wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Pol Miedź Trans, Lubin http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=10718 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Ostry [ 22 wrz 2007, 11:08 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ich baza jesb blisko mnie i widze bardzo często ich ciężarówki najczęściej to śa volvo i nie raz sie spotka man
A te stare Majorki sprżedali już Bo kiedyś dużo ich na A4 widywałem jak na Śląsk latali. Bo ich wygląd nie najlepszy był i komfort pracy kierowcy chyba też.
|
Autor: | patryk691 [ 22 wrz 2007, 11:40 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A te stare Majorki sprżedali już Question Bo kiedyś dużo ich na A4 widywałem jak na Śląsk latali. Bo ich wygląd nie najlepszy był i komfort pracy kierowcy chyba też.
Też nie raz widziałem ale teraz je wogóle nie widze to chyba je sprzedali teraz to coraz nowsze volvo fh
|
Autor: | seba-golden [ 22 wrz 2007, 13:17 ] |
Tytuł: | |
Pol Miedz ma Volva i Many a tymi wysłużonymi Majorkami to z tego co wiem jeżdżą podwykonawcy lub kierowcy którzy kiedyś pracowali w w/w firmie i poodkupywali te stare auta od nich. |
Autor: | Ostry [ 22 wrz 2007, 16:11 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Pol Miedz ma Volva i Many a tymi wysłużonymi Majorkami to z tego co wiem jeżdżą podwykonawcy lub kierowcy którzy kiedyś pracowali w w/w firmie i poodkupywali te stare auta od nich.
Volvo i MAN-y wiem że mają i zastanawialy mnie te Majorki bo firma duża i kasy pewnie też. Więc się zastanawiałem dlaczego strarszymi Majorami latają ani to na wizerunek firmy nie wpływało bo te ich plandeki na tych naczepkach to....... szkoda komentować. Starsi Panowie sami praktycznie tymi Majorkami jeżdzą i teraz wiem dlaczego Dzięki za odpowiedz. Pozdr
|
Autor: | Adam84 [ 23 wrz 2007, 22:13 ] |
Tytuł: | |
Mój wujek pracuje w PMT, majorki, parę starszych fh-aczy i many f2000 jeżdżą po PL, niektóre ciągają wywrotki i obsługują huty, a inne ciągają plandeki i jeżdżą po całej PL. Many TGA i Volva latają po UE. Ale firma ogólnie nieciekawa. 5tyg po UE - 2 dni w domu i znów w trasę. Zanim dostaniesz auto długo musisz jeździć "na skoka", nie przyjmują bez doświadczenia. Niektóre stare volvo jeżdżące po 5 tyg. po UE nie mają klimy. |
Autor: | patryk691 [ 24 wrz 2007, 14:19 ] |
Tytuł: | |
Dzisiaj widziałem nowiutke fh Cytuj: 5tyg po UE - 2 dni w domu i znów w trasę
To na prawde nie za ciekawie ale kierowcy dostają wynagrodzenia tak jak górnicy Ale ja bym tak nie chciał zarabiać np.6tyś. ale nie być ponad miesiąć w domu
|
Autor: | Gibon [ 12 lip 2009, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
A wiecie może ile mają składów ? Ja natomiast podczas rozmowy z byłym kierowcą z tej firmy dowiedziałem się że na ogół praca wygląda zupełnie inaczej w transporcie międzynarodowym. W ogóle nie trenują przerzutów. Więc najdłuższe trasy jakie bywają to dwu tygodniowe na kółku. Kierowca pracował w Miedzi około 7 lat w przedziale 2000 - 2007. Odszedł z powodu dalekich dojazdów do bazy. |
Autor: | nikos9 [ 13 lip 2009, 14:48 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
Z tego co sie orientuje to maja ok 150 ciężarówek, większość to MANy i Volvo. Polikwidowali bazy w Lubinie i Głogowie i teraz została tylko ta w Polkowicach. Ostatnio rozmawiałem z kierowca to mówił, ze coraz gorzej się dzieje: słaba kasa, roboty mało itp. Hitem jest to, ze firma wchodząca w skład Kombinatu Miedziowego nie wystartowała do przetargu o transport miedzi z KGHM. |
Autor: | quality06 [ 14 lip 2009, 21:24 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
Jak to prawda z twoim hitem to teraz sie dopiero po******li... Przecierz 'miedziaki' to firma powstała głownie dla KGHM-u a teraz nawet w przetargu nie startuje.Z myśłą 'teraz sie popier.' chodzi mi o to że teraz beda wozić jakies pierdoły i mieć po 10 rozładunków/zał a do tej pory załadunek na hucie i rozładunek w 1konkretnym miejscu. |
Autor: | Leszek [ 26 lip 2009, 0:17 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
Mnie tylko zastanawia zawsze czy te naczepy są takie brudne, czy poprostu takie beznadziejne malowanie mają? :O |
Autor: | patryk691 [ 28 lip 2009, 15:54 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
Lepiej wyglądają. Jak dbają tak mają... |
Autor: | szmitz [ 15 paź 2010, 19:50 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
Przeważnie mają takie brudne ( od jakiś 5 lat jak pamiętam ). Kiedyś mieli rozładunek w Krzycku ( wozili bale papieru z Niemiec i Austrii ). Kilka zastawów dziennie przyjeżdżało a od 3 lat coś ich nie widać . 15 ciągników siodłowych z naczepami zastąpiło już wyeksploatowany tabor. W ten sposób Spółka jako przewoźnik spełnia wymagania stawiane przez Unię Europejską w zakresie norm ochrony środowiska. zdjęcie: http://www.pmtrans.com.pl/aktualnosci.php?id=183 |
Autor: | Bald [ 17 gru 2010, 22:16 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
Czy w dalszym ciągu jest to firma państwowa? |
Autor: | szmitz [ 18 gru 2010, 11:39 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
Ta firma jest w grupie kapitałowej KGHM a działa jako własny podmiot ( tzw.firma córka ). Świadczy dla KGHM usługi kolejowe a ciężarowych chyba już nie świadczy bo coś kiepsko im idzie transport kołowy i niby były zwolnienia. |
Autor: | szmitz [ 08 lut 2011, 13:01 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
Mają te białe many i kupili teraz naczepy wielton już nie jeżdżą jak takie tzw. brudasy auto miał czyste jak dziś był na rozładunku. |
Autor: | martinfh [ 12 lut 2011, 21:33 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
Transport kołowy cały czas się odbywa. Obecnie korzystają z podwykonawców. |
Autor: | szmitz [ 13 lut 2011, 0:05 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
Ale trzeba przyznać że to co się dzieje od kilku lat to jeszcze nigdy nie było tak źle. |
Autor: | LKV Tomek [ 24 paź 2016, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: Pol Miedź Trans, Lubin |
Te wywrotki jeżdżące przy budowie S3 z napisem KGHM Zarmen czy jakoś tak to jest to samo ? Ogólnie jako taki transport ich już chyba robią tylko podwykonawcy ? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |