wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Mercedes Actros MPIV
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=18764
Strona 45 z 54

Autor:  Szaki [ 07 wrz 2012, 18:04 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Cytuj:
W nowym wydaniu Trailer Magazine znajdzie się pierwsza i jedyna w Polsce MP4 stuningowana.
O jakiej firmie mowa?

Autor:  B-Boy [ 07 wrz 2012, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Cytuj:
Cytuj:
W nowym wydaniu Trailer Magazine znajdzie się pierwsza i jedyna w Polsce MP4 stuningowana.
O jakiej firmie mowa?
Chodzi o tego "Czarna perła"

http://picturepush.com/public/8978399
http://picturepush.com/public/8978406

Autor:  wojtas92 [ 07 wrz 2012, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Te orurowania by sobie darowali - są po prostu brzydkie, no ale gusta i guściki - mi się nigdy nie podobały, jak tylko Finowie zaczęli je zakładać...

Autor:  Kermiter [ 19 wrz 2012, 13:06 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Siedziałem w 5 miesiecznym MPIV 1845 streamspace, auto juz 3 razy bylo na serwisie z powodu choinki kontrolek: BRAK ABS, za niskie cisnienie oleju, za wysokie cisnienie oleju, niski stan poziomu plynu chlodzacego, wysoka temp. plynu chlodzącego :D kabina w srodku szału nie robi, nad szyba do schowków nie wejdzie teczka z dokumentami czy zwykly przenosny wentylator który wciaż jest popularny, gorne łózko szerokie fajne ale po opuszczeniu zostaje nam ja wiem? z 50 cm do sufitu przez co nadaje sie glownie dla dziecka ew. partnerki w trasie, lusterka spore ale narzekaja ze jest problem na rondkach itp gdzie sporo zaslaniaja widocznosci i trzeba wedrowac glowa minimalizujac martwe pole, brak gniazka 12V w kabinie pomimo chyba 6 gniazd na 24V :D drzwi sie fajnie cicho otwieraja i zamykaja...

Autor:  kselu1 [ 19 wrz 2012, 22:39 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Cytuj:
Siedziałem w 5 miesiecznym MPIV 1845 streamspace, auto juz 3 razy bylo na serwisie z powodu choinki kontrolek: BRAK ABS, za niskie cisnienie oleju, za wysokie cisnienie oleju, niski stan poziomu plynu chlodzacego, wysoka temp. plynu chlodzącego :D kabina w srodku szału nie robi, nad szyba do schowków nie wejdzie teczka z dokumentami czy zwykly przenosny wentylator który wciaż jest popularny, gorne łózko szerokie fajne ale po opuszczeniu zostaje nam ja wiem? z 50 cm do sufitu przez co nadaje sie glownie dla dziecka ew. partnerki w trasie, lusterka spore ale narzekaja ze jest problem na rondkach itp gdzie sporo zaslaniaja widocznosci i trzeba wedrowac glowa minimalizujac martwe pole, brak gniazka 12V w kabinie pomimo chyba 6 gniazd na 24V :D drzwi sie fajnie cicho otwieraja i zamykaja...
stream space jest mały troche - jak do moich przyzwyczajen. jak chcesz wiecej miejsca to masz gigaspace, wieksze schowki wiecej miejsca nad lozkiem. jezdzilem narazie 2 tyg 3 miesiecznym MP4. duzy plus. gniazdka 12v sa 2 tylko trzeba umiec czytac.
wentylator to jest rzecz ktorej nie widzialem od 5 lat, klima jest w standardzie w gigaspace

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 354&type=3

na dole jest pare fot nowego. jak bede mial troche czasu to dorzuce pelen obraz wnetrza i schowkow

Autor:  Kermiter [ 20 wrz 2012, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Kierowca pokazywał mi po kolei gniazda, na każdym było 24V, 12V mozna miec pod warunkiem domówienia przetwornicy 24v>12v, gdybym siedzial w gigaspace to pewnie bym opisal gigaspace wiec prosze bez porównań czego to gdzie nie ma...

Autor:  kselu1 [ 21 wrz 2012, 10:57 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

w actrosach ktorymi jezdzilem zawsze byl przelacznik 24/12, obok recznego

Autor:  Lukasz29 [ 07 paź 2012, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Witam. Nie wiem czy to dobry dział ale mam takie nietypowe pytanie. Czy ktoś orientuje się ile MPIV jest w zachpom firmach?

Autor:  wojtekkoniu [ 09 paź 2012, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Cytuj:
Witam. Nie wiem czy to dobry dział ale mam takie nietypowe pytanie. Czy ktoś orientuje się ile MPIV jest w zachpom firmach?
USP, FJ Świnoujście i chyba Cross system.

Autor:  Misiek105 [ 15 paź 2012, 21:56 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Cytuj:
w actrosach ktorymi jezdzilem zawsze byl przelacznik 24/12, obok recznego
Jest i owszem, ale tylko przełącznik, bo nic więcej się nei dzieje (chłopak z Rosnera, spalił sobie przez ten pseudo przełącznik ładowarkę do laptopa), rzekomo miało być po przełączeniu 12V, a jak poczytał potem podręcznik kierowcy to, za dopłatą w opcji będzie 12V.

Autor:  kselu1 [ 15 paź 2012, 22:23 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

nie wiem jak u innych. pamietam ze przelaczyc na 12v trzeba bylo przed przekreceniem kluczyka. a jezeli np juz na zaplonie przelaczyles na 12v to trzeba bylo cofnac na 0 i wtedy na 1 i chodzilo cacy.
3 lata smigalo u mnie i u innych (20 actrosow w firmie bylo wtedy), a kupowalem innym kierowcom ladowarki do laptopow na ebayu hurtem, kable pod radio na ipody i pare innych elektronicznych pierdół.

Autor:  łukasz [ 20 paź 2012, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Wracałem teraz z Belgii i kawałek za Venlo zaczeliśmy razem jechać z jednym z kiero Pawtransu który powoził MP4 1851.Myślę sobie dobrze bo praktycznie takie same tonaże(25t ładunku),będzie dobry sprawdzian dla nowej maszyny.Cóż w głebi ducha myślałem no fakt 510km,ale to Actros moje FH460 da radę i co-wielkie zdziwienie!Pierwsza poważniejsza górka (Herford) ja na jadę na automacie,on też i kucam... :/ Myślę na Westfalice nie mogę dać plamy.Przed górką byłem już dwie długości zestawu przed nim bo miałem szybsze auto,pamiętając co się działo na Herfordzie zwaliłem odrazu na 10 bieg i zaatakowałem górkę z 1900obr/min i ku mojemu zaskoczeniu doganiał mnie jadąc na ostatnim biegu z 1200obr/min... :!: W połowie górki automat mu zredukował bieg i na 11 z prędkością 79km/h szedł na sam szczyt.Mi udało się osiągnąc tylko 74km/h i na szczycie był już dobre 3 długości zestawu przede mną :!: Ten Actros po górach nie jedzie,on zapier.... :mrgreen: Pamiętając co robiłem z MP3 1846 czy 1848 długo nie mogłem uwierzyć w to czego doświadczyłem.To auto idzie w górach i przy tym dobrze spala.Jeśli nie będzie poważniejszych usterek na przestrzeni lat,to może to być w moim odczuciu jedna z najlepszych ciężarówek :!:

Autor:  Marecki [ 21 paź 2012, 14:59 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Obrazek

Autor:  nordyk [ 04 lis 2012, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Przedwczoraj miałem przyjemność prowadzić Mp4 1854 giga z cysterną tym razem 26 ton na trasie z Berna do Lugano - trasa górzysta. Jestem mile zaskoczony ponieważ merc zapie....... jak szalony - mam porównanie z mp1, mp2, sk1853, scania r. Myślałem że ten nowy silnik, a jest nim 6 cyl rzędówka będzie się średnio spisywał a tutaj proszę lepiej pracuje niż v8 580km w mp2. W silniku jest pełnia życia, idealnie pracuje ze skrzynią biegów. Kabina to wejście w inny wymiar wygody dla kierowcy, ergonomii pracy i przytulności. W środku robi ogromne wrażenie, materiały przejrzystość. No i to spalanie 29l/100......, po polskim stole na pewno da się zejść do 26l/100. Jedyne co było nie tak w tym egzemplarzu to elektryka szwankowała - lodówka i coś tam jeszcze, akumulatory - był problem z ładowaniem - ale była to wina zbyt krótkiej wiązki która się gdzieś przecierała i została wymieniona na dłuższą. Mercedes o tym wie i wymieniają.

Autor:  MAN F8 19.361 [ 04 lis 2012, 18:06 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Nie pomyliłeś się z mocą silnika? Nie chodziło Ci o 1851 przypadkiem, bo z tego co kojarzę właśnie 510 w MPIV był najmocniejszy :?:

Autor:  nordyk [ 05 lis 2012, 19:59 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Tak pomyliłem się 1851 - pisałem posta i z kumplem gadałem w biurze

Autor:  Marcopolo [ 11 lis 2012, 14:40 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Holownik na bazie MP4 8) http://www.eurotechnik.zas.pl/new2/inde ... &Itemid=62

Autor:  Leszek [ 13 lis 2012, 12:15 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Teraz pozostaje nam czekać na wesje pożarniczą :-)
Patrząc jednak na to jak topornie naszym firmą idzie z homologacjami, to raczej szybko u rodzimych producentów jej nie będzie.

Autor:  davo76 [ 14 lis 2012, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

MPI,II,III slabo chodzily po gorach niewiem czym bylo to spowodowane ale ostatnio swoja 500 robilem po gorach 1858, teraz skonstruowali nowy silnik rzedowy wiec byc moze juz teraz smiga nie mialem dotad nigdy w terenie sie jeszcze porownac z MPIV. Ciekawe dlaczego jednak porzucili koncepcje V6 trzymajac sie jej tyle lat...

Autor:  Użytkownik usunięty [ 14 lis 2012, 13:38 ]
Tytuł:  Re: Mercedes Actros MPIV

Mercedes jest w jednej spółce z Freightlinerem oraz Detroit Diesel, tak więc produkcja silników widlastych tylko na rynek europejski to strata pieniędzy. Robi się jeden, który idzie zarówno do Ferdków, WS jak i Mercedesów.

Strona 45 z 54 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/