Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 cze 2009, 12:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Mam problem z naczepą Krone Profi Liner, rok 2007. Zauważalne są spore ubytki powietrza. Przy załadowanym samochodzie 2-3 godziny i brak powietrza. Problem w tym, że powietrze schodzi z miech. Komputer na serwisie nie pokazuje błędów i ubytków; przy czym akurat naczepa była pusta i przez 1,5h ubytek wynosił 0.3bar. Zawory sprawne. Nie słychać, żeby powietrze uciekało. Załadowany to jak mówiłem 2-3 godziny i naczepa - "dętka" siedzi.


Post Wysłano: 10 cze 2009, 13:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2007, 17:23
Posty: 30
GG: 7337009
Samochód: BMW Sauber F1

W nowej naczepie, nie powinno tak się dziać, ale o ile się nie mylę to ciężarówka i naczepa tworzą jeden wspólny obwód powietrza, więc może w ciągniku są jakieś nieszczelności? Ja się na tym nie znam to tylko moja sugestia :)

_________________
YouTube Channel
Forum


Post Wysłano: 10 cze 2009, 14:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Można zastosować prostszy "komputer" w postaci wody z płynem do mycia/zmywania/kąpieli oraz ewentualnie narzędzie stosowane w drugi dzień Wielkanocy.Pojawiające się bąble powietrza wskażą miejsce wydostawania się go do atmosfery.

_________________
ego


Post Wysłano: 10 cze 2009, 19:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Można zastosować prostszy "komputer" w postaci wody z płynem do mycia/zmywania/kąpieli oraz ewentualnie narzędzie stosowane w drugi dzień Wielkanocy.Pojawiające się bąble powietrza wskażą miejsce wydostawania się go do atmosfery.

Pierwsze co było robione, to właśnie spryskiwane były miechy, przewody i zawory. Tylko muszę to jeszcze przetestować w pełni załadowanym.


Cytuj:
W nowej naczepie, nie powinno tak się dziać, ale o ile się nie mylę to ciężarówka i naczepa tworzą jeden wspólny obwód powietrza, więc może w ciągniku są jakieś nieszczelności? Ja się na tym nie znam to tylko moja sugestia :)


Zgadza się. Tylko w ciągniku prawie pewnik, że jest wszystko sprawne. Ponieważ naczepa była wyczepiana (jak ciągnik był na serwisie) z pełnym zapasem powietrza i to samo "dętka". A nawet jakby był jakiś ubytek powietrza np. na łączkach przy przewodach łączących ciągnik z naczepą, to raczej z miech nie powinno schodzić powietrze.

Nie wiem, czy to wchodzi w grę, czy przyczyną mogą być zbyt "rzadkie" miechy. Jak sprężarka pompuje powietrze do układu, to wskaźniki pokazują prawidłowe ciśnienie "robocze" na dużo przed, zanim powietrze trafi do poduszek i podniesie naczepę.


Post Wysłano: 10 cze 2009, 21:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Następnym razem, gdy załadujesz naczepę i będziesz planował dłuższy postój, podnieś ją zaworem regulacji do rampy o jakieś 5 cm i zostaw tak na dłuższy czas. Jeśli okaże się że naczepa nie opadła przez ten czas to znaczy że na poduszkach masz 'sito'. :wink:


Post Wysłano: 10 cze 2009, 22:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Nasza Zasławka tak miała jak ją wzięliśmy, ale po 2-3 tygodniach eksploatowania wszystko się ułożyło i trzyma powietrze (już 1,5 roku ma a ubytków zero)

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: