wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2655 |
Strona 32 z 45 |
Autor: | Długi [ 23 cze 2014, 8:08 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Pewnie! To sO tony, nie ma opcji, ze się ruszy |
Autor: | Jacek [ 23 cze 2014, 8:59 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Co myślicie o zakładaniu pasów na zewnątrz desek przy ładunku 'od brzegu do brzegu' jak np. pustaki, kegi? Naczepa firanka. Nigdy tego nie stosowałem. Czy zdaje to egzamin? Teoretycznie deska jest usztywniona i trzyma ładunek. |
Autor: | KubaBiałystok [ 25 cze 2014, 0:00 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
W przypadku kegów jak magazynier obrotny albo sam poprosisz to postara się pokombinować tak żebyś miał dostęp do oczek i mógł za nie złapać pas, ale to tak z moich dotychczasowych obserwacji. |
Autor: | Cyryl [ 25 cze 2014, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
z kegami, beczkami, skrzynkami z napojami większy problem od zabezpieczenia przed przesunięciem się, jest zabezpieczenie dla zachowania jednorodności ładunki, czyli po ludzku - przed rozwaleniem się. przykłady ze strony Transport Information Service (TIS) poświęconej stratom w transporcie, ale też wypowiadają się tam specjaliści od zabezpieczania ładunków na co dzień pracujący przede wszystkim w BAG: http://www.tis-gdv.de/tis_e/foto/2011/2011_08.htm http://www.tis-gdv.de/tis_e/foto/2003/2003_10.htm przeglądając tam przykłady (zdjęcia miesiąca) można wyczytać jakie kierowca popełnił błędy i w wielu przypadkach są wskazówki jak prawidłowo zabezpieczyć ładunek. |
Autor: | speed_cars [ 09 lip 2014, 16:49 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Witam, szukam dobrego sposobu żeby zabezpieczyć bale papieru. W przyszłym tygodniu mam podjechać do Świecia koło Grudziądza. |
Autor: | Rossi [ 09 lip 2014, 17:05 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Znaczy się rolki? Ostatnia rolka dwa pasy na krzyż i jeżeli pierwsza nie stoi przy ścianie to też. To co pomiędzy po jednym, chyba, że ich wysokość 2 razy przekracza średnicę to też lepiej 2. Do tego maty i narożniki. |
Autor: | speed_cars [ 09 lip 2014, 21:07 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Chodzi o Rolki papieru. To jest paskudny ładunek, trzeba uważać na zakrętach. |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 09 lip 2014, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
A te rolki to mają być na stojąco, wzdłużnie czy na tocznej bo spora różnica jest. |
Autor: | Rossi [ 09 lip 2014, 21:57 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
W większości na Świeciu ładują na stojąco, a jak już na leżąco to przeważnie na naczepy DLSu, które są do tego przystosowane. |
Autor: | dies_nefastus [ 11 lip 2014, 22:19 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: Chodzi o Rolki papieru. To jest paskudny ładunek, trzeba uważać na zakrętach.
Nawet wioząc jedno pudełko ptasich mleczek musisz uważać na zakrętach.Lekceważenie i wiara w swoje możliwości powoduje, ze często gęsto kierowcy kładą zestaw do rowu. I wcale nie jest ot cysterna lub auto załadowane belami papieru. |
Autor: | Pawełeczek [ 12 lip 2014, 8:11 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
A ja wczoraj spotkałem "starego zawodowego kierowcę", który ładował dosyć ciężki i wysoki towar zapinając WSZYSTKIE PASY W KIERUNKU KABINY i ni jak nie dał sobie przetłumaczyć, że to nie jest zbyt dobre rozwiązanie A w ogóle to twierdził, że żadnego towaru nie trzeba spinać... bo trzeba wcześniej hamować i łagodnie wchodzić w zakręty i nic się wtedy nie stanie |
Autor: | Mikuś [ 12 lip 2014, 10:51 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: Cytuj: A ja wczoraj spotkałem "starego zawodowego kierowcę", który ładował dosyć ciężki i wysoki towar zapinając WSZYSTKIE PASY W KIERUNKU KABINY i ni jak nie dał sobie przetłumaczyć, że to nie jest zbyt dobre rozwiązanie A w ogóle to twierdził, że żadnego towaru nie trzeba spinać... bo trzeba wcześniej hamować i łagodnie wchodzić w zakręty i nic się wtedy nie stanie To co tu niektórzy piszą to wygląda mi jak by wcale nie jeździli, 500 pasów,maty,wyliczenia wytrzymałości,dobre to było na kwalifikacji, 2 tygodnie jazdy wystarczyło by pokazać mi że to wszystko można sobie w tyłek wsadzić. Prawda taka że 3/4 kierujących pas zakłada tylko dla ozdoby,choć sam miałem do dyspozycji dużo pasów to niekiedy towar zabezpieczyłem od tak.Nie wspomnę o matach gdzie na początku kariery kładłem je na naczepę,2 kiermanów podeszło i wózkowy i tekst typu "co to ku*** jest,to jednak na prawdę istnieje" i śmiech starych patrząc na młodego kierowce. |
Autor: | dies_nefastus [ 12 lip 2014, 11:13 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj:
I z pewnością więcej km zrobił od Ciebie i przewiózł towaru w taki sposób.
Widzę, ze Ci się broda wkręca w pedały, tyle już jeździsz ciężarówka...To co tu niektórzy piszą to wygląda mi jak by wcale nie jeździli, 500 pasów,maty,wyliczenia wytrzymałości,dobre to było na kwalifikacji, 2 tygodnie jazdy wystarczyło by pokazać mi że to wszystko można sobie w tyłek wsadzić. Prawda taka że 3/4 kierujących pas zakłada tylko dla ozdoby,choć sam miałem do dyspozycji dużo pasów to niekiedy towar zabezpieczyłem od tak.Nie wspomnę o matach gdzie na początku kariery kładłem je na naczepę,2 kiermanów podeszło i wózkowy i tekst typu "co to ku*** jest,to jednak na prawdę istnieje" i śmiech starych patrząc na młodego kierowce. Cytuj:
Prawda taka że 3/4 kierujących pas zakłada tylko dla ozdoby,choć sam miałem do dyspozycji dużo pasów to niekiedy towar zabezpieczyłem od tak.
|
Autor: | Mikuś [ 12 lip 2014, 11:38 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
W tym zawodzie kopa w dupę dostajesz od samego początku,czy stary czy młody jednakowo robisz robotę. Z tymi obrazkami na e transport,bo chyba stamtąd Cie przywiało. |
Autor: | dies_nefastus [ 12 lip 2014, 12:00 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: W tym zawodzie kopa w dupę dostajesz od samego początku,czy stary czy młody jednakowo robisz robotę.
Nie no Mikuś przepraszam. Poniosło mnie. Masz racje. Zabezpieczanie ładunku to kwas i lipa. Inni kierowcy się z Ciebie śmieją, a to nic przyjemnego prawda?Z tymi obrazkami na e transport,bo chyba stamtąd Cie przywiało. Ja sam zabezpieczam towar w kominiarce, żeby nikt mnie nie rozpoznał. |
Autor: | Edler [ 12 lip 2014, 15:19 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Tak się tylko mówi ale z czym by się nie jeździło to zawsze są jakieś niebezpieczeństwa, np. załadunek na podwójną podłoge w chłodni. Nigdy tego nie robiłem ale widziałem zdjęcia jak z górnego pokładu pospadały palety z żelkami Haribo.... Podstawowym narzędziem do zabezpieczania ładunku jest mózg, reszta to dodatek |
Autor: | jabson [ 12 lip 2014, 17:57 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: Tak się tylko mówi ale z czym by się nie jeździło to zawsze są jakieś niebezpieczeństwa, np. załadunek na podwójną podłoge w chłodni. Nigdy tego nie robiłem ale widziałem zdjęcia jak z górnego pokładu pospadały palety z żelkami Haribo.... Podstawowym narzędziem do zabezpieczania ładunku jest mózg, reszta to dodatek
Święte słowa. Widać, że studia nie poszły na piwo tylko do głowy. Tak w temacie to mnie nikt sposobu zabezpieczania nie uczył. Często dobrze jest pomyśleć czy zapytać. W Świnoujściu spotkałem się z tzw. mistrzem załadunku który wytłumaczył jak mam załadować i zabezpieczyć ładunek. Bardzo mi się to podobało Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | kenji [ 12 lip 2014, 18:31 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Mikuś, jeżeli nie jesteś trolem, to jesteś idiotą. Jak za autorytet bierzesz krajówkarzy z magnumek to twoja sprawa - takie zachowania to patologia. Załóż pasy "dla ozdoby", zapomnij o gumach i pojedź do naszych braci Niemców, a na pewno zostaniesz doceniony Cytuj: Cytuj: Podstawowym narzędziem do zabezpieczania ładunku jest mózg, reszta to dodatek |
Autor: | zzx [ 12 lip 2014, 19:30 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: Mikuś, jeżeli nie jesteś trolem, to jesteś idiotą. Jak za autorytet bierzesz krajówkarzy z magnumek to twoja sprawa - takie zachowania to patologia. Załóż pasy "dla ozdoby", zapomnij o gumach i pojedź do naszych braci Niemców, a na pewno zostaniesz doceniony
wcale nie trzeba jeździć za granicę by wiedzieć jak należy zabezpieczyć ładunek.
Cytuj: Cytuj: Podstawowym narzędziem do zabezpieczania ładunku jest mózg, reszta to dodatek |
Autor: | Jorguś [ 12 lip 2014, 19:38 ] |
Tytuł: | Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków |
Cytuj: Jak za autorytet bierzesz krajówkarzy z magnumek to twoja sprawa.
No wiesz, najgorsi to są ze Scanii
|
Strona 32 z 45 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |