wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

DTLS Drilling Tools Logistic & Servie GmbH, Celle
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=11411
Strona 1 z 1

Autor:  Łukasz_M-cz [ 09 lis 2007, 20:07 ]
Tytuł:  DTLS Drilling Tools Logistic & Servie GmbH, Celle

Proszę bardzo łukasz.

W DTLS-ie jeździ mój brachol więc spróbuje ją przedstawić. Niestety nie ma opisu bo firma Niemiecka więc napisze coś od siebie.

Baza znajduję się w Celle około 30km od Hannoveu. Gdy brachol się przyjmował miał jeździć 3 tyg. i 1 tydzień wolnego. Niestety okazało się że jeździ cały miesiąc i tylko 2 dni wolnego. Zarobki w firmie mogą się wydawać duże bo 2-2,5tyś euro, jednak moim zdaniem jak na cały miesiąc jazdy to normalna stawka oczywiście u niemca. Firma posiada ponad 300 zestawów. Chłodnie i plandeki (sporo zestawów mega). W skład taboru DTLS-u wchodzi: Daf XF95 SSC i XF105, Scania R (z tego co mi mówił brachol także dwie R620), Volvo Fh12 i Fh, Mb Actoros MS, Man TGA XXL. Sporo autek nie opisanych (kolor firmy to oczywiście niebieski ale jest sporo autek białych, kilka żółtych i czerwonych Scań).W firmie jeździ oprócz mojego brachola jeszcze jeden polak (o innych nie słyszałem :P). Reszta to szkopy i ruskie. Przyjmują praktycznie każdego jak idzie ponieważ kupują sporo zestawów ktore później stoją na bazie. W biurze pracuje polak, rusek i reszta to niemcy więc każdy kierowca może sie dogadać :P Szczególnie zaskakują mnie ruskie połowa z nich potafi tylko po niemiecku dzieńdobry i dowidzenia :P Także z przyjmowaniem nie ma problemu potrzeba posiadać tylko jakieś niemieckie papiery niestety nie orjentuje się jakie (raczej nie chodzi o zameldowanie, a o paszport niemiecki czy cos w tym stylu). Acha oczywiście główne kierunki obsługiwane przez nich to Hiszpania i okolice.

Cóż brachol trochę narzeka. W końcu jak sie przyjmował to miało być 3 tyg. jazdy, a nie cały miesiac. No ale niestety nic nie mogą zrobić (jak jest ich tylko dwóch). Wiadomo niemiec jedzie bo mu to wisi, a rusek jak to rusek mógłby jezdzić cały rok. :P Jeszcze jedną wadą jest to że jak juz dostajesz wolne to ciężko żeby po nim dostać spowrotem swoje auto. Brat jak jeździ ze 8 miesięcy (coś koło tego) to miał juz 4 autka. Aktualnie Scania R480 mega.

Napisałem wszystko co wiem.
Stronka firmy http://www.dtls.de
Jest tam chyba nawet formularz o przyjecie jak sie nie myle.

Pewnie sporo po przeczytaniu tego pomyśli że firma jest do du... ;) Wcale nie ale pod jednym warunkiem że jesteś kawalerem który kocha jeździć i wytrzymuje bez rodzinki sporo czasu. :P :P

Fotki ze stronki DTLS-u.
Obrazek

Później dodam inne fotki w większej rodzielczości.
Acha mam nadzieję że odpowiedziałem na twoje pytania łukasz. ;)

Autor:  Pazdz [ 09 lis 2007, 21:01 ]
Tytuł: 

Rzeczywiście z tymi zjazdami do domu to trochę lipa. Dla kawalera nie jest źle i te 2500 tyś EUR to można sobie nieźle dorobić na początku.

Ale niech tylko Niemcy otworzą rynek pracy i stawki pójdą w dół. No chyba, że wszędzie indziej wzrosną do tego poziomu, w co wątpię.

Autor:  Edler [ 09 lis 2007, 22:30 ]
Tytuł: 

A wie ktoś od ilu lat zatrudniją w Dojczlandi? Und was papire wir must mieć(jakie dokumenty sa nam potrzebne do rozpoczęcia jazdy w DE?)

Autor:  Łukasz_M-cz [ 10 lis 2007, 13:30 ]
Tytuł: 

Pazdz miejmy nadzieje że u nas się coś poprawi. Chociaż juz moim zdaniem powoli robi sie lepiej. Fakt nie są to pieniądze jak na zachodzie no ale narzekać nie ma co.

A żeby nie było że nie na temat to dam fotki. ;)
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Edler co do wieku to są to takie same zasady jak u nas. ;)

Autor:  łukasz [ 17 lis 2007, 12:12 ]
Tytuł: 

No witam mojego imiennika.Dziękuje Ci za przedstawienie tej firmy.Często ją widuje i trochę informacji rozjaśniło mą niewielką na ten temat wiedzę.Najczesciej widuje z tej firmy chłodnie,ale coraz więcej widuję plandek,nawet teraz jak wracałem z Esp to widziałem w Mulhouse 2 niebieskie R-ki Topline pod ''szmatą''... :mrgreen: Co do zjazdów to rzeczywiście mogłoby być lepiej,ale zarobki poniekąd to wynagradzają(chociaż szczerze rarytasów nie ma...) :> Co do zatrudnienia to wcale mnie to nie dziwi,że tak zatrudniają bo zapotrzebowanie na kierowców jest duże,a aut przybywa...Dobrze że jest spedytor mówiący po polsku-to dużo ułatwia współpracę.A jak z tacho?Większość aut pewnie na cyfrowym to sądzę,że bez żadnych udziwnień... :?: :> :mrgreen: I dokąd najczęsciej wracają z Hiszpanii?Tylko do helmutowni czy...?Pozdro

Autor:  Łukasz_M-cz [ 17 lis 2007, 15:08 ]
Tytuł: 

Nie nie łukasz :P Co do tacha to nie ma szans :P No ale sporo autek jak nie większośc ma jeszcze zwykłe ;) Powroty to zazwyczaj na Niemcy. ;)


P.S. Zapomniałem w DTLS-ie są także srebrne Actorsy MS. ;)

Autor:  łukasz [ 17 lis 2007, 19:14 ]
Tytuł: 

No to chociaż z tym dobrze.Z ciekawszych aut to widziałem od nich R500 Topline i XF95 530 SSC,ale XF 105 to jeszcze nie widziałem... :( Zauważyłem że właściciel chyba lubi niebieski kolor,bo taki stanowi większość jego floty...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/