
Autor: | zwoli [ 14 wrz 2008, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Nawet w moim18,262 to sie casem zdaza |
Strona 4 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |