Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 lip 2011, 18:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

W XF'ie Euro 2 przy włączaniu 5,6 i 7 biegu samochód przez krótką chwilę normalnie ciągnie następnie jest szarpnięcie, wyrzuca na luz, a później znowu na chwile się załącza i tak wkoło. Wie ktoś co może być tego przyczyną?


Post Wysłano: 26 lip 2011, 19:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2008, 18:44
Posty: 224
GG: 3958206

wyciagaj i rozbieraj skrzynie


Post Wysłano: 26 lip 2011, 22:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2010, 10:10
Posty: 31
GG: 3779625
Samochód: DAF

zmiennik wysoka niska do roboty masz do wymiany synchronizatory na wysokiej i niskiej skrzyni takze przesówke jak masz to wyciagnie to sprawdz sobie uszczelnienie na połówkach przy okazji bo pęka uszczelniacz 2-wargowy pozdro.


Post Wysłano: 27 lip 2011, 9:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Czyli tył skrzyni do roboty czy przód :?:


Post Wysłano: 27 lip 2011, 14:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lip 2011, 8:49
Posty: 9
GG: 0
Lokalizacja: WPR

tył kolego!
możesz jeszcze odkręcić pokrywę siłownika (tył skrzyni, lewa górna strona,4 śruby, dochodzą do niego 2 przewody powietrzne od pokrywy sterowania ) i zobaczyć w jakim stanie są uszczelnienia, czasem pomaga też wymiana zderzaka w obudowie na nowy.


Post Wysłano: 27 lip 2011, 15:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Tył skrzyni był robiony na początku tego roku. Ewentualnie ten siłownik górna-dolna może być uszkodzony bo nie był robiony.


Post Wysłano: 27 lip 2011, 15:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 lip 2011, 8:49
Posty: 9
GG: 0
Lokalizacja: WPR

nie siłownik, tylko tłok siłownika, a raczej uszczelnienia na nim, z czasem wyciera też się powierzchnia w pokrywie siłownika, spróbuj też posłuchać przy odpowietrzniku czy czasem nie syczy z niego powietrze przy przerzucaniu lewarkiem mała/duża skrzynia, jeżeli tak to wymienić trzeba też manszetę pomiędzy obudową i wałkiem tłoka.


Post Wysłano: 30 lip 2011, 19:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Uszczelniacze na tłoku są dobre, w obudowie nie ma żadnych nierówności i śladów znacznego zużycia, przy przełączaniu górna/dolna skrzynia nie leci powietrze z odpowietrznika i jeszcze taki zatrzask wkręcany od góry skrzyni (trzyma on chyba ten tłok siłownika góra/dół) był sporo zdarty więc wymieniłem na nowy ale problem z biegami nie znikną.
Zauważyłem, że jak jeździ się cały czas na górnej skrzyni to wszystko jest ok tylko podczas rozpędzania się jak przechodzę z małej skrzyni na dużą muszę kilka razy przerzucić góra dół przełącznikiem na gałce od biegów i dopiero włączyć bieg np. 5.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: