Volvo FH16 to doskonały środek do transportu ciężkiego na długie dystanse. Potężny 16-litrowy silnik umożliwia utrzymywanie wysokich prędkości średnich.
* Dwa mocne silniki o pojemności 16 l i mocy 580 lub 660 KM.
* Trzy komfortowe wersje kabiny
* Szeroka gama indywidualnych opcji podwozia dostosowanych dla długodystansowych i ekonomicznych przewozów.
Koledzy to jeden z najpotężniejszych pojazdów produkowanych w europie i jeden z nielicznych mający moc powyżej 600 koni mechanicznych, praktycznie niema konfiguracji, której by samochód nie sprostał pod specyfikę ładunku.
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Niestety z tego co mi wiadomo Martin to FH16 jest oferowane tylko w wersji Euro-4-narazie to najwyższa oferowana przez VOLVO do tego modelu norma i jest ona osiągana metodą SCR-czyli przez mocznik.tzw:Ad Blue.Jedyną jednostką o dużej mocy oferowaną przez VOLVO bez SCR jest silnik D13B z EGR o mocy 500km...
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Rejestracja:28 mar 2006, 22:05 Posty: 422
Lokalizacja: Poznań
Wczoraj,jadąc do szkoły na DK 2 spotkałem czarne Volvo FH16 660,naturalnie z największą kabiną dostępną na rynku europejskim-Globetrotter XL!Moje zdziwienie było tym większe,iż samochód należał do podpoznańskiej,a w zasadzie poznańskiej firmy GM AGRO-przewóz ładunków ponadgabarytowych!Mam do Was pytanie-czy ktoś posiada bądź może napotkał fotke tego składu?Jeśli tak to bym był wdzięczny za jej umieszczenie tutaj Pozdrawiam
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Kojarzę firmę-kiedyś stałem w kolejce na Świecku za ich MAN-em TG-A 430 XL.Ale jakoś niestety nie maiłem okazji widzieć tego FH 660 o którym mówisz kolego...
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Na jedno wyjdzie, jak wleci z 24 tonami po górach na odcięciu, więcej spali na płaskim, czy jak na płaskim zaoszczędzi a po górach będzie piłował 440, jak jeździ po górach, to interes się opłaca
Spalanie swoją drogą,ale jeśli ciagnie towar łatwo psujący to musi sybciej go dostarczyć.Żeby szybciej dostarczyć towar trzeba szybciej jechać i nie zwalniać pod górą,a przy zwalnianiu dużo się traci w czasie.Więc zamknięte koło.
kilka dni temu [tj. 20 czerwca] widzialem najnowsze VOLVO FH16 (660HP Euro4 6x4) na parkingu (jadac od Warszawy przed Siedlcami). bylo to ok. 23.30, wiec na robienie zdjec to troche nie najlepsza pora. jakby tego bylo malo to byl gabaryt i tylko zawracal na tym parkingu, szkoda
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę