Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 paź 2009, 21:39
Posty: 17
GG: 7371959
Samochód: MAN 27-343 F2000 6x6 WYWROTKA

Witajcie. Tydzień temu stałem się posiadaczem wywrotki MAN, na którą przesiadłem się z Jelcza i Kamaza.. Nie ma co ukrywac, różnica niebo a ziemia.. Ale wiadomo MAN to już nowsza technologia.. Więc musze się z autem zapoznac.. I chciał bym Was zapytac drodzy forumowicze o rady.. A więc.. Czy są jakieś oddzielne kalamitki od smarowania zwrotnic, czy robi to centralne smarowanie ? Jaki smar najlepiej stosowac do centralnego ? Sterowanie do centralnego mam ręczne.. Co jaki czas i na ile czasu je włączac ? Może zadaje proste i banalne pytania, ale naprawde nie wiem jak tego używac, bo w poprzednich autach tego nie miałem.. I jeszcze jedno.. Cały czas świeci mi kontrolna włączonej blokady tylnego mostu (tej przy której można skręcac) pomimo tego że jest wyłączona. Czy to jakaś awaria ? I czy to może byc model F2000?

Załączam zdjęcie. Pozdrawiam

Obrazek


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tak to jest F2000, zrób zdjęcie tego centrala i wyłącznika od niego jeśli ma ręczne sterowanie :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: