wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Renault Magnum http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=69 |
Strona 4 z 29 |
Autor: | Daniel_Vos [ 23 sty 2007, 23:47 ] |
Tytuł: | |
Mniejszy silnik, mniejsze zuzycie. |
Autor: | ADAMO [ 24 sty 2007, 0:31 ] |
Tytuł: | |
Nic bardziej mylącego... Większość znajomych jeżdżąca min. w Sochaczewie z kontenerami tymi autami stwierdza że 480 pali mniej od 440, ja moge też to potwierdzić , bez naczepy wynik był identyczny : 18l, z naczepą pustą 440 byłą 1 litr lepsza, jednak po załadowaniu, im większy ładunek tym proporcjonalniej 480 pali mniej, nie są to duże różnice, przy 24 tonach , kierowcy mówią o 2litrach, różnica na górkach niewielka ale jest, jak na 440 Km jest dość ospała według mnie, więc osobiście polecam 480, tydzień temu wracając 480 tką (250.000km przebiegu) z francji z niskopodwoziówką i załadowanymi 8 tonami , średnia wyszła mi 25 litrów, autko pod górki nie zwolniło ani razu, świetnie zbierało nawet z 60km/h pod górkę na robotach koło Remscheid na górce miała już 85 km, co w porównaniu z innymi autami jest świetnym wynikiem u nas. |
Autor: | Daniel [ 24 sty 2007, 18:33 ] |
Tytuł: | |
Jak miałem Magnum 480 DXI to średnia wyszła mu 24 l/ 100 km. Muszę jednak zaznaczyć że miał kółeczko i tylko 5 ton, więc nie było możliwości wykorzystać pełnej mocy |
Autor: | ADAMO [ 24 sty 2007, 20:02 ] |
Tytuł: | |
440 z pustą naczepą paliła na trasie Paryż-Wwa 23 litry, natomiast z 8-9 tonami paliła 26litrów fakt faktem jak już napisałem 480 pali mniej przy 24 tonach, ale myśle że w tej sytuacji o której mówisz to wina tego Waszego egzemplarza, auta firma ma od nowości czy było brane z drugiej ręki ? My też mieliśmy takie które paliły po 30litrów, ale ona miały przjechane po 800.000km i podjrzewam stan pompowtrysków mogł na to wpływac |
Autor: | Radiance [ 01 lut 2007, 12:54 ] |
Tytuł: | |
patryk691 oto nasza Renatka z wewnątrz i zewnątrz: |
Autor: | Tofas696 [ 01 lut 2007, 16:48 ] |
Tytuł: | |
~Vos~ a jak jest z tymi 440 e-tech bo slyszalem duzo negatywow, np. ze wtryski szybko siadaja, duzo pali itp. |
Autor: | magnum161 [ 01 lut 2007, 20:13 ] |
Tytuł: | |
To że magnumki troszkę palą to wiadomo ale nie jest tak źle ok28l, a co do wtrysków to nie słyszałem ale czasami może nawalic poduszka po kabiną ale nie ma auta bezawaryjnego |
Autor: | Tofas696 [ 01 lut 2007, 23:34 ] |
Tytuł: | |
28l ale z jakimi ładunkami?? |
Autor: | ARTURROTRUCKER [ 02 lut 2007, 20:59 ] |
Tytuł: | |
Nie wierzę... Dopóki się sam nie przekonam, to nie uwierzę. Zgodziłbym się na 38 l |
Autor: | Radiance [ 02 lut 2007, 22:09 ] |
Tytuł: | |
Tofas696 coś tacie ostatnio wyskoczyło :Defekt pompo-wtrysków".Na serwisie Renault znajdującym się w mojej mieścinie okazało się, że nic się takiego szczególnego nie dzieje.Wkoncu wyskoczyło to podczas jazdy a nie podczas sprawdzania .Czasem jest spokój a czasem jakieś małe dolegliwości.Teraz jest wszytsko wporządku i miejmy nadzieje (odpukać), że nic się nie będzie działo .Pozdrawiam. |
Autor: | magnum161 [ 02 lut 2007, 23:59 ] |
Tytuł: | |
Tofas696 no w sumie to z ładunkiem 10t ale to szczegół |
Autor: | ADAMO [ 03 lut 2007, 2:12 ] |
Tytuł: | |
Dopiero co wróciłem z Francji magnumką 440 EURO-3 730.000km masa całego zestawu wynosiła 32 tony, czyli około 16 ton ładunku, trasa Lille - Wwa i wykręciłem średnią 30L. i wiadomo śpieszyłem się więc o oszczędzaniu nie było mowy. z 10 tonami byłoby około 27L pewnie. więc to raczej z tą Waszą jest coś nie tak. Wszystko zależy od kierowcy i konkretnego egzemplarza, nam też się trafiały 2 takie same auta i paliły całkiem inaczej, wystarczy że będą słabe pompowtryski i auto będzie paliłona pusto tyle co załadowane (prosty przykład wracaliśmy taką premiumką 420 która miała słabe pompowtryski i paliła na pusto 31L - proste!!) Jesli chodzi o Sochaczew to jest tam sporo prywatnych przewoźników, napewno szukają kierowców, tak najlepiej to znam braci Sierocinskich - obydwaj mają transport i są w miarę w porządku, albo u Wróbla. |
Autor: | AdekS [ 03 lut 2007, 18:45 ] |
Tytuł: | |
patryk691 oto ona: http://img470.imageshack.us/my.php?imag ... 003hr1.jpg http://img470.imageshack.us/my.php?imag ... 001gk9.jpg http://img478.imageshack.us/img478/87/image0002fd0.jpg |
Autor: | Gregor [ 18 lut 2007, 18:02 ] |
Tytuł: | |
http://www.de-truck.nl/cp/displayimage. ... um=7&pos=1 http://www.de-truck.nl/cp/displayimage. ... um=7&pos=2 http://www.de-truck.nl/cp/displayimage. ... um=7&pos=3 [ Dodano: Pon, 19.02.2007, 16:36 ] http://www.c-dtruckpower.nl/ingezondenfoto's/11.jpg |
Autor: | motomaniak 3 [ 28 lut 2007, 17:57 ] |
Tytuł: | |
a co powiecie o magnum ae 500 z silnikiem macka silnik to chyba v ? |
Autor: | ADAMO [ 28 lut 2007, 23:47 ] |
Tytuł: | |
W rzeczy samej, jest to mack-owska V8 spełniająca normy spalin Euro-0, była stosowana na początku modelu Magnum od 90 do 92 roku gdyz była niezbyt udana potem stosowano unowoczesniony motor 520 także V8 ten spełniał normę Euro-1 i był już trochę lepszy. |
Autor: | motomaniak 3 [ 01 mar 2007, 0:59 ] |
Tytuł: | |
co to znaczy byla niezbyt udana cos sie knocilo ??? |
Autor: | ADAMO [ 01 mar 2007, 10:56 ] |
Tytuł: | |
Była to jednostka mało popularna (coś w rodzaju renault avantime) dosyć paliwożerna i był ogólny problem z częściami no i to było Euro-0 dlatego zastapiono ją 520 mielismy taką jedną z 3 lata temu klient kupił ją na Śląsk pod wywrot do tej pory miał same Scanie 143 po miesciącu dzwonił i chciał taką samą Magnumkę bo był bardzo zadowolony z tej. jednkak również dobrze można trafić na egzemplarz w słabym stanie wtedy opinie bd całkiem odwrotne, dlatego powtarzam żeby przy zakupie auta nie patrzeć na cenę (kupować najtaniej na rynku) tylko na stan techniczny pojazdy i czasem lepiej przepłacić i mieć święty spokój. |
Autor: | GRZEGORZ [ 06 mar 2007, 17:16 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ile powina paic magnumka z 1998 roku 430 przy tonazu 20-25ton
Dużo zależy od rzeźby terenu. Magnumki słyną z wysokiego spalania więc myśle że około 40litrów jak w banku.
|
Strona 4 z 29 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |