wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Mercedes-Benz Econic - pojazdy komunalne http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=222 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | martin_r [ 05 sty 2005, 2:29 ] |
Tytuł: | Mercedes-Benz Econic - pojazdy komunalne |
Takimi to nawet ja mółbym śmieci wywozić!! |
Autor: | Kaczor [ 09 mar 2006, 23:01 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Po co im te dzwi rozsuwane.
Takie pojazdy najczęściej muszą pracować na wąskich miejskich ulicach, więc takie drzwi znacznie ułatwiają kierowcy i pasażerowi wsiadanie i wysiadanie do pojazdu.
|
Autor: | Mca [ 11 maja 2007, 15:42 ] |
Tytuł: | |
A oto zdjęcie znalezione w moim archiwum. Sorry za jakość ale przykuło mnie to,że nie ma zabudowy |
Autor: | Duck [ 11 maja 2007, 16:58 ] |
Tytuł: | |
Ten pojazd bywa też wykorzystywany do "normalnego" transportu, stałem kiedyś obok takiego Econika w tandemie. Więc nie tylko komunalka... |
Autor: | Rafał [ 16 maja 2007, 15:49 ] |
Tytuł: | |
(C) http://www.mercedes-benz.pl |
Autor: | neoplan [ 26 maja 2007, 14:40 ] |
Tytuł: | |
W Warszawie jeździ jeden Econic w służbie PSP. Oczywiście z drabiną. Trzyosiowy. Stacjonuje w jednostce na Chłodnej. Ma już ładnych parę lat. Kto ogląda na tvn turbo program "28 sekund", może go widział, bo czasami się tam przewija. |
Autor: | Dawido [ 26 maja 2007, 15:53 ] |
Tytuł: | |
zrodlo: google.pl Pozdrawiam ___ Volvo FH12 xxl |
Autor: | Jacek [ 20 lis 2007, 18:55 ] |
Tytuł: | |
(c) fotosik.pl Niezły strych I love Vos Logistis :* |
Autor: | kraz [ 04 sty 2008, 12:35 ] |
Tytuł: | |
Właśnie Niemcy się chwalą że wypuścili Econica jako dalekobieżny ciągnik siodłowy. Wysokości będzie miał pewnie tyle co zwykły ciągnik, nie zapominaj żw kabina jest nisko i to dzięki temu kierowca ma więcej miejsca w sypialni. Tylko mam wątpliwości co do bezpieczeństwa. Jednak ciężarówka z klasyczną kabiną jest bezpieczniejsza przy zderzeniach. Tu kierowca siedzi nisko i jest mniej bezpieczny. |
Autor: | neoplan [ 12 lut 2008, 16:50 ] |
Tytuł: | Re: Mercedes-Benz Econic - pojazdy komunalne |
Nie tylko pogorszy to bezpieczeństwo konstrukcji, ale też widoczność z kabiny. A większości kierowców trudno byłoby się nagle przerzucić z normalnego ciągnika do czegoś, a'la autobus niskopodłogowy. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |