wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Transport kontenerów http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=17950 |
Strona 5 z 88 |
Autor: | stonkers [ 23 sie 2007, 22:09 ] |
Tytuł: | |
Witam Czy kontenery morskie mają tak zwane lapy lub podpory ze mozna zostawic sam kontener na placu i odjechac naczepa? |
Autor: | Długi [ 23 sie 2007, 22:23 ] |
Tytuł: | |
Z tego co wiem to nie. |
Autor: | Thomsen [ 30 sie 2007, 23:52 ] |
Tytuł: | |
Terminal kontenerowy "EWA" w Porcie Szczecińskim. Sytuacja z ... teraz: "Jestem 27 zestawem, które chce pobrać lub zdać kontener ... o 0.00 zaczynają "robić statek" czyli do jakieś 3 w nocy nici z ładowania aut ... Pauza do 6 rano - może wtedy coś sie odkorkuje" Tak wygląda właśnie coraz częstsza rzeczywistość w Szczecinie. Sztaker im się jeden zespuł, drugim muszą obsługiwać i zestawy i statki ... No i obowiązkowo PRZERWY muszą mieć ... |
Autor: | MAN [ 02 wrz 2007, 9:32 ] |
Tytuł: | |
Na terminalu EWA miałem okazje być dwa razy z pustą puszką jest to straszna manufaktura a nie terminal kontenerowy. Nie mówiąc o sprzeętach jakie tam jeżdzą z kontenerami. |
Autor: | Thomsen [ 02 wrz 2007, 10:49 ] |
Tytuł: | |
Mają dwa wózki "Kalmar". Tzn. mają jeden, bo w drugim szpilki pourywał ... Temu drugiemu blokuje się urządzenie do blokowania kontenerów - nieraz 25min zastanawiają się jak to naprawić Pocieszenie jest takie że, po drugiej stronie kanału, Niemcy budują NOWY terminal kontenerowy, więc szansa jest że, EWA pójdzie w odstawkę Pozdrowienia dla wszystkich czekających w kolejkach !! |
Autor: | stonkers [ 05 paź 2007, 19:38 ] |
Tytuł: | |
co to jest "gęsia szyja" w naczepie podkontenerowej i do czego sluzy? |
Autor: | Igor [ 05 paź 2007, 19:55 ] |
Tytuł: | |
Gęsia szyja jest to "podwyższenie" ramy w miejscu w którym znajduje się sworzeń królewski (prościej mówiąc ten bolec co wchodzi w siodło). Służy to tylko temu, że po załadowaniu małego kontenera (20ft), jest on trochę niżej, więc środek ciężkości jest niżej. A ładując dwa kontenery 20ft, ten przy ciągniku jest wyżej, niż ten z tyłu. (Tak samo w przypadku jednego dużego. Przód jest na "gęsiej szyi" a tył na ręcznie obracanym (czy jak to nazwać) mocowaniu). |
Autor: | MAN [ 05 paź 2007, 19:57 ] |
Tytuł: | |
stonkers W pierwszym poście tego tematu masz trzy zdjęcia na których widać gęsią szyje którą stosuje się aby obniżyć wysokość zestawu dzięki temu zabiegowi naczepa z kontenerem jest niszsza o jakieś 10-15 cm od zykłej naczepy bez gęsiej szyji. W skrócie mozna to opisać że taka naczepa ma dwie wysokości ramy gdzie ta część która nochodzi na siodło jest wyżej od reszty ramy jak się przjrzysz zdjęciom to zrozumiesz o co chodzi [ Dodano: Pią, 05.10.2007, 20:04 ] Cytuj: (Tak samo w przypadku jednego dużego. Przód jest na "gęsiej szyi" a tył na ręcznie obracanym (czy jak to nazwać) mocowaniu
Tak samo kontener 40" czy 45" jest niżej bo przód kontenera wchodzi w gęsią szyję. tylko 20" nie mają wycięcia w podłodze na gęsią szyję ale to nie ma znaczenia bo one występują tylko w wysokości 2,6 metra a pozostałe mają po 2,6 lub 2,9 aby ten 2,9 metra mieścił się w 4 metrach wysokości jest właśnie ta gęsia szyja
|
Autor: | stonkers [ 06 paź 2007, 9:27 ] |
Tytuł: | |
Ok dzieki za rozjasnienie tematu. Ladujac kontener 40"HQ czyli ten najwyzszy na naczepe z gesia szyja chyba i tak zostaje przekrocozna wysokosc 4 metry, jak jezdzilem nowym Fliegl-em to z kontenerem takim miala okolo 4.10 m wysokosci. jeszcze jedno pytanko odnosnie zaladunku i rozl 2 kontenerow 2x20 - jak wyglada rozladunek tego kontenera co jest na przodzie naczepy? sprawa wyglada jasno gdy rozladunek ma miejsce z ziemi a plac na firmie jest duzy i mozna sie zlamac a slyszalem ze mozna to robic z rampy? jak to mozliwe aby zlamac idealnie zestaw przodem do typowej rampy? Jak wyglada zaladunek kontenera w porcie w HH a dokladnie skad operator suwnicy ma wiedziec jak polozyc nam kontener np 20" na naczepie (chodzi o polozenie czy napoczatku-srodku albo na koncu)?? sprawa jest oczywista czy prz 40 ale nurtuje mnie jak wyglada to przy 20 albo 30? |
Autor: | Edler [ 06 paź 2007, 13:06 ] |
Tytuł: | |
30 nie położysz na początek ani na koniec. co do ładowania to w Gdyni chyba przy awizacji się podaje gdzie które pudło ma leżeć. |
Autor: | MAN [ 06 paź 2007, 18:14 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ladujac kontener 40"HQ czyli ten najwyzszy na naczepe z gesia szyja chyba i tak zostaje przekrocozna wysokosc 4 metry, jak jezdzilem nowym Fliegl-em to z kontenerem takim miala okolo 4.10 m wysokosci.
To zależy od ciągnika, ale z reguły przekracza 4 metry.Cytuj: mozna sie zlamac a slyszalem ze mozna to robic z rampy? jak to mozliwe aby zlamac idealnie zestaw przodem do typowej rampy?
Jest taka możliwość, ale łatwiej podjechać przodem pod rękaw niż pod zwykłą rampę.
Cytuj: Jak wyglada zaladunek kontenera w porcie w HH a dokladnie skad operator suwnicy ma wiedziec jak polozyc nam kontener np 20" na naczepie (chodzi o polozenie czy napoczatku-srodku albo na koncu)?? sprawa jest oczywista czy prz 40 ale nurtuje mnie jak wyglada to przy 20 albo 30?
Jeśli ładujesz na CTA w HH to podajesz w biurze, gdzie automatyczna suwnica ma postawić kontener, na biurku leży kartka z różnymi sposobami postawienia kontenera. Na pozostałych terminalach pokazujesz operatorowi ręką, gdzie ma postawić kontenerCytuj: 30 nie położysz na początek ani na koniec.
Tylko postawisz na koniec, ale to są specjalistyczne kontenery i rzadko je się ładuje
Cytuj: co do ładowania to w Gdyni chyba przy awizacji się podaje gdzie które pudło ma leżeć
Nie pokazujesz operatorowi suwnicy, a właściwie to podjeżdżasz, tak aby Ci załadował.
|
Autor: | radziu [ 24 paź 2007, 19:05 ] |
Tytuł: | |
Witam.Poszukuje solidnej spedycji kontenerowej która da pracę z portu z Hamburga.W tygodniu wywiozę minimum 3 kontenery do Polski. Czekam na odpowiedź |
Autor: | MAN [ 31 paź 2007, 20:13 ] |
Tytuł: | |
radziu Popytaj tu Poltrans EKB GLOMB NTK Powiedz mi w jaki sposób chcesz wywieść jednym samochodem 3 kontenery tygodniowo |
Autor: | SIOJU [ 31 paź 2007, 22:32 ] |
Tytuł: | |
Może mam więcej niż 3 auta. |
Autor: | Edler [ 01 lis 2007, 22:58 ] |
Tytuł: | |
No nie koniecznie. Ostatnio się dowiedziałem że kierowca taty jeździ tylko na tacho i żyje on i jego rodzina. Facet który jeździ u znajomego też tylko na tacho i żyje dostatnie, tyle że jest kawalerem |
Autor: | MAN [ 02 lis 2007, 7:56 ] |
Tytuł: | |
Edler Tu była mowa o wywiezieniu 3 kontenerów w tygodniu z Hamburga do Polski co jest mało realne. Bo z Gdyni przy dobrych ukłdach to tak |
Autor: | Edler [ 02 lis 2007, 12:45 ] |
Tytuł: | |
3 pudła to 3 auta a nie że jedno auto będzie jeździło. Gadałem z Radziem na gg i wiem że ma 3 auta. |
Autor: | PiotrusRybnik [ 02 lis 2007, 16:40 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ok dzieki za rozjasnienie tematu.
Ladujac kontener 40"HQ czyli ten najwyzszy na naczepe z gesia szyja chyba i tak zostaje przekrocozna wysokosc 4 metry, jak jezdzilem nowym Fliegl-em to z kontenerem takim miala okolo 4.10 m wysokosci. jeszcze jedno pytanko odnosnie zaladunku i rozl 2 kontenerow 2x20 - jak wyglada rozladunek tego kontenera co jest na przodzie naczepy? sprawa wyglada jasno gdy rozladunek ma miejsce z ziemi a plac na firmie jest duzy i mozna sie zlamac a slyszalem ze mozna to robic z rampy? jak to mozliwe aby zlamac idealnie zestaw przodem do typowej rampy? Jak wyglada zaladunek kontenera w porcie w HH a dokladnie skad operator suwnicy ma wiedziec jak polozyc nam kontener np 20" na naczepie (chodzi o polozenie czy napoczatku-srodku albo na koncu)?? sprawa jest oczywista czy prz 40 ale nurtuje mnie jak wyglada to przy 20 albo 30? Naczepa HQ to nie wszystko Ważna sprawą jest wysokość siodła,ale również profil opon..przynajmniej musisz mieć "70",ostatnio dostałem ofertę z Wieltona, w której pisze,żeby pojazd miał dopuszczalną wysokość po założeniu kontenera HQ potrzebna jest odpowiednia wysokość opon naczepy i ciągnika. Tak samo uczulam was na kontenery 45,które zakładane są na dwukrotnie rozciągane naczepy (przód i tył), wg katalogi i projektu Wieltona zwiększa się nacisk na oś, co powoduje konieczność zezwoleń na ponadgabaryty.. |
Autor: | Igor [ 02 lis 2007, 21:30 ] |
Tytuł: | |
A ja mam pytanie do znawców, na jakiej zasadzie naczepa jest rozsuwana dwukrotnie (przód i tył)? W którym miejscu rozciąga się z przodu? I czy kontener 45ft da sie załadować na naczepę rozciąganą jednokrotnie (Tylko tył) lub na zwykłą naczepę, nie rozciąganą? |
Strona 5 z 88 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |