wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Holowniki http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2451 |
Strona 5 z 17 |
Autor: | Aleks [ 14 maja 2006, 8:18 ] |
Tytuł: | |
Tak, tak . Ja tez tam byłem. Zaraz po powrocie na baze wzieliśmy "nowy nabytek" i pogoniliśmy na warsztat, no ale nie udało nam się to ponieważ zaraz zadzwonił telefon, że trzeba Czecha holować, który był sprawcą wypadku (próbował uciekać ale jakieś auto go dogoniło i zajechało mu drogę, na dodatek woda z chłodnicy zaczęła wyciekać więc i tak daleko by nie dojechał choć ujechał ponad 200m.) No i cała robota skończyła się około 01.30 w nocy oczywiście . |
Autor: | marcinp1985 [ 14 maja 2006, 10:35 ] |
Tytuł: | |
To ja dodam coś od siebie z miasta , ten holownik obsługuję miasto i powiat.Nieznam się na tych sprzętach to nie będe opisywał. Sorki za słabe fotki. |
Autor: | Aleks [ 14 maja 2006, 16:07 ] |
Tytuł: | |
To może ja opowiem więcej o tym pojeździe i o tej firmie. "TRANSDŹWIG" spółka jawna Zawadzcy jest firmą rodzinną, powstałą w 1994r. po połączenia się firmy dźwigowej Zygmunta Zawadzkiego i transportowej Mirosława Zawadzkiego. Obecnie zakład jest prowadzony przez Mirosława i Krzysztofa Zawadzkich. Zakres naszej działalności obejmuje: - ratownictwo drogowe - pomoc drogowa - złomowanie pojazdów - transport ciężarowy - depozytowy parking strzeżony - wynajem sprzętu specjalistycznego - warsztat naprawczy - skup - sprzedaż samochodów - handel nowymi i używanymi częściami samochodowymi. Siedziba firmy znajduje się w Augustowie przy ul. Wypusty 7 w odległości około 200 metrów od drogi krajowej nr.19 w pierwszej strefie ochronnej Ciepłowni Miejskiej na terenie przeznaczonym pod działalność związaną z obsługą samochodów. Specyfika i charakter prowadzonej działalności, a w szczególności ratownictwo drogowe i pomoc drogowa powoduje, że musimy być dyspozycyjni 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku. Cała załoga uczestniczy w ćwiczeniach oraz kursach podnoszących kwalifikacje i umiejętności potrzebne w czasie akcji na drodze. Dzięki temu nieustannie zwiększa się jakość wykonywanych przez nas usług. A holownik to: DAF 3600 ATI BAU H500 Pojazd specjalny ratownictwa drogowego i pomocy drogowej MEGA -CITY dwuosobowy w kolorze żółtym RAL 1032 wyposażony w światła błyskowe, światła alarmowe przednie i tylne, dodatkowe światła tylne, hol sztywny, hydrauliczny wysięgnik holowniczy, dwie wyciągarki hydrauliczne hydrauliczny żuraw przeładunkowy HMF, hydrauliczne ostrogi zaporowe, pełne sterowanie hydrauliczne, kilka kompletów kluczy i narzędzi warsztatowych w tym klucze pneumatyczne i przekładnię planetarną, komplety łańcuchów i pasów mocujących, wszelkiego typu przystawki i końcówki potrzebne do podłączania samochodów, nożyce hydrauliczne LANCIER, agregat prądotwórczy, piła motorowa, przystawka holownicza przewody elektryczne, pneumatyczne, hamulcowe, pachołki drogowe, zestaw do sprzątania drogi, sorbenty, poduszki i kobry sorbcyjne do neutralizacji i zatrzymywania wycieków olejowych firmy SINTAC. Pojazd ten służy do kompleksowej obsługi awaryjnej i powypadkowej wszelkich pojazdów mechanicznych poruszających się po polskich drogach. Szkoda tylko, że firma dysponuje tak starymi i wysłużonymi pojazdami które powoli nie będą spełniać wymogów homologacji. Źródło http://www.transdzwig.pl |
Autor: | Czaku1802 [ 16 maja 2006, 15:45 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Tak, tak . Ja tez tam byłem. Zaraz po powrocie na baze wzieliśmy "nowy nabytek" i pogoniliśmy na warsztat, no ale nie udało nam się to ponieważ zaraz zadzwonił telefon, że trzeba Czecha holować, który był sprawcą wypadku (próbował uciekać ale jakieś auto go dogoniło i zajechało mu drogę, na dodatek woda z chłodnicy zaczęła wyciekać więc i tak daleko by nie dojechał choć ujechał ponad 200m.) No i cała robota skończyła się około 01.30 w nocy oczywiście .
No to dobrze widzialem a moze widziales takie biale ducato z laweta ledwo wchodzace pod Anne:
|
Autor: | marcinp1985 [ 17 maja 2006, 19:00 ] |
Tytuł: | |
SCANIA 140 HOLOWNIK W wyposażeniu pełna gama różnych uchwytów i belek do mocowania holowanych pojazdów oraz przyczep. Łapa wysuwana i podnoszona HYDRAULICZNIE. 50 tonowa wciągarka. Silnik V8. żródło http://www.allegro.pl |
Autor: | Pazdz [ 23 maja 2006, 13:16 ] |
Tytuł: | |
MAN TGA LX 35.480 (C) http://www.lkw-infos.net |
Autor: | marcinp1985 [ 17 cze 2006, 22:09 ] |
Tytuł: | |
Kilka ładnych cacek: Mercedes - Banz Actros 3553 MPII Mercedes - Banz Actros MPII Iveco EuroCargo Iveco Daily 65 C 17 (C) http://www.lkw-infos.net |
Autor: | Mariusz [ 17 lip 2006, 12:35 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: nie jest to najpiekniejszy holownik
Witaj Xeedoss . Wkońcu podesłałeś nowe fotki us-trucków. Ty już przywykłeś do takich maszyn wiec tobie wydaje sie zwyczajny, ale np. dla mnie jest to rarytas. Niejeden fan amerykańskich maszyn chciałby takiego spotkać na parkingu.
|
Autor: | Aleks [ 11 lis 2006, 22:02 ] |
Tytuł: | |
Co do fotek xeedoss-a to tak powinien wyglądać holownik . Bardzo długi a zarazem idealnie wyważony . My zaczeliśmy budowę nowego holownika zbudowanego w profesjonalnej firmie Euro-Profil. Nowy holownik będzie "osadzony" na podwoziu Scanii 144 530km. z dziobem. Na razie pojazd jest w fazie rozbierania na części. Bowiem Scania jest niebieska i ma napęd 4X2, po przeróbkach podkładem będzie czerwony kolor (identyczny do koloru dziobaczka), podwozie będzie przedłużone (od końca kabiny- do pierwszej osi podwójnego mostu będzie 5 metrów czyli długi w trzy ci** ) i dodany napęd na dwie ostatnie osie czyli konfiguracja 6X4. Ramie (główny mechanizm holownika) będzie przymocowane do podwozia, a dopiero podem zostaną zamontowane skrzynie narzędziowe. Po tych instalacjach Scania wróci do Lublińca i zaczną się kolejne prace przedewszystkim związane z kolorem pojazdu i osprzętem. Kilka zdjęć: 1 zdjęcie to nic innego jak potężne ramie potrafiące podnieść około 35 ton (jak wiadomo każdemu żadna ciężarówka nie "przenosi" takich ciężarów na przedniej osi więc taki udźwig jest zupełnie wystarczy a w praktyce wystarczył by w zupełności udźwig 13ton). 2 zdjęcie to nakładki tzw. widelec 3. zdjęcie to końcówka zamontowana na końcu ramienia (wysięgnika), które jest ruchome i dzięki temu zestaw holowany skręca. Na końcówkę nakłada się "widelec'' (patrz foto2) chociaż to nie konieczne a czasami niemożliwe bo gdy holowany pojazd ma urwane koła lub nie dadzą się skręcać, musimy użyć nakładek które mocuje się na belce pod ciężarówką. URL=http://img5.imagevenue.com/img.php?imag ... _426lo.jpg][/URL] I zdjęcie dziobaka przed "restauracją" aktualnych fotek nie mam ponieważ autko jest gdzieś w okolicach Poznania (Podbiedziska) gdzie zostanie przedłużona i "uzupełniona" o napęd 6X4 . |
Autor: | Denis [ 11 lis 2006, 22:06 ] |
Tytuł: | |
Zapowiada się świetnia Scania i te 530 koni . Czekamy na dalszą relacje Jaki jest koszt budowy takiego holownika ? |
Autor: | Bronek [ 07 sty 2007, 19:56 ] |
Tytuł: | |
Kolego "Tiruś" Masz jakieś fotki lub linki z wymiennymi nadwoziami do holowników ?? |
Autor: | Adam1609 [ 21 sty 2007, 16:46 ] |
Tytuł: | |
viewtopic.php?t=6062 To tak a propos holowników. Jest tam trochę zdjęć Jelczów "ogórków", w tym jeden z mojego miasta. A, i podobał mi się ten Kraz z Zakopanego. |
Autor: | Cin [ 21 sty 2007, 18:31 ] |
Tytuł: | |
Polecam ogladanie Jelczy ogórków , link podał Adam1609.Mysle ze razem utworzymy fajna galerie |
Autor: | Adam1609 [ 21 sty 2007, 22:58 ] |
Tytuł: | |
Tak, tak Zanosi się na większą współpracę w tworzeniu galerii Pierwsze plany juz są, jak się cieplej zrobi przystąpimy do działania |
Autor: | ADAMO [ 22 sty 2007, 0:27 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Dodam, że skrzynie z tego holownika pochodzą z firmy ZYG-POL z gąbina .
Widzę że mowa tu o firmie Zygmunta P. kolegi mojego taty więcej o nim znajdziecie na stronie http://www.zyg-pol.com.pl czyżby skrzynie te pochodziły z jednej ze scanii którą sprzedawał, bo wydaje mi się że to te same?? Teraz operuje poza tą drugą scania nowitkim manem tg xl 8x8. Firma ta to chyba jedna z najlepszych w polsce a na pewno na mazowszu , mają świetnych operatorów - często jeździ sam szef- Zygmunt, a zawsze są jego dwaj synowie, naprawdę to specjaliści od trudnych tematów co widać po galerii. Często widziałem ich w akcji i naprawdę chyle czoła... |
Strona 5 z 17 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |