wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Renault Midlum
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1899
Strona 1 z 5

Autor:  kalym [ 04 gru 2005, 20:46 ]
Tytuł:  Renault Midlum

Obrazek
Nowa osobowość

osłona przednia całkowicie zmieniona podkreśla jego moc,
owiewki aerodynamiczne zmniejszają opór powietrza.
nowe lusterka regulowane elektrycznie zapewniają zwiększenie bezpieczeństwa poprzez :

* lepszą widoczność
* ograniczenie powierzchni martwego pola
* redukcję drgań dzięki wzmocnionemu ramieniu

Nowy kształt lusterek, sprawdzony w tunelu aerodynamicznym, minimalizuje drgania oraz hałas powodowany przez opływające pojazd powietrze.
Łatwość w użytkowaniu
Dzięki kompaktowej kabinie (szerokość 2,40 m) ze skróconym przednim zwisem, małemu promieniowi skrętu, dużej widoczności i doskonałemu układowi napędowemu, Renault Midlum jawi się jako wzór zwrotności zarówno w ruchu miejskim jak i na krętych drogach.


Łatwy dostęp:

Aby ułatwić kierowcy wsiadanie i wysiadanie z pojazdu, Renault Midlum wyposażono w Koncept Access Renault Trucks:

* kąt otwarcia drzwi 90°
* schodki przeciwpoślizgowe umieszczone na osi drzwi
* poręcze umieszczone po obu stronach
* regulowane siedzenie i odchylana kierownica

Komfort jazdy:
Na desce rozdzielczej umieszczono w trzech oddzielnych strefach kontrolki informujące o parametrach jazdy i stanie pojazdu. Kierowca od razu znajduje wszystkie potrzebne mu informacje. Szerokie, przeszklone przestrzenie gwarantują doskonałą widoczność.
Przeszklone drzwi "Vision" od strony pasażera ułatwiają manewry wzdłuż chodnika (w opcji).
DMC 7.7 / 18T
MOC 150 - 180 - 220 - 270 KM
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
(c)renault-trucks.pl

Autor:  lukaszml [ 04 gru 2005, 20:50 ]
Tytuł: 

Co do tematu to można go też w Newsach dać...:D A co do Midlum to bardzo podobne zmiany jak w Premium, tylko że tu reflektory inne, a myślałem że będą te same co w Premiumce...:wink:

Autor:  KonradK [ 04 gru 2005, 21:11 ]
Tytuł: 

Napewno będzie dobrym samochodem do dystrybucji. Podoba mi sie masywana kabina jak i reflektory. A nie wiem jak to jest z silnikiem ? Może wy coś wiecie ?

Autor:  kalym [ 04 gru 2005, 21:25 ]
Tytuł: 

* silnik dCi 6, 6 cylindrów, 6,2 l pojemności w wersjach 215 i 265 KM
* silnik dCi 4, 4 cylindrów, 4 l pojemność w wersjach 152 i 174 KM

Są to silniki o dużej wydajności, które wpływają na zwiększenie efektywności wykonywanych prac transportowych.
Wysoki moment obrotowy, osiągany od 1200 obrotów na minutę, w szerokim zakresie pracy zapewnia doskonałe osiągi na niskich obrotach. Silniki Renault Midlum wyposażone są w elektroniczny system sterowania i w Cruise Control (seryjnie w pojazdach 12-18 t). Te dwa systemy zwiększają komfort jazdy gwarantując optymalną pracę silnika i zużycie paliwa.
Silnik dCi 6 jest wyposażony w system EGR, ograniczający emisję szkodliwych związków do środowiska.
Aby jeszcze lepiej dostosować się do potrzeb użytkowników oferta Renault Midlum składa się z:

* 6 typów skrzyń biegów (5 do 9 biegów do przodu, 1 bieg wsteczny), (+ automatyczna skrzynia biegów Allison 3060 w wersji BOM)
* 4 rodzajów mostów z pojedynczą redukcją
mostu z podwójną redukcją (w opcji).

Autor:  Alexxxxx [ 04 gru 2005, 21:39 ]
Tytuł: 

Obrazek
Photo at RAI Amsterdam
(c) Alexxxxxx - Alex Miedema - http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/vi ... php?t=5055

The name of the Midlum is based on the name of a little village in my area.
The Renault-man who thinks up the new names, saw a boat from that village, and that inspired him.
Obrazek

Autor:  Kaczor [ 08 gru 2005, 1:01 ]
Tytuł: 

Podzespoły pojazdu oraz wnętrze kabiny pozostały bez zmian, jedyne modyfikacje to "face lifting" szoferki z zewnątrz, który według mnie niestety nie wyszedł Midlumce na dobre :roll:...

Autor:  ciezarowka [ 26 lut 2006, 17:10 ]
Tytuł: 

Te lekkie ciężarówki mogą tworzyć zestawy 32 tonowe i maja ładowność 20 ton, a taki zestaw pali max 25l/100, a kasę się bierze za transport jak za zestaw 40 tonowy. Takim transportem zajmuje się firma ,,ROSNER”.

Autor:  ciezarowka [ 12 maja 2006, 21:37 ]
Tytuł: 

Ciężarówka została znów odnowiona może tworzyć zestaw 36 ton. Przy dobraniu odpowiedniego modelu i odpowiedniego nadwozia skrzyniowego oraz przyczepy typu Tandem może przewozić 24 tony ładunku.

Autor:  lechos [ 12 maja 2006, 22:29 ]
Tytuł: 

szczerze powiem, że nie podoba mi się ten samochodzik z wyglądu, ale może w zamian za to odwdzięczy się czymś innym np. bezawaryjnością (w co troszeczke wątpie).

Autor:  ciezarowka [ 17 maja 2006, 12:41 ]
Tytuł: 

Kolego po przejecie Renaulta przez Volvo pojazdy tej marki są dużo mniej awaryjne od pojazdów wcześniejszych. Chociaż Renault Major był bardzo mało awaryjnym pojazdem.

Autor:  łukasz [ 30 lip 2006, 11:37 ]
Tytuł: 

Obecne MIDLUM zostało zaprezentowane razem z resztą gamy Renault...Wyjątek stanowiło MAGNUM,które zostało pokazane wcześniej i Premium które zostało tylko nieznacznie zmienione w środku i jego silniki przystosowane na wyższe wymagania norm Euro...

Autor:  ciezarowka [ 30 lip 2006, 21:38 ]
Tytuł: 

Tu tylko została odmłodzona kabinka i zmieniona gama silników

Autor:  Łuk@sz [ 01 sie 2006, 21:57 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem wygląd zewnętrzny jest bardzo ładny.No ale każdy ma inny gust a moze pomyliłes sie i chciałes powiedziec wewnętrzny bo mi nieprzypadło to miejsce gdzie jest umieszczony lewarek tak jak u sprintera :|

Autor:  łukasz [ 02 sie 2006, 13:02 ]
Tytuł: 

Wiem co mówie-i jak mówie że mi się nie podoba wygląd zewnetrzny to mam na myśli zewnetrzny...Nie każdemu musi sie podobać-są gusta i guściki... :D A co do lewarka to moim zdaniem jest to bardzo dobre rozwiazanie,bo nie zabiera tak cennej przestrzeni w kabinach małych ciężarówek dystrybucyjnych...Inną sprawą jest to jak się go obsługuje-ale projektanci mieli dobre zamiary... :mrgreen:

Autor:  Fazi [ 02 cze 2007, 12:33 ]
Tytuł: 

Coś dawno nikt nie poruszał tematu Renault Midlum a ja właśnie czekam na to autko, odbiór 15.07.2007. Jeśli ktoś ma doświadczenia z tą renówką to proszę o opinię. Moja przyszła Midlumka to wersja 220 KM, kontener dłudości 660. Do tej pory jeździłem Iveco Eurocargo 170 KM nowy model i byłem dość zadowolony ale Renia wygląda mi na solidniejszą i fajniejszą.

Autor:  ACM [ 19 cze 2007, 15:29 ]
Tytuł: 

Fazi jak możesz to napisz coś więcej o tej twojej Midlumce. Jaką ma DMC, zabudowe itd. No i oczywiście wrzuć jakieś fotki. Tym autkiem będziesz jeździł we własnej firmie czy dla kogoś??

Autor:  Fazi [ 19 cze 2007, 17:38 ]
Tytuł: 

Moja Renia ma DMC 12 ton, zabudowa BĘDZIE kontener długość 6,5 metra, dużo dodatków tzn. KLIMA, Webasto, podgrzewane fotele, ABS, EBS, wspomaganie nagłego hamowania, centralny zamek z pilota z głównym wyłącznikiem prądu, komputer pokładowy, elektryka szyby, elektryka lusterka-podgrzewane, radio cd z wyświetlaczem da desce i sterowaniem przy kierownicy. Kabina z leżanką, skrzynia 6 biegowa. Wrzucę foty jak już obiorę gotową. Aha będę jeździł w firmie ale produkcyjnej, na potrzeby własne. Pozdrowienia.

Autor:  spiwor [ 01 sie 2007, 19:44 ]
Tytuł: 

Jeżdżę aktualnie Midlumem o dmc 7,5 tony rocznik 2000. Szok jakie niewygodne autko, po dłuższej trasie po prostu tyłek boli, pozycja za kółkiem jest jakaś taka dziwna i nie można nic z nią zrobić, czuć zmęczenie. Pozatym bardzo dobrze się prowadzi, trochę ciężko wyskoczyć z głębszych kolei. Skrzynia 5 biegowa jednak pod załadunkiem na piątce przydałby się półbieg - czwórka jęczy na obrotach a jak przełączy się na piątkę obroty są zbyt niskie. Posiada leżankę składaną co jest troszkę utrudnieniem i nie chce się jej rozkładać na króŧką pauzę. Za to jest szeroka i wygodna. Bardzo duża szyba przednia zapewnia doskonały widok. Jako typową awarię można uznać przecierające się przewody w wiązkach, w serwisie podczas tej naprawy elektryk powiedział, że dość często się tym zajmuje. Wymiana filtrów/oleju prosta sprawa można zrobić samemu. Tak jak i wymiana klocków hamulcowych, które najlepiej wymieć przód i tył od razu. Aftermarkety klocków spisują się bardzo dobrze. Przy zakładaniu zaślepek na śróby mocujące zacisk dobrze jest zarzucić tak od serca smaru. Dośc często należy regulować zawory co jakiś czas słychać jak sobie dzwonią. Przez to, że niezbyt dobrze mieści się w koleinach dobrze jest przekładać przednie opony. Nie zakładać szerszych od zalecanych przez producenta! Wtedy ocierają się bokiem o drążek i po oponie. Często służba celna interesuje się co się wozi na pace.
Ogólnie prawdopodobnie autko nie jest złe bo zrobiłem nim przez niedużo ponad rok około 120 tyś km tylko jestem rozpieszczony przez duże auta.

Autor:  glaca [ 19 sie 2007, 17:06 ]
Tytuł:  midlum

jeżdżę midlum 16.T 220 dci 6.2l mialem do wyboru 220dxi 220 4.2 ale nie jestem zwolennikiem mocy z niczego i pomimo ze jestem stratny 5KM i100Nm to uwazam że w połączeniu z troch e wolniejszym mostem jest dobry zwłaszcza gang 6 bo 4 cyl. to grzechot.jeśli chodzi okabinę to górne pólki w nowym dxi są lepsze zabudowane .wstarszej wersji otwarte i trzeba zakładać siatkę ,przy otwartym szyberdachu wyciąga mapy ,można oberwać jakimś śląskiem czy poznaniem.lewarek mam przy z tyłu i to jest zaleta próbowałem przejść przez nowy lewarek na drugą stronę.to akrobacja gubi plus z niskiego tunelu.jeżdżę sam więc miejsca mi wystarczy.leżanka trochę wąska ale składam fotel pasażera /.w mercu miałem kurnik 120cm. szer.leżanki/ dobry wóz zwłaszcza że 16.T. na19.5 felgi wygląda jak 12T. można się śliznąć na zakazie. przejechałem 48000km. więc o awaryjności trudno coś powiedzieć. Glaca

Autor:  Jacek_Bydgoszcz [ 30 wrz 2007, 13:17 ]
Tytuł: 

A co powiecie na temat midluma 250.12 z 2001 roku? iecie coś na temat jak się sprawują silniki? Bo mam zamiar takiego kupic, mam na oku zawieszenie poduszka, firanka, kabina sypialna, klima, elektryka itp. Czekam na odpowiedz

Strona 1 z 5 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/