wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Flota MMJ Transport
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34689
Strona 47 z 85

Autor:  korni8808 [ 27 lut 2016, 10:59 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

420bhp rządzi!
:-P

/ mobil

Autor:  Kierownik [ 27 lut 2016, 11:59 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
Jak widzę jak nieraz moje puchnie to współczuję tym co jeżdżą z mocą w okolicach 420km... Gratuluje sukcesów w branży. :)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
No no! Ja jak widzę jak ktoś się musi bujać czymkolwiek co nie ma 500 na drzwiach (a nie daj Boże Iveco) i nie jest w leasingu to też mu współczuję!

Autor:  Bauer [ 27 lut 2016, 12:24 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
Ja 2-3x w tygodniu jeżdżę z takim rmc. Jak widzę jak nieraz moje puchnie to współczuję tym co jeżdżą z mocą w okolicach 420km... Gratuluje sukcesów w branży. :)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Już ja wolę swojego ubogiego 410konnego Jelcza od 510 MP4 :P miałem takiego agenta wczoraj na podjeździe w Bejrucie... szedł łeb łeb ze mną a oboje na pełnym załadunku :P jedynie kiedy mnie dochodził to przy zmianie biegów :D

BTW. Ale jak już takiego kloca rozpędzisz to potem się toczy aż miło. Hamować wręcz szkoda :D

Autor:  Mihu [ 27 lut 2016, 12:25 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
Cytuj:
Jak widzę jak nieraz moje puchnie to współczuję tym co jeżdżą z mocą w okolicach 420km... Gratuluje sukcesów w branży. :)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
No no! Ja jak widzę jak ktoś się musi bujać czymkolwiek co nie ma 500 na drzwiach (a nie daj Boże Iveco) i nie jest w leasingu to też mu współczuję!
I jak to ostatnimi czasy weszło Ci w nawyk, przyczepiles się do fragmentu wypowiedzi, który akurat Tobie podpasowal, byle tylko móc uszczypnac.
Pisał, że przy RMC powyżej 45t jazda 420 to nie jazda. I faktycznie tak jest. Jak jeszcze dodasz do tego dodatkowe opory wynikające z kształtu ładunku to okaże się, że nawet przy delikatnym wiaterku 420 po płaskim nie uciagnie się na najwyższym przełożeniu. I to nawet takie nowe 420, leasingowane.

Autor:  Luka [ 27 lut 2016, 12:42 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Jakieś zdjęcia z tego ostatniego transportu? :wink:

Autor:  Bajzel [ 27 lut 2016, 12:44 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
Pisał, że przy RMC powyżej 45t jazda 420
W Hamburgu chłopaki 420 wyciągają po 50rmc, a 43 jest na porządku dziennym i fakt, że kształty bardzo regularne, ale masa pokaźna i nadal utrzymuje, że A2 jest idealną drogą do wożenia takich rzeczy :-)

Autor:  Kierownik [ 27 lut 2016, 13:40 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
I jak to ostatnimi czasy weszło Ci w nawyk, przyczepiles się do fragmentu wypowiedzi, który akurat Tobie podpasowal, byle tylko móc uszczypnac.
To nie szczypanie, tylko punktowanie co głupszych tekstów rodem z gimbazy, w jak widać płonnej nadzieii, że zawodnik następnym razem pomyśli.
Cytuj:
Pisał, że przy RMC powyżej 45t jazda 420 to nie jazda. I faktycznie tak jest.
15 lat temu jakoś 380tkami ciągało się po 40RMC, i nikt specjalnie nie narzekał. Mnie jeszcze dwa lata temu zdarzało się ciągać 43 - 44 RMC po krętych i górzystych drogach wojewódzkich wozami 420 i 440, i wiesz co? Jechały normalnie, jak załadowana ciężarówka.

Autor:  korni8808 [ 27 lut 2016, 14:46 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

A w średniowieczu liczyli odległość na stajania....
Czasy się zmieniają.

/ mobil

Autor:  Kierownik [ 27 lut 2016, 15:00 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
A w średniowieczu liczyli odległość na stajania....
Czasy się zmieniają.

/ mobil
Widzę, że przemawia przez Ciebie ból istnienia związany z brakiem mocy w silniku twojej ciężarówki, ale nie przejmuj się, ja i Młody współczujemy Ci :wink: !

Autor:  Malisz [ 27 lut 2016, 16:12 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Mihu powiesz jaki koszt kupna dafa ?

Autor:  Długi [ 27 lut 2016, 17:40 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
Mihu powiesz jaki koszt kupna dafa ?

Teraz za darmo rozdają.

Autor:  ociu [ 27 lut 2016, 17:56 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Była promocja w biedrze na DAF-y, chyba dalej nawet jest :D

Nie chciałbym mieć zawodnika Iveciem pincetą, to idzie i nawet wiązki się nie palą pod kabiną.... :lol:

Wiadomo że auto każdą tonę więcej odczuwa, ale nie ma co srać żarem, że 420 km nie poradzi sobie z RMC 43 czy ileś.....

Idzie ciężej, ale jedzie.... troche dłużej hamuje :D
Płaczecie o tonach, wsiadlibyście na patelnie, pojeździli, a nie blandekoo i najlepiej oś w górze i 400+ hp to nie jedzie :lol: łooooooooo :lol:

Autor:  jabson [ 27 lut 2016, 19:53 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
Była promocja w biedrze na DAF-y, chyba dalej nawet jest :D

Nie chciałbym mieć zawodnika Iveciem pincetą, to idzie i nawet wiązki się nie palą pod kabiną.... :lol:

Wiadomo że auto każdą tonę więcej odczuwa, ale nie ma co srać żarem, że 420 km nie poradzi sobie z RMC 43 czy ileś.....

Idzie ciężej, ale jedzie.... troche dłużej hamuje :D
Płaczecie o tonach, wsiadlibyście na patelnie, pojeździli, a nie blandekoo i najlepiej oś w górze i 400+ hp to nie jedzie :lol: łooooooooo :lol:
Dobrze gada! Gdzie te czasy, że pod maską 350KM a RMC minimum 44 t i nie ma, że nie jedzie.
Babka Mihowi najlepszą kasę robi :P

Autor:  Kierownik [ 27 lut 2016, 21:03 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
Cytuj:
Była promocja w biedrze na DAF-y, chyba dalej nawet jest :D

Nie chciałbym mieć zawodnika Iveciem pincetą, to idzie i nawet wiązki się nie palą pod kabiną.... :lol:

Wiadomo że auto każdą tonę więcej odczuwa, ale nie ma co srać żarem, że 420 km nie poradzi sobie z RMC 43 czy ileś.....

Idzie ciężej, ale jedzie.... troche dłużej hamuje :D
Płaczecie o tonach, wsiadlibyście na patelnie, pojeździli, a nie blandekoo i najlepiej oś w górze i 400+ hp to nie jedzie :lol: łooooooooo :lol:
Dobrze gada! Gdzie te czasy, że pod maską 350KM a RMC minimum 44 t i nie ma, że nie jedzie.
Babka Mihowi najlepszą kasę robi :P
Na ten przykład ja, jeszcze z prawkiem B, w każde wakacje w liceum jeździłem z tatą Renault Major R340, skrzynia B8 bez połówek, do Stomila Olsztyn z miałem (oczywiście większe pół trasy z boku :D ), ITD nie było, ładowało się z takim czubem żeby się tylko plandeka zapięła, i Renata dawała radę bo musiała :D !

Autor:  Mihu [ 27 lut 2016, 21:14 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
Cytuj:
I jak to ostatnimi czasy weszło Ci w nawyk, przyczepiles się do fragmentu wypowiedzi, który akurat Tobie podpasowal, byle tylko móc uszczypnac.
To nie szczypanie, tylko punktowanie co głupszych tekstów rodem z gimbazy, w jak widać płonnej nadzieii, że zawodnik następnym razem pomyśli.
Nie. Wyciales zasadnicza myśl jego wypowiedzi, która po tym zabiegu nabrała zupełnie innego sensu.

15 lat temu faktycznie nikt nie narzekał. Ale dokonało się coś mega pozytywnego- postęp, ludzie przyzwyczaili się do lepszych parametrów i dziś, całkowicie słusznie, narzekają. Mało tego. Dzisiejsze auto, pomimo, przeciętnie 80-100HP więcej spala mniej ON i uzyskuje dużo wyższa prędkość średnią wywołując u kierowcy dużo mniej stresu. MB nie tak dawno wykonalo test, którego wyniki doskonale to obrazowaly, choć tam w szranki stanęły LP1620 i 1844 MP3. Niestety, chyba nigdzie nie było dokładnego przedruku na nasz język.
Na krętych i gorzystych DW jechało normalnie, spoko. Na gorzystym odcinku autostrady z zakazem wyprzedzania jednak byłbyś jednym z "liderow".

Ale kompletnie nie o to chodziło. Przeczytaj moje wcześniejsze wypowiedzi jeszcze raz.

Ociu, nikt nie mówi, że 420 nie da sobie rady... zwłaszcza z plandeka czy wywrotka. Rozmowa zaczęła się od zupełnie innych ładunków.
Cytuj:
Mihu powiesz jaki koszt kupna dafa ?
Na publicznym forum o kasie nie będziemy rozmawiać :wink:

Autor:  pablo85 [ 27 lut 2016, 22:53 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
(oczywiście większe pół trasy z boku :D ),
Niby taki mądry jesteś a nie wiesz że połówki są zawsze równe? Nie ma większej i mniejszej. Teraz sam się zapunktuj głupku.

Autor:  Gośc [ 28 lut 2016, 0:35 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Mam u siebie 440 PS, czasami z wanną z wykopu w centrum Poznania latam cały dzień po mieście. I co, mam iść do szefa, że bez pińcet pod maską nie pojadę? Mój niechlubny rekord to masa całkowita z podwoziem 72 tony... Sorry, ale jak czytam ile to musi być koni to rzygam! A jak przyjdzie pojechać manualem to jak gwiazda Trucking Girl.... :)
A najlepsze jak spotykasz tych 500 plus i przy ruszaniu chcesz ich przepchnąć...Pińcet rules!!!!

Autor:  Długi [ 28 lut 2016, 9:09 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Ale o co Wam chodzi z tymi koniami? Znów ktoś z kontekstu coś wyrwał, reszta nie czyta wszystkiego i afera kij wie o co :D

Wszystko przez Lysego :D

Autor:  Kierownik [ 28 lut 2016, 16:05 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

Cytuj:
Cytuj:
(oczywiście większe pół trasy z boku :D ),
Niby taki mądry jesteś a nie wiesz że połówki są zawsze równe? Nie ma większej i mniejszej. Teraz sam się zapunktuj głupku.
Ty w gimnazjum jesteś? Pani świeżo co wam tłumokom pojaśniła co to znaczy "połówka" i chcesz zabłysnąć?
Idź lepiej pojeździć z klockami na odcięciu w ETS.
Cytuj:
15 lat temu faktycznie nikt nie narzekał. Ale dokonało się coś mega pozytywnego- postęp, ludzie przyzwyczaili się do lepszych parametrów i dziś, całkowicie słusznie, narzekają. Mało tego. Dzisiejsze auto, pomimo, przeciętnie 80-100HP więcej spala mniej ON i uzyskuje dużo wyższa prędkość średnią wywołując u kierowcy dużo mniej stresu. MB nie tak dawno wykonalo test, którego wyniki doskonale to obrazowaly, choć tam w szranki stanęły LP1620 i 1844 MP3. Niestety, chyba nigdzie nie było dokładnego przedruku na nasz język.
To czemu nie wziąłeś Dafa 500+? Przecież moc to mega pozytywny postęp, średnia prędkość, mniejsze zużycie ON (powszechnie, tzn na UP wiadomo że mocniejszy pali mniej), czemu generujesz u kierowcy stres związany z poruszaniem się jednostką o mocy poniżej 500KM? Przecież kierowca ma prawo całkowicie słusznie narzekać, że niby jeździ nowym Dafu, a tu na drzwiach nie ma 500+.
Przecież MB niedawno wykonało test, przecież na pewno zapoznałeś się z jego doskonałymi wynikami...

Autor:  KrychuTIR [ 28 lut 2016, 17:13 ]
Tytuł:  Re: MB 1848 Mp3, MB 1848 Mp2, Scania 114L 380, DAF XF E6 460

konie, konie, konie...
niuty są ważniejsze.

Strona 47 z 85 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/