wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Renault Magnum
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=69
Strona 4 z 29

Autor:  Daniel_Vos [ 23 sty 2007, 23:47 ]
Tytuł: 

Mniejszy silnik, mniejsze zuzycie.

Autor:  ADAMO [ 24 sty 2007, 0:31 ]
Tytuł: 

Nic bardziej mylącego... Większość znajomych jeżdżąca min. w Sochaczewie z kontenerami tymi autami stwierdza że 480 pali mniej od 440, ja moge też to potwierdzić , bez naczepy wynik był identyczny : 18l, z naczepą pustą 440 byłą 1 litr lepsza, jednak po załadowaniu, im większy ładunek tym proporcjonalniej 480 pali mniej, nie są to duże różnice, przy 24 tonach , kierowcy mówią o 2litrach, różnica na górkach niewielka ale jest,
jak na 440 Km jest dość ospała według mnie, więc osobiście polecam 480, tydzień temu wracając 480 tką (250.000km przebiegu) z francji z niskopodwoziówką i załadowanymi 8 tonami , średnia wyszła mi 25 litrów, autko pod górki nie zwolniło ani razu, świetnie zbierało nawet z 60km/h pod górkę na robotach koło Remscheid na górce miała już 85 km, co w porównaniu z innymi autami jest świetnym wynikiem u nas.

Autor:  Daniel [ 24 sty 2007, 18:33 ]
Tytuł: 

Jak miałem Magnum 480 DXI to średnia wyszła mu 24 l/ 100 km. Muszę jednak zaznaczyć że miał kółeczko i tylko 5 ton, więc nie było możliwości wykorzystać pełnej mocy :wink:

Autor:  ADAMO [ 24 sty 2007, 20:02 ]
Tytuł: 

440 z pustą naczepą paliła na trasie Paryż-Wwa 23 litry, natomiast z 8-9 tonami paliła 26litrów
fakt faktem jak już napisałem 480 pali mniej przy 24 tonach, ale myśle że w tej sytuacji o której mówisz to wina tego Waszego egzemplarza, auta firma ma od nowości czy było brane z drugiej ręki ?

My też mieliśmy takie które paliły po 30litrów, ale ona miały przjechane po 800.000km i podjrzewam stan pompowtrysków mogł na to wpływac

Autor:  Tofas696 [ 01 lut 2007, 2:27 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem magnumi 94-96r to bardzo dobre auta. Ojciec ma 420 94r, ma juz 1,6mln przebiegu przeszła tylko mały remoncik tulei i pierscieni ale dlatego ,ze kierowca nie przypilnowal stanu wody no i sie przytarła na ostatnim tłoku. Ale dalej smiga na Niemcy,Francje,Włochy itp

Obrazek

Zródło:Moj dysk

Autor:  Radiance [ 01 lut 2007, 12:54 ]
Tytuł: 

patryk691 oto nasza Renatka z wewnątrz i zewnątrz:
Obrazek
Obrazek

Autor:  Tofas696 [ 01 lut 2007, 16:48 ]
Tytuł: 

~Vos~ a jak jest z tymi 440 e-tech bo slyszalem duzo negatywow, np. ze wtryski szybko siadaja, duzo pali itp.

Autor:  magnum161 [ 01 lut 2007, 20:13 ]
Tytuł: 

To że magnumki troszkę palą to wiadomo ale nie jest tak źle ok28l, a co do wtrysków to nie słyszałem ale czasami może nawalic poduszka po kabiną :/ :wink: ale nie ma auta bezawaryjnego :wink:

Autor:  Tofas696 [ 01 lut 2007, 23:34 ]
Tytuł: 

28l ale z jakimi ładunkami??

Autor:  ARTURROTRUCKER [ 02 lut 2007, 20:59 ]
Tytuł: 

Nie wierzę... Dopóki się sam nie przekonam, to nie uwierzę. Zgodziłbym się na 38 l :)

Autor:  Radiance [ 02 lut 2007, 22:09 ]
Tytuł: 

Tofas696 coś tacie ostatnio wyskoczyło :Defekt pompo-wtrysków".Na serwisie Renault znajdującym się w mojej mieścinie okazało się, że nic się takiego szczególnego nie dzieje.Wkoncu wyskoczyło to podczas jazdy a nie podczas sprawdzania ;).Czasem jest spokój a czasem jakieś małe dolegliwości.Teraz jest wszytsko wporządku i miejmy nadzieje (odpukać), że nic się nie będzie działo :).Pozdrawiam.

Autor:  magnum161 [ 02 lut 2007, 23:59 ]
Tytuł: 

Tofas696 no w sumie to z ładunkiem 10t ale to szczegół :wink:

Autor:  ADAMO [ 03 lut 2007, 2:12 ]
Tytuł: 

Dopiero co wróciłem z Francji magnumką 440 EURO-3 730.000km masa całego zestawu wynosiła 32 tony, czyli około 16 ton ładunku, trasa
Lille - Wwa i wykręciłem średnią 30L. i wiadomo śpieszyłem się więc o oszczędzaniu nie było mowy. z 10 tonami byłoby około 27L pewnie.

więc to raczej z tą Waszą jest coś nie tak.

Wszystko zależy od kierowcy i konkretnego egzemplarza, nam też się trafiały 2 takie same auta i paliły całkiem inaczej, wystarczy że będą słabe pompowtryski i auto będzie paliłona pusto tyle co załadowane (prosty przykład wracaliśmy taką premiumką 420 która miała słabe pompowtryski i paliła na pusto 31L - proste!!)

Jesli chodzi o Sochaczew to jest tam sporo prywatnych przewoźników, napewno szukają kierowców, tak najlepiej to znam braci Sierocinskich - obydwaj mają transport i są w miarę w porządku, albo u Wróbla.

Autor:  AdekS [ 03 lut 2007, 18:45 ]
Tytuł: 

patryk691 oto ona:
http://img470.imageshack.us/my.php?imag ... 003hr1.jpg
http://img470.imageshack.us/my.php?imag ... 001gk9.jpg
http://img478.imageshack.us/img478/87/image0002fd0.jpg :wink:

Autor:  Gregor [ 18 lut 2007, 18:02 ]
Tytuł: 

http://www.de-truck.nl/cp/displayimage. ... um=7&pos=1 http://www.de-truck.nl/cp/displayimage. ... um=7&pos=2 http://www.de-truck.nl/cp/displayimage. ... um=7&pos=3

[ Dodano: Pon, 19.02.2007, 16:36 ]
http://www.c-dtruckpower.nl/ingezondenfoto's/11.jpg

Autor:  motomaniak 3 [ 28 lut 2007, 17:57 ]
Tytuł: 

a co powiecie o magnum ae 500 z silnikiem macka silnik to chyba v ?

Autor:  ADAMO [ 28 lut 2007, 23:47 ]
Tytuł: 

W rzeczy samej, jest to mack-owska V8 spełniająca normy spalin Euro-0, była stosowana na początku modelu Magnum od 90 do 92 roku gdyz była niezbyt udana potem stosowano unowoczesniony motor 520 także V8 ten spełniał normę Euro-1 i był już trochę lepszy.

Autor:  motomaniak 3 [ 01 mar 2007, 0:59 ]
Tytuł: 

co to znaczy byla niezbyt udana cos sie knocilo ???

Autor:  ADAMO [ 01 mar 2007, 10:56 ]
Tytuł: 

Była to jednostka mało popularna (coś w rodzaju renault avantime) dosyć paliwożerna i był ogólny problem z częściami no i to było Euro-0 dlatego zastapiono ją 520 mielismy taką jedną z 3 lata temu klient kupił ją na Śląsk pod wywrot do tej pory miał same Scanie 143 po miesciącu dzwonił i chciał taką samą Magnumkę bo był bardzo zadowolony z tej.

jednkak również dobrze można trafić na egzemplarz w słabym stanie wtedy opinie bd całkiem odwrotne, dlatego powtarzam żeby przy zakupie auta nie patrzeć na cenę (kupować najtaniej na rynku) tylko na stan techniczny pojazdy i czasem lepiej przepłacić i mieć święty spokój.

Autor:  GRZEGORZ [ 06 mar 2007, 17:16 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ile powina paic magnumka z 1998 roku 430 przy tonazu 20-25ton
Dużo zależy od rzeźby terenu. Magnumki słyną z wysokiego spalania więc myśle że około 40litrów jak w banku.

Strona 4 z 29 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/