wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Transporty ponadnormatywne (gabaryty) http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3600 |
Strona 5 z 139 |
Autor: | hiob [ 04 sie 2007, 20:33 ] |
Tytuł: | |
Dorzucę trochę swoich zdobyczy. Najpierw jakieś filmiki z trasy: FILM 1 FILM 2 FILM 3 FILM 4 Może dołożę później jakieś zdjęcia. Jest ich trochę na moim forum, w opisie mojej trasy. Link do niego jest tu, w podpisie. PS. Fragment postu z mojego forum, sprzed paru miesięcy: "Zanim poszedłem spać, zobaczyłem na poboczu interesujące ponadwymiarowe ładunki. Kierowcy odpięli je tutaj, być może czekając na eskortę i zapewne pojechali coś zjeść, zatankować i umyć się, a ja skorzystałem z okazji, by je dokładnie obfotografować. Jeden jest w miarę „normalny”…: … ale ten drugi ma niezwykle rozwiązane łączenie elementów naczepy, warstwowo nakładanych na siebie, jak domek z kart. Z tym, że to dużo solidniejszy domek, niż ten z kart. Ciężar z środkowego elementu naczepy, na którym spoczywa ładunek, przenoszony jest do tyłu wygiętym pałąkiem, który opierają się na ramie zakończonej trzema osiami o podwójnych kołach. Przód tej ramy spoczywa na wózku, mającym sześć osi. Odpowiednio dobrane punkty połączenia tych elementów powodują, że każda oś przyjmuje podobny ciężar. Przód naczepy też spoczywa na ramie, która ma z tyłu trzy osie, ale z przodu leży na drugiej, podobnej ramie z trzema osiami w jej tylnej części. Przód tej ramy opiera się o siodło ciągnika, który może mieć także kilka osi. W sumie cały zestaw może mieć do 20 osi i 78 kół. Na drugi dzień rano, jak tylko te sympatycznie wyglądające pieski usunęły się z drogi, (nie to, żebym miał coś przeciw Rottweilerom, sam miałem suczkę tej rasy, która była najukochańszym i najłagodniejszym psiakiem na świecie, ale po co kusić licho? ) poszedłem jeszcze raz pstryknąć więcej zdjęć tych gabarytów. Wiem, jak bardzo takie zdjęcia są popularne. Widzicie, jak Wasz korespondent poświęca się dla Was? Wcześniej jeszcze tylko kilka fotek z parkingu, gdzie spałem. Więc teraz kolejna seria zdjęć… szkoda tylko, że nie ma ciągnika. Z ciężarówką z przodu tego ładunku, zestaw ten wyglądałby dużo lepiej. Tylko… kto powiedział, że tego nie da się naprawić? Przecież ja mam ciągnik… A więc wystarczy zrzucić swoją naczepę i podpiąć się do tego ładunku. … Pozdrawiam. " I jeszcze transport skrzydła do elektrowni wiatrowej. Najpierw ominąłem ten samochód, gdy stał zaparkowany na poboczu, a potem on mnie wyprzedził, jadąc dobre 120 km/h. I to w Illinois, gdzie ciężarówki obowiązuje ograniczenie prędkości do 88 km/h. Pewnie wychodził z założenia, że taki ładunek jest niebezpieczny, więc trzeba szybciej dojechać do celu. http://video.google.com/videoplay?docid ... 6106906895 http://video.google.com/videoplay?docid ... 7248926880 http://video.google.com/videoplay?docid ... 3140951804 |
Autor: | adzio [ 08 wrz 2007, 19:59 ] |
Tytuł: | |
A wie może ktoś jakie dokumenty są potrzebne żeby mógłby się odbyć przejazd ponadgabarytowy chodzi mi o zezwolenia na przejazd przez miasto i inne podobne ale potrzebne?? |
Autor: | Wredny_Szaman [ 08 wrz 2007, 20:25 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A wie może ktoś jakie dokumenty są potrzebne żeby mógłby się odbyć przejazd ponadgabarytowy chodzi mi o zezwolenia na przejazd przez miasto i inne podobne ale potrzebne??
Zezwolenie wydane przed GDDKiA nic więcej.
|
Autor: | adzio [ 08 wrz 2007, 20:31 ] |
Tytuł: | |
A jakiś skan tego dokumentu albo linka gdzi bym go znalazl bo koniecznie mi jest potrzebny jego wygląd. |
Autor: | Wredny_Szaman [ 08 wrz 2007, 20:36 ] |
Tytuł: | |
http://www.vivanco.pl/ac/cyryl/galeria/ ... 2004/4.jpg |
Autor: | Thomsen [ 16 wrz 2007, 0:12 ] |
Tytuł: | |
No może bez zdjęcia ale koło 14 po DK10 w Stargardzie w kierunku na Bydgoszcz ze szczecińskiego EUROKRANu poszło najpierw 3 osiowe Volvo FH12 z jakąś wielką gąsienicą - tak dużej nie widziałem jak żyje ... Jakiś czas później 2 osiowy Actros z kratownicą - może jakiś element ich Liebherr'a ?? Zanim zdążyłem wyjąc telefon z kieszeni - to się ulotnili - więc ze zdjęc nic nie wyszło |
Autor: | Wredny_Szaman [ 16 wrz 2007, 13:53 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: No może bez zdjęcia ale koło 14 po DK10 w Stargardzie w kierunku na Bydgoszcz ze szczecińskiego EUROKRANu poszło najpierw 3 osiowe Volvo FH12 z jakąś wielką gąsienicą - tak dużej nie widziałem jak żyje ...
Był to dźwig kratowy terexa dzisiaj z kolejnymi elementami jadą mniejsze auta między innymi mój tata
Jakiś czas później 2 osiowy Actros z kratownicą - może jakiś element ich Liebherr'a ?? Zanim zdążyłem wyjąc telefon z kieszeni - to się ulotnili - więc ze zdjęc nic nie wyszło Sad |
Autor: | Thomsen [ 16 wrz 2007, 17:31 ] |
Tytuł: | |
dzięki kolego ... ładny ten elemencik był - bo ledwo się na naczepie mieścił Wydaje mi się że, Eurokran pewnie większą część roboty dla swoich aut - ma z elementami swoich dźwigów ... zwłaszcza jak mają już, parę tych "większych" ... |
Autor: | Wredny_Szaman [ 16 wrz 2007, 17:42 ] |
Tytuł: | |
Do własnych dźwigów auta wynajmują tutaj akurat robotę robią dla kogoś tata właśnie wyszedł z domu i jadą w kilka aut z tym jednym dźwigiem |
Autor: | Driver19 [ 18 wrz 2007, 23:40 ] |
Tytuł: | |
To sie nazywa konwój gabarytów : a to helikopterek na kółkach: z http://www.zteradom.com |
Autor: | Duck [ 03 lis 2007, 20:31 ] |
Tytuł: | |
http://www.toprun.ch/truck/12-2006/Heav ... normal.jpg To zdjęcie wgniotło mnie w ziemie . Pooglądajcie sobie relacje z różnych, często bardzo dalekich tras a szczena wam opadnie. http://www.toprun.ch/truck/index_2007.htm |
Autor: | Jacek [ 03 lis 2007, 22:34 ] |
Tytuł: | |
Jak już mowa o ZTE Radom to pozwolę sobie zacytować tekst z październikowego numeru "ciężarówek" "Wbrew pozorom, problemem jest nie masa przewożonego ładunku, ale jego wymiary. Bywają takie kolosy, jak na przykład tzw. cold-box o długości 50 metrów i szerokości 5 metrów. Czas jego transportu z Opola do Oświęcimia (odległość ok. 200 km) trwał 8 dni!" |
Autor: | Wredny_Szaman [ 03 lis 2007, 22:42 ] |
Tytuł: | |
Dla porównania 3,20szeroko i 21długo |
Autor: | Jacek [ 03 lis 2007, 22:56 ] |
Tytuł: | |
Znalazłem takie fotki. To jest chyba ten cold-box: (c) google.pl Ale coś mi się zdaje, że ten jest jakby mniejszy |
Autor: | KoRnik [ 03 lis 2007, 23:48 ] |
Tytuł: | |
Kilka gabarytów,które spotkałem w te wakacje na Łotwie... |
Autor: | Thomsen [ 07 lis 2007, 16:27 ] |
Tytuł: | |
Mam pewien problem. Szukam już jakiś czas pewnych zdjęć. Interesują mnie fotki 4 osiowych naczep do przewozu "ponadnormatywek" typu Low-Loader [obniżany pokład], producenci Broshuis lub Goldhofer. W internecie jest cała masa zdjęć - ale już z ładunkami ... A mnie by interesowały zdjęcia tych naczep, ale nie obciążonych ... Podziękował serdecznie kolegom za pomoc PS. [dla adminów] Jeśli mój post wymaga przesunięcia w odpowiednie miejsce ... to nie ma problemu |
Autor: | Thomsen [ 08 lis 2007, 18:46 ] |
Tytuł: | |
Dzięki kolego za pomoc ... kilka z tych zdjęć mi się przyda Jeśli już chodzi o ścisłość - to szukam zdjęc PUSTYCH naczep, 4 osiowych, rozciąganych, z obniżanym pokładem ... Z Goldhofera kilka pasuje A Broshuis - wszystkie załadowane ... No ale dzięki za odzew ... |
Autor: | morti [ 09 lis 2007, 9:13 ] |
Tytuł: | |
ciekawostka poltorej roku temu gdy pracowalem w firmie ktora produkuje naczepy dostalismy zlecenie od ruskich i je zrealizowalismy 19m dlugosci 3,5m szerokosci 5 osi w tym 2 skrętne na blizniakach osie gigant kola 22,5 sztuk 20 mozliwosc zaladunku 100t wzmacniany czop na wysokie siodło najwiekszym problemem w tym projekcie bylo znalezienie tregrow czyli podłuznic przyplynenly z chin naczepa wyjechala na kolach do portu w rostocku zdjec niestety nie mam ale moze ktos to bydle widzial ciągneli to chlopaki z OPOLTRANSU z pilotem biały MB Actros |
Autor: | c4mel [ 12 lis 2007, 11:31 ] |
Tytuł: | |
SchenkerOversized – transport ponadgabarytowy http://www.logistykafirm.com |
Strona 5 z 139 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |