Ja tam mam drugi samochod na takiej skrzyni Eaton Twin Splitter TS 16612, i jezdze od 2001 roku w sumie to chyba niema lepszej skrzyni
tylko nauczyc sie to jest makabra jakas ale pozniej miodzio.
I nie trzeba czekac az zmieni na nastepny bieg o polowke, spadek obrotow o 300 trwa gora sekunde (a jesli wcisniemy sprzeglo zmiana jest natychmiast!) a przy redukcji ulamek sekundy.
Ruszam ze sprzegla i reszta zmieniam gora dol cale polowki wszystko bez sprzegla niema zadnego problemu nawet mozna przeskakiwac po 3 biegi bez sprzegla, a na ostatnim polozeniu lewarka ciagnie od 40km/h do konca wiec w warunkach drogowych kiedy predkosc nie spadnie ponizej 40 to nie wachlujemy nic lewarkiem tylko 2 poloweczki spliterem i ogien...takze jak ktos mi powie ze ZF jest lepszy to wiadomo ze nie umie jezdzic na fulerze bo akurat mamy tez ZF i jak sie przesiadzie to naprawde sie trzeba nawachlowac a noga to juz odpada kazda nawet polowka-sprzeglo!
W gorach samochod z ZF z tym samym silnikiem nie nadazy za fulerem...
Wiadomo ze ciezarowka sluzy do plynnej i ekonomicznej jazdy ale jesli ktos bedzie chcial zobaczyc czy na fulerze sie pomalu zmienia biegi to na 15 Trakerze w Krakowie moze sie ze mna skilowac samym koniem