wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

MAN F2000
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=63
Strona 5 z 23

Autor:  sebotrucker [ 14 wrz 2008, 15:42 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

U mnie w manach nic takiego się nie działo i nie dzieje jedyne co o filter odstoinik się zapychał i auto traciło moc. Tylko że mój f 2000 ma przebieg 310tys, a f 90 851tys więc narazie się nie obawiam spadku mocy w nich zwłaszcza przy takim przebiegu :wink:

Autor:  darex53 [ 20 wrz 2008, 13:42 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

mam podobny problem w czasie jazdy zapala sie EDC i są tylko wolne obroty brak wysokich obrotów, po chwili wraca do normy nie moge sobie z tym poradzic byłem w serwisie i jest podobno ok a jak go cos palnie to co 20 km zapali sie to EDC i kicha ,silnki mam 403 , wywrotka 4 oski. 95 rok co robic filtry wymienione walcze z tym jakies 6 miesiecy

Autor:  MAN [ 21 wrz 2008, 14:38 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Poszperałem trochę i coś takiego znalazłem
"Zbyt niskie wstępne ciśnienie w komorze ssania pompy wtryskowej powoduje spadek mocy, duże zużycie paliwa oraz usterki w czujniku ruchu iglicy.
Nr częsci dla zaworu nadmiarowego 51.12505.0002 (2,5 atm)"

Chodzi tu o zawór przelewowy na powrocie paliwa z pompy wtrskowej
W pompie wtryskowej w układzie paliwowym niskiego ciśnienia powinno wynosić 2,5 atm wytworzone przez mechaniczną pompkę paliwa która podaje paliwo do pompy wtryskowej

Autor:  kuchta [ 21 wrz 2008, 19:52 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

U mnie w Manku tez jakies jaja, z tym ze wogole nie ma mocy, jazda nim to masakra. Z tym, ze problem sie zaczal po wymianie koncowek wtryskow.

Autor:  MANIEK2 [ 22 wrz 2008, 2:04 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

można jeszcze sprawdzić kostkę elektryczną która wychodzi z kabiny po lewej stronie tam często nie ma dobrego połączenia i auto nie ma mocy zapala sie EDC

Autor:  mpp89 [ 24 wrz 2008, 13:15 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

man 19. 403 skrzyniowy ladownośc do 15 ton.. czy wie ktos ile to pali??

Autor:  m@rko [ 25 wrz 2008, 18:43 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Witam, w moim mańku dzieją się podobne historie co u kolegów w powyższych postach, tzn.
czasami silnik pracuje troszkę jak w rechocie (jakby lekko przebierał) i wtedy ciężko się zmieścić
w 38-39l/100km, a czasami silnik chodzi jak zegareczek i wtedy bez wysiłku mieszczę się w 35l/100km. Tak sobie myślę że może da sie to podpiąć pod historię z ciśnienem na pompie,tylko potrzeba by było więcej informacji. Prosił bym o więcej informacji.

A jeśli chodzi o wariacje z EDC, to u mnie było podobnie. Zapalała się kontrolka , wariował licznik, nagły spadek mocy. Przyczyną była wilgoć w kostce od tacho przy skrzyni biegów, woda robiła zwarę błędne dane do komputera (EDC) i włączał się tryb awaryjny. Na próbę proponuję wyczyścić osuszyć zaplombować i w drogę. Pozdrawiam

Autor:  MAN [ 25 wrz 2008, 18:59 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

W piątek lub sobotę będę wymieniał zaworek przelewowy i zaworki w mechanicznej pompce paliwa a w niedzielę jadę do niemiec jak wróce to dam znać czy jest jakaś różnica

Autor:  dabrox [ 03 gru 2008, 23:44 ]
Tytuł:  MAN F-2000 33.464 2000R. Jak wyłączyc na stałe ASR?

Witam!
Mam taki problem,ze nie działa wyłącznik ASR w wywrotce Man F-2000 33.464 2000r....ARS świeci sie czasami na pomarańczowo (tak jakby z nim coś było nie tak )....ale jak wjade w teren grząski np: piasek to odcina paliwo tak jakby działał .Czasami potrzebuję aby się rozpędzić i przejechac po piasku a cięzarówka wtedy zwalnia .Chcę odłączyć ARS na stałe.....podobno wypina się jakąś wtyczkę...tylko którą (gdzie).W bezpiecznikach nie można-nie znalazłem bezpiecznika ARS.Proszę o podpowiedź.

Autor:  MAN [ 04 gru 2008, 10:06 ]
Tytuł:  Re: MAN F-2000 33.464 2000R. Jak wyłączyc na stałe ARS?

Pod bezpiecznikami jest szuflada do której jest przykręcony sterownik ABS/ASR do którego jest wpietę pare wtyczek i tam ewentualnie można jędną wtyczkę odłączyć

Autor:  AdekS [ 04 gru 2008, 18:34 ]
Tytuł:  Re: MAN F-2000 33.464 2000R. Jak wyłączyc na stałe ARS?

Kontrolka od ASR zaświeca się zawsze po zapaleniu auta i świeci do momentu w którym ruszysz. W czasie jazdy powinna zaświecać się tylko w momencie utraty przyczepności jednego z kół. Wyłącznik ASR nie działa na takiej zasadzie jak np. przycisk od świateł, tzn. po wciśnięciu wraca on do swojej pierwotnej pozycji a na desce zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka ASR, która sygnalizuje jego wyłączenie. Ponowne wciśnięcie przycisku uaktywnia system ASR. :wink:

Autor:  dabrox [ 07 gru 2008, 19:24 ]
Tytuł:  Re: MAN F-2000 33.464 2000R. Jak wyłączyc na stałe ASR?

Dziękuję za podpowiedzi w sprawie ASR-jutro czyli 8grudnia spróbuję odłaczyć wtyczkę-dam zna czy poskutkuje :)

Autor:  martinfh [ 15 gru 2008, 17:18 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Witam, czy mógłby ktos mi podać wagę modelu 403?

Autor:  ArturMAN [ 26 gru 2008, 15:11 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

mam problem z MAN-em 26-403 SILENT 6X2 BDF 1996R.
Mianowicie na noc zawsze ośke spuszczam no i gdy rano znowu się wylatuje z pod domu oś sie nie chce podnieść nawet po kilkakrotnym wyruwnaniu lub GIBANIU poduszkami , gdy już się jedzie tak z 15minut to w tedy widać że się oś podnosi. Co się dzieje??
Czy ucieka gdzieś powietrze czy jak??

I jeszcze adin pytanie gdy wyjeźdzam spod załadunku np.13 tonowym to zapala mi się czarwony samochodzik na listwie kontrolek?

Autor:  sebotrucker [ 27 gru 2008, 0:49 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Mam to samo w obydwu manach pradopodobnie przycina się którys zawór który blokuje powietrze w układzie i ośka nie chce sie podnieś ja mam na to sposób przyciskam ten zaworek przy poduszce aż powietrze spadnie i wtedy oś sie podnosi jak kolego znajdziesz rochę czasu zrób tak z 10 razy to już wszystko wruci do normy. A co do kontrolki to ta czerwona może ci się zapalić gady masz auto załadowane i nie masz wystarczająco dużo ciśnienia w układzie nimoże unieść zawieszenia lub gdy na pełno sprubujesz podnbieść ośke wtedy zapala się czerwno ale najpierw żółta nalezy wtedy wisnąć na pilocie przycisk od poziomowania i obydwie kontrolki gasną :wink:

Autor:  fafciuk [ 28 gru 2008, 15:37 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Koledzy jak to jest z tym wnetrzem f2000 nie które maja schowek na tunelu a nie które nie , jedna maja drobinkie a nie które nie od czego to zalezy ?

Autor:  MAN [ 28 gru 2008, 20:48 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
Koledzy jak to jest z tym wnetrzem f2000 nie które maja schowek na tunelu a nie które nie , jedna maja drobinkie a nie które nie od czego to zalezy ?
Co do schowka to zalerzy od wersji wyposarzenia, schowek na środku był jako dodatkowe wyposarzenie według mnie w manie się nie sprawdza tylko zabiera miejsce na podłodze. Co do drabinki to część osób ją odkręca, ja też ją odkręciłem bo miejsce zajmowała tak samo zrobiłem z barierkami na górnym łóżku bo przyszkadzają w spaniu co za kretyn je wymyslił, jedna barierka się składa a druga jest na stałe w F90 była rozwijana roleta z siatką zamiast barierek

Autor:  AdekS [ 28 gru 2008, 21:53 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
...w F90 była rozwijana roleta z siatką zamiast barierek
W F2000 w wersji z niską kabiną i 2-ma łóżkami, również. :wink:

Co do drabinek, to dolna przydaje się na powieszenie ręcznika, a górne polecałbym dla osób które lubią się 'wiercić' podczas snu. :]

Autor:  sebotrucker [ 29 gru 2008, 10:32 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

W manie F 90 F 2000 z niską kabiną nie ma barierek na górnym łużku tylko roleta, jest tylko jedna na dolnym. W f 90 mam 2 schowki na tunelu i odkręciłem je bo zajmują tylko miejsce i ciężko jest przejść na drugi fotel lub na łózko :wink:

Autor:  ArturMAN [ 31 gru 2008, 12:48 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Sebo nie wież gdzie w f2000 się znajduje zawór od sprężarki w którym da się podwiększyć ilość NA BIJANEGO powietrza??
Bo mi z zaworu ucieka a zawór 820zł i nawiosne bedzie zmieniany jak bedzie mniej roboty

Strona 5 z 23 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/