Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 cze 2010, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 cze 2010, 18:48
Posty: 1
Samochód: mercedes Teamstar 811

Witam
Jestem od niedawna właścicielem autobusu MB Teamstar 811d(1990r)
, w tych autach czyli 814, 711,811,czy Vario, podobno jest taki sam cały układ kierowniczy .prawdopodobnie można zlikwidować luz w kolumnie kierownicy poprzez dokręcenie jakiejś śruby na maglownicy , tylko tyle wyczytałem czy to prawda ? Nie wiem może to po prostu mit, ( niedawno robiłem bad.techniczne i na trzepakach kompletnie nie wykazało jakichkolwiek luzów na końcówkach ) ale luz jest , okręcając na stojącym aucie krzyżakiem(mieści się za lewym kołem) na wyjściu z maglownicy jest 1/4 obrotu kierownicy przy zerowym ruchu kół . Jak ktoś posiada wiedzę na ten temat i chciałby się podzielić to bardzo proszę

pozdrawiam Krzysztof


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: