Z tego co mi wiadomo zasada działania zaworu "czwórdrożnego" polega na napełnianiu
zbiorników powietrzem w ustalonej kolejność tzn. w 1 kolejności obwód chamulcowy 1 i 2
potem powietrze na elementy pneumatyki inne niż hamulce i naczepa.
Ponadto ma on za zadanie w razie awarii z którymś z układów pneumatycznych zabezpieczyć
pozostałe układy przed opróżnieniem .
To na tyle co się wiem... nie jest to wiedza książkowa.
Ponadto nie wiem na przykład do niego należy regulacja ciśnienia w obwodach hamulcowych? jeśli nie to to który zawór to reguluje ( układ hamulcowy po 9 a zawieszenie 12 ) np. w volvie ???
_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam
DPTacho.pl