Offline
Użytkownik
Rejestracja: 27 wrz 2008, 17:11
Posty: 14
GG: 3827777
Samochód: Volvacz FH12 420
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Witam Was wszystkich... Zwracam sie do was z nastepujacym problemami:
1) Jak mam postępowac w takiej sytuacji: W mojej firmie niemam "stalego" ciągnika, czesto 2 dni jezdze np dafem a 2 dni manem.. i np. W poniedzialek rano zaczynam a we wtorek kończę jazdę dafem o godz 22.00........ w srodę o godz 16.00 wsiadam na mana i smigam do konca tygodnia..... i tu problem.......
.. otóz jeżeli wyjąlem tarczkę z dafa we wtorek o 22.... to nierysuje mi się wtedy odpoczynek dobowy....... w srodę o godz 16.00 wsiadam na mana i smigam dalej, czyli mam wykręconą wymaganą pauze min 9 godz.
Jak w takiej sytuacji wytumacze ITD w razie kontroli ze od godziny 22 we wtorek do godziny 16 w srodę nie jeżdzilem ani dafem ani manem ?
problem w tym ze gdybym jezdzil tylko jednym ciagnikiem to mialbym dowód w postaci rozliczenia kilometrów na tarczce ( stan licznika przy wlozeniu i wyciągnieciu tarczki ) a tak mam problem bo gdy na wysiadam z np dafa to wtedy ktos inny nim jeździ i nabija mi kilometry.
Prosilbym o pomoc bo dopiero zaczynam przygodę z zestawami, jest to moja 1 robota w zyciu i niechce sobie narobic problemów z itd