wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2655
Strona 38 z 45

Autor:  Borek [ 06 kwie 2016, 23:58 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
O matach myślałem, żeby je przeciąć w dwóch miejscach i przełożyć pas. Tak, żeby zawsze siedziały na pasie i nie spadały. No i nie może to być zbyt grube, bo zwijam pasy do przerzucania. Spróbuję załatwić w miarę cienki wąż strażacki albo chociaż dętkę, ale obawiam się że na ostrych betonowych kantach dętka długo nie polata :wink:

Foto: https://zapodaj.net/58e79b881cea1.jpg.html
Przecie to je beton i do góry nie poleci :D jak robiłem na S8 w Warszawie to tylko chłopaki z Niemiec jak ciągnęli rury z Haba Beton to oni mieli dobrze pospinane pasami i do tego porobione podkłady drewniane. Pasy zabezpieczone czymś takim jak Bald pokazał.
Nasze orły że studniami nawet nie spinali. Co najwyżej burty żeby nie otworzyły się na budowie :D

Wysłane z mojego D6603

Autor:  Jacek [ 07 kwie 2016, 19:35 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Borek, oni pewnie wozili to od Sienkiewicza z Warszawy dlatego nie spinali na taki krótki odcinek. Ogólnie w firmie, w której ładuję wózkowi ogarnięci i stawiają ścisło te kręgi od przedniej ściany, to już jakieś zabezpieczenie przed przesunięciem, do tego po jednym pasie na dwie studnie to wychodzi zazwyczaj 6-8 pasów na całe auto. Jak mam niższe elementy to też nie spinam, bo stoją w burtach, ale potrafią się przesunąć i wypchnąć burtę. Ogólnie z tego co patrzę to praktycznie każdy spina te studnie, nawet typowi 'Janusze z magnumek' tak samo przerzucają. Kwestia w tym wszystkim, żeby sobie przygotować robotę i przyspieszyć. Ogólnie to podczas załadunku na spokojnie sobie ogarniam i nigdy nie poświęciłem więcej jak 15 minut na spinanie :)

Autor:  Borek [ 07 kwie 2016, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Ja miałem Sienkiewicza i Budokrusza. Budokrusz wygląda bardzo profesjonalnie ale też nie spinali. W Sienkiewiczu to sami Janusze. Magnumki i rozjechane stare Volva oraz Scanie.

Wysłane z mojego D6603

Autor:  Twaróg [ 08 kwie 2016, 22:44 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Witam. Osobiście polecam bardzo wąż strażacki pociąć na jakieś 2 metry i po zakładać na pasy. Mogą być dłuższe kawałki ale przy niskim ładunku robi się problem chyba żeby mieć parę pasów takich po 2 metry i parę np 3-4 metra i wtedy przy spisanie nie masz problemu. Ja używam węża juz ze 3 lata jednego non stop stal i budowlana u jeszcze żyje tylko jakiś czas temu go przekręciłem na pasach bo juz się trochę po przedzierać miejscami. Wąż chyba kosztuje kolo 150-200 zł za 20 metrów wiec nie jest to duża kwota a czasu i nerwów sporo zaoszczedza☺

Autor:  pafnuc518 [ 12 kwie 2016, 17:17 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Może to i nie jest idealny sposób ale pewnie lepiej już by stało gdy na przykładzie paczek tych na końcu i przy wykorzystaniu tych 4 pasów co kolega zapiał było by gdy dał nawet 2-pasy pierwsze 3 paczki do podłogi a kolejne 2-pasy wszystko do podłogi.
Na pewno lepiej gdy by spinać do siebie ale przy tak wysokim ładunku ja tak spinam .

Autor:  DEMON [ 27 lip 2016, 19:17 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Panowie jako, że jestem młody i niedoświadczony ma ktoś jakis sposób jak zabezpieczać towar typu BIG BAG?? Jest jakiś sposób , że wiąże się je od góry i klamra z oczkiem są po tej samej stronie albo źle zrozumiałem. Zazwyczaj przekładam pasy standardowo ale nie daje mi to spokoju jakoś :) jakby ktoś miał pomysł i wiedzę na ten temat proszę o INFO pozdro :)

Autor:  LKV Tomek [ 27 lip 2016, 19:28 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Jakbyś pojechał do Polic na azoty to by Cię furmany nauczyli :lol:

Młody baksów się nie wiąże :lol:

Autor:  DEMON [ 27 lip 2016, 19:36 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

no właśnie wiem o tym bo takie rady dostaje a potem lewa strona pełno BUŁ l) :D tzn mówie spinam 48 worków 9 pasami 3 na dupe wrzucam i potem co drugie ale ciekawi mnie właśnie ten inny sposób którego nie było dane mi zobaczyć tylko słyszałem jak LEGENDA :D

Autor:  Marecki [ 27 lip 2016, 19:52 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Palety na gore :D

Autor:  Luka [ 27 lip 2016, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Bagi to temat rzeka. Poszukaj na 40 ton, ale tu przykład:
http://40ton.net/jak-zamocowac-ladunek- ... -poduszki/

Ja układam dosunięte do siebie i na to daję albo pasy na krzyż (trzyma we wszystkich płaszczyznach), albo wcale. To jest stabilny ładunek, nie zdarzyło mi się, żeby się przemieścił w jakikolwiek sposób, mimo drobnoziarnistego materiału, np. piachu.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 27 lip 2016, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Żeby wypieprzyć big-bagi to chyba trybem WRC trzeba jechać :mrgreen:

Autor:  bibor80 [ 27 lip 2016, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Ja miałem ładowane jedne na drugich. Pospinałem pasami, a i tak się przesunęły.
Kiedyś kumpel załadował wysokie big bagi i nie zabezpieczył odpowiednio. Po przyjeździe na bazę ostatni rząd był już oparty o drzwi i część towaru się wysypała przed przeładowaniem.

Autor:  DEMON [ 27 lip 2016, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Wystarrczy ze Ci zaladuje krzywo nie tak /l\ tylko tak /l/ i uwierz mi bag leci :) a ze czasami nie ma czasu na poprawki to sami wiemy jak jest :)

Autor:  Jacek [ 27 lip 2016, 21:54 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Niezłym sposobem jest przewlekanie kilku worków stojących obok siebie przez uszy i ściąganie na drugą stronę do podłogi. Wtedy się ściągają do środka naczepy.

Autor:  Luka [ 27 lip 2016, 22:08 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Bagi piętrowane, wysokie, albo krzywo ustawione to zupełnie inna sprawa. Palety piętrowane, wysokie, krzywe, albo ytongi 10 też bez problemu można wypieprzyć.

Autor:  DEMON [ 28 lip 2016, 18:14 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
Niezłym sposobem jest przewlekanie kilku worków stojących obok siebie przez uszy i ściąganie na drugą stronę do podłogi. Wtedy się ściągają do środka naczepy.
Możesz jakoś w paincie to ogarnąć z widokiem od góry bo nie potrafie sobie tego wyobrazić :)

Autor:  DiD [ 28 lip 2016, 21:27 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Owinac pasem 4 big bagi i robi sie "jeden" big bag, ktory jest stabilnijeszy niz jeden. I madrze jechac.

Autor:  Jacek [ 29 lip 2016, 23:02 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
Cytuj:
Niezłym sposobem jest przewlekanie kilku worków stojących obok siebie przez uszy i ściąganie na drugą stronę do podłogi. Wtedy się ściągają do środka naczepy.
Możesz jakoś w paincie to ogarnąć z widokiem od góry bo nie potrafie sobie tego wyobrazić :)
Chodzi o to, żeby ściągnąć worki do wewnątrz / do środka skrzyni ładunkowej. Uszy będą ściągać do środka. Oczywiście można spiąć więcej naraz, bo tak jak narysowałem wyjdzie tyle samo pasów co przez górę ;)

Obrazek

Autor:  Flamaster [ 31 lip 2016, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Dobry sposob. Z bagsami jezdzi sie stabilnie i teoretycznie mozna byloby ich nie spinac. Sam ciagam burtofiranke jednak mimo to spinam dla oka inspektora w razie kontroli. Ja wiaze bagsy na tzw. sznurowke czyli jak w bucie. Wychodzi z 6 pasow i git. Mialem kontrole i inspektor cos mlaskal ale wytlumaczulem ze jezeli mialyby sie przechylic na jedna strone to musialyby paciagnac za soba druga strone a to malo realne.

Autor:  DEMON [ 31 lip 2016, 16:23 ]
Tytuł:  Re: Sposoby zabezpieczania i rozmieszczania ładunków

Cytuj:
Dobry sposob. Z bagsami jezdzi sie stabilnie i teoretycznie mozna byloby ich nie spinac. Sam ciagam burtofiranke jednak mimo to spinam dla oka inspektora w razie kontroli. Ja wiaze bagsy na tzw. sznurowke czyli jak w bucie. Wychodzi z 6 pasow i git. Mialem kontrole i inspektor cos mlaskal ale wytlumaczulem ze jezeli mialyby sie przechylic na jedna strone to musialyby paciagnac za soba druga strone a to malo realne.
Własnie o tym sposobie mi gadał też koleś ale za cholerę nie potrafię sobie tego wyobrazić jak można wiązać na sznurówkę :) Możesz jakoś w paincie to ogarnać??

Strona 38 z 45 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/