wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Tour de USA. Pozostałe trasy hioba. Zapraszam, miejsca sporo http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5220 |
Strona 34 z 49 |
Autor: | wojtas92 [ 05 maja 2007, 0:03 ] |
Tytuł: | |
Piękne poprostu cudne zdjęcia: Amerykański gabayt potem stary poczciwy PETE pod rameniem dwigowym i na konniec nawidzony harleyowiec Najlepsze są 3ostatnie zdjęcia- twój zestaw jest super- szczególnie 3od końca przypało mmi do gustu- bardzoładnie chwycone te zestawy Czekam na więcej fotek- Pozdrawiam-szrokości |
Autor: | Matik [ 05 maja 2007, 1:42 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Mercedes CLS 55 AMG. Jakbym wygrał w Lotto, byłby bardzo wysoko na liście samochodów do rozpatrzenia.
nie wiem czy znasz firme Brabus Hiob ale oni wypuscili model o nazwie "Brabus Rocket" jest to podobno najszybsza limuzyna świata ( ) osiąga moc 730KM i predkosc 362km/h . Info.co do zdjec to jestem jak zwykle zachwycony Cytuj: I ciekawy Dodge Magnum, z kołami mającymi na oko ze 22 cale.
Firma DUB zajmuje sie chyba takim "tuningiem" wsadzaja do aut felgi maksymalnych rozmiarow, wspaniały widok DUB
|
Autor: | T.T.S [ 05 maja 2007, 9:36 ] |
Tytuł: | |
hiob Bardzo dobrze wyszło to zdjęcie z górki!! Ty parkujesz na ''Rampie'', to co to tak wogóle jest, jakiś zjazd na krótki postój dla osobówek?? |
Autor: | hiob [ 05 maja 2007, 10:18 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ty parkujesz na ''Rampie'', to co to tak wogóle jest, jakiś zjazd na krótki postój dla osobówek??
Nie, mówiłem po prostu o zjeździe z autostrady, skrzyżowaniu. |
Autor: | papirus [ 05 maja 2007, 16:03 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: nie wiem czy znasz firme Brabus Hiob ale oni wypuscili model o nazwie "Brabus Rocket" jest to podobno najszybsza limuzyna świata ( ) osiąga moc 730KM i predkosc 362km/h . Info.
Tego merca testowano w Top Gear cabrio oraz "dachowca" i nie cieszyłbym sie tak ponieważ kontrola trakcji w tym aucie zwariowała gdy włożyli do niej ten silnik ten merc to dowód na to że można przesłodzić nawet najlepsze ciastko.Hiob jeśli czekasz na przerywnik to dawaj następne foty Ta "przesadzarka" do drzew to niezły pomysł. [ Dodano: Sob, 05.05.2007, 16:05 ] Ta fota przypomina mi film BLACK DOG tylko gdyby tamten truck nie miał takiego malowania a był czarny.... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b7a62.html |
Autor: | starex [ 05 maja 2007, 20:03 ] |
Tytuł: | |
Niezła ponadgabarytówka dla U.S. Army!Proszę o więcej fotek. |
Autor: | trypek1990 [ 05 maja 2007, 21:48 ] |
Tytuł: | |
Witaj Hiob Mam pytanie kogo to jest ta Mazda na polskich numerach Czekam na kolejną porcję zdjęć |
Autor: | tomek_46 [ 05 maja 2007, 22:00 ] |
Tytuł: | |
O ile się nie mylę ta Mazda jest Hioba. W Północnej Karolinie nie jest wymagana tablica z przodu więc można przymocować polską blachę Hiob, czy wozisz coś czasem do magazynów Kroger? |
Autor: | wojtas92 [ 06 maja 2007, 0:20 ] |
Tytuł: | |
Za głosy- nie ma za co HIOB- opowiedz coś więcej o tym PETERBILCIE. No chyba że przegapiłem jakiś temat w którym o nim wspomniałeś to poprosze o link- również czekam na więcej fotek z szrokich dróg USA- pozdraiwam |
Autor: | hiob [ 06 maja 2007, 0:40 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ...
O którym? Tym z Mayflower? Nic więcej nie wiem. Pisałem o nim w temacie Peterbilt w USA Trucks, ale tam niczego więcej nie dodałem do tego, co jest tutaj. Peterbilt to jedyna marka, której ciężarówki nie miałem i którą nie jeździłem w żadnej firmie. Raz tylko jechałem z Nowego Jorku do Atlanty Pete'm 379 kolegi. Ale nie byłem nim zachwycony, zawsze mówię, że Peterbilt 379 jest wspaniale wyglądającym autem na... zdjęciu, albo na plakacie. Zza kierownicy wychodzi to, że to konstrukcja sprzed wielu lat. Małe okienka, malutka kabina, wąskie przejście do sleepera, długa maska zasłaniająca drogę na 10 metrów przed samochodem, długi rozstaw osi powodujący dużą średnicę zawracania. Cieszę się, że są te auta, mają pewien urok. Ale cieszę się też, że ja nie muszę jeździć jednym z nich. Znacznie bardziej podoba mi się moje Volvo, a jak bym chciał kupić kolejnego klasyka, byłby to zapewne VT 880, a nie Pete, czy KW.
HIOB- opowiedz coś więcej o tym PETERBILCIE. No chyba że przegapiłem jakiś temat w którym o nim wspomniałeś to poprosze o link- również czekam na więcej fotek z szrokich dróg USA- pozdraiwam |
Autor: | r [ 06 maja 2007, 0:42 ] |
Tytuł: | |
Widzę LC na mazdzie ... pochodzisz z Chełma, czy to przypadek, że akurat te numery? pozdrawiam |
Autor: | hiob [ 06 maja 2007, 0:53 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Widzę LC na mazdzie ... pochodzisz z Chełma, czy to przypadek, że akurat te numery?
Przypadek. Poznałem na czacie chłopaka z Chełma, który miał przyczepkę, a po jej sprzedaniu została mu rejestracja. Dostałem ją od niego w prezencie. To rejestracja na Chryslerze jest z rodzinnego Krakowa, konkretnie z samochodu szwagra. Dlatego też na fałszywej rejestracji na Volvo jest numer zaczynający się na "KR" i dlatego mam tam herby Krakowa. [ Dodano: Nie, 06.05.2007, 3:37 ] Cytuj:
Dojeżdżamy do Maricopy. Ale „fabryka piasku dla kotów” jest jeszcze za miastem, zupełnie w pustyni. Oni chyba po prostu pakują w torby to, co tam naokoło leży. Tak ten dojazd wygląda na GPS-ie w moim laptopie....
Dwa filmiki z tego odcinka drogi, przez pustynię: http://video.google.com/videoplay?docid ... 9880595470 http://video.google.com/videoplay?docid ... 7242470682 |
Autor: | endi1985 [ 06 maja 2007, 10:21 ] |
Tytuł: | |
Witam. Wstaje rano i w każdym programie informacyjnym bombardują nas informacjami o trąbach powietrznych szalejących w USA. Czy Tobie kiedyś też zdarzyło o taką otrzeć przejazdem? Rozumiem, że wszyscy kierowcy takie zagrożenie omijają szerokim łukiem, może masz jakieś fotki anomalii pogodowych, proszę o umieszczenie |
Autor: | Frezer [ 06 maja 2007, 12:16 ] |
Tytuł: | |
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 3814a8e39d Czy pierwszy raz spotykasz takiego KW? Swietny nastepca T 600, przod poprzednika byl zupelnie nie udany. A tak po za tym to swietne fotki. Milych podrozy zycze! |
Autor: | Konradek [ 06 maja 2007, 15:16 ] |
Tytuł: | |
Ten biały Pete z tego zdięcia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 76c2b.html wydja się że ma bardzo wąską kabine! W porównaniu to Twojego Volva lub tego czerwonego Freightliner Coronado patrząc po wielkości przedniej szyby. |
Autor: | hiob [ 06 maja 2007, 17:15 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Akurat była włączona kamera, więc mniej-więcej w 55. sekundzie tego filmu: http://video.google.com/videoplay?docid ... 5863437582 widać, jak koniki przejeżdżają. Niestety, nie pamiętałem o kamerze, łapiąc za aparat fotograficzny, więc załapały się tylko na moment, gdy je wymijałem. Ale dobre i to. Cytuj: ... jeśli uda ci się kiedyś spotkać ciekawego typowo amerykańskiego SUV-a np. Escalade lub odnowiony sportowy klasyk z lat ok. 70 zamieść tu jakąś fotke. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam. Dziś pod kościołem był najnowszy Escalade i potem, po mszy wyjeżdżał przede mną. A u sąsiada na osiedlu jest beżowy Escalade poprzedniej generacji, może później, jak nie odjedzie, zrobię lepsze zdjęcia. Przy okazji parę zdjęć, już tradycyjnie, z kościoła. Dzisiaj kościół św. Gabriela w Charlotte. To nie jest nasz parafialny, ale poszliśmy tam, bo jest blisko miejsca pracy mojej żony. Ona pracuje w szpitalu na noc do 7:15, a msza jest o 7:30, więc możemy iść całą rodziną. A jak mówi znane amerykańskie powiedzenie, "Families who pray together, stay together". Czyli "Rodziny, które modlą się wspólnie, pozostają wspólnie". A w samym kościele parę rzeczy, które mi się podoba. Polskie ślady: Ikona Czarnej Madonny, naszej Królowej, obraz Jezusa Miłosiernego według wizji św. Faustyny i adoracja Najświętszego Sakramentu, 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Jak jestem w domu, w Charlotte, staram się codziennie odwiedzić Jezusa i spędzić z nim godzinkę. Polecam to każdemu. Dużo piękniejsze przeżycie niż godzina w barze przy piwie. Cytuj: Witam. Wstaje rano i w każdym programie informacyjnym bombardują nas informacjami o trąbach powietrznych szalejących w USA. Czy Tobie kiedyś też zdarzyło o taką otrzeć przejazdem? Rozumiem, że wszyscy kierowcy takie zagrożenie omijają szerokim łukiem, może masz jakieś fotki anomalii pogodowych, proszę o umieszczenie Ominąć tornado jest trudno. Jak przechodzi front atmosferyczny i występują burze, trąby powietrzne powstają szybko i niespodziewanie. Bardzo trudne zjawisko do prognozowania. Oczywiście są ostrzeżenia, ale ostrzeżenie niewiele daje. Ale tornado jest trudne do „utrafienia”, więc dlatego statystycznie nie jest wielkim zagrożeniem. Tornado ma kilkanaście, czy kilkadziesiąt metrów szerokości, więc czasem można je zobaczyć pół mili od autostrady, jak się przesuwa równolegle, nie będąc w bezpośrednim niebezpieczeństwie. Ja jednak nie widziałem jeszcze tornada. Gdybym jednak zauważył, a byłaby taka możliwość, zjechałbym na pobocze i albo położył się na ziemi, we wgłębieniu terenu, albo wlazł pod wiadukt. Tornado podniesie i rzuci ciężarówkę, ale nie ruszy mostu. Inna sprawa z huraganami, cyklonami i tajfunami. To są ogromne obszary bardzo niskiego ciśnienia, przesuwające się wolno, 20-30 km/h, ale wiatr dookoła takiego obszaru wieje z szybkością ponad 200 km/h. Czerpią one energię z ciepłego oceanu, więc najgroźniejsze są na otwartym morzu. Jednak taki masywny system pogodowy można śledzić przez dłuższy czas i łatwo go uniknąć. Ja przejechałem raz przez „oko cyklonu”, ale ponieważ huragan był już na lądzie, więc sporo osłabł. Wiatr wiał z szybkością około 120 km/h, a w samym oku było cicho, spokojnie, bezwietrznie i widać było gwiazdy. Po paru minutach dmuchnęło znowu z drugiej strony, ale poza strachem i objeżdżaniem zwalonych na autostradę drzew, spotkanie z huraganem nie miało żadnych negatywnych skutków. Cytuj: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 39d11.html Czy pierwszy raz spotykasz takiego KW? Swietny nastepca T 600, przod poprzednika byl zupelnie nie udany. A tak po za tym to swietne fotki. Milych podrozy zycze! Kenworth T 600 powstał ponad 20 lat temu, a wtedy przepisy amerykańskie nakazywały stosowanie takich lamp. Każdy pojazd, samochód osobowy, ciężarowy i motocykl, mógł mieć jeden z kilku dopuszczonych i w pełni wymiennych rodzajów lamp: Małe podwójne, lub duże pojedyncze, prostokątne lub okrągłe. Razem chyba z pięć typów reflektorów do wyboru dla wszystkich typów i modeli samochodów. A KW T 600 był wtedy naprawdę rewelacją. Ludzie o nim mówili, głowa sama się za nim obracała. Był to jedyny truck, który nie miał długiego, kwadratowego nosa, ale aerodynamicznie opadającą w dół maskę. Fakt, że po 20 latach wygląda ten model przestarzale i konserwatywnie, ale wtedy był on szokujący i awangardowy. Zmiana lamp, zderzaka i owiewek bocznych pomoże trochę, ale to ciągle stara konstrukcja i prawdę mówiąc nie bardzo rozumiem, czemu jest kontynuowana jego produkcja. Zapewne dlatego, że ma on bardzo wiele elementów wspólnych z modelami T 800 i W 900 i ma ciągle nabywców, więc model T 2000, który miał zastąpić T 600 jest dodatkiem do niego, a nie jego następcą. Cytuj: Ten biały Pete z tego zdięcia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 76c2b.html wydja się że ma bardzo wąską kabine! W porównaniu to Twojego Volva lub tego czerwonego Freightliner Coronado patrząc po wielkości przedniej szyby. Tak, to prawda. Peterbilt 386 to jest konstrukcyjnie bliźniak modelu 379, który jest produkowany od bardzo wielu lat. I podobnie jak z Kenworthem, o którym pisałem wyżej, 386 zastąpił model 377, gdyż ciągle wielu nabywców preferuje ten model od nowocześniejszego 387, bliźniaka Kenwortha T 2000. Ponieważ Paccar nie może sobie pozwolić na zakończenie produkcji klasyków KW W 900 i Pete 379/389, to niejako przy okazji mogą niewielkim kosztem produkować modele T 800, T 660 i 386, gdyż od przedniej szyby w tył są to identyczne pojazdy z klasykami. Jedyna różnica to cofnięta do tyłu przednia oś i opadająca w dół maska. Ale kabiny w tych pojazdach są rzeczywiście bardzo wąskie, a okienka małe. Gdy jeździłem KW T 600 i W 900, nie miałem problemu z otwarciem prawego okna, lekko tylko przechylając się na siedzeniu kierowcy. W Volvo byłoby to niemożliwe, chyba, że ktoś ma ręce długie jak orangutan. Na szczęście teraz wszystkie już chyba auta mają elektryczne okna, przynajmniej po stronie pasażera. |
Autor: | ACM [ 06 maja 2007, 19:42 ] |
Tytuł: | |
Jeszcze raz bardzo dziękuje ci za zdjecia, niespodziewałem się że tak szybko spełniasz prośby . Ostatnio zastanawiałem się jaka ciężarówka jest najpopularniejsza w USA. Czy jesteś w stanie na podstawie swoich obserwacji wskazać jakiś konkretny model albo marke. Według mnie w Europie jest to Volvo przedewszystkim modele FH12 i FH, przypuszczam że w Ameryce także Volvo ze swoimi modelami. Druga kwestia która mnie intryguje to serwis pojazdów ciężarowych i gwarancja w USA. Czy u was także gwarancja na cały samochód trwa 3 lata, jakie są okresy przeglądowe, czy u was też istnieje możlwość zadzwonienia po samochód serwisowy, no i oczywiście jeżeli kiedyś będziesz miał możliwość zamieść tu jakieś fotki takiej "firmowej" stacji obsługi bo często pokazujesz zdjecia z wymiany oleju ale na stacjach. |
Autor: | konradcz13 [ 06 maja 2007, 19:54 ] |
Tytuł: | |
Witam Cię Hiob, wozisz przy swoich samochodach polskie tablice rejestracyjne, a ja woże tablice z USA, powiedz czy one jeszcze obowiązują bo np: w Polsce było juz kilka odmian począwszy od materiału z którego sa wykonane po wygląd, pozdrawiam i czekamy na najświerzszą porcję zdjęć i ich opisów. link fotki mojej ''drugiej'' tablicy rejestracyjnej - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30b ... b4d.html#v |
Strona 34 z 49 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |