Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 mar 2009, 23:47
Posty: 20
GG: 0

witam,bede kupowal naczepe w anglii chlodnie i bede musial ja przicągnąć i mam takie pytanie czy czyms sie roznia te naczepy angielskie od naszych?bo bede jechal ciagnikiem siodlowym po nia z polski.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Prawdopodobnie korba do łap naczepy będzie z lewej strony :P

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 mar 2009, 23:47
Posty: 20
GG: 0

no tak myslalem ;) a czy kłódki powietrza sa inne bo tak slyszalem?czy te moje przewody beda pasowaly napewno?


Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 23:03 przez Grimmi, łącznie zmieniany 1 raz.

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

w angli masz inny system połaczenia dla powietrza ale nie jest to rególą mozesz trafić na standardowe europejskie


Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 22:35 przez Rossi, łącznie zmieniany 1 raz.
Czym jest? Ortografia się kłania!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 mar 2009, 23:47
Posty: 20
GG: 0

Cytuj:
w angli masz inny system połaczenia dla powietrza ale nie jest to rególą mozesz trafić na standardowe europejskie
aha dzieki a jak jednak bedzie inne to jak mam to przerobic?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 mar 2009, 23:47
Posty: 20
GG: 0

chyba jednak sa inne bo mam zdjecia tych chlodni bym tu wstawil ale nie wiem jak to sie robi....


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Skorzystaj z www.imageshack.us i tam wrzuć zdjęcia.

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 mar 2009, 23:47
Posty: 20
GG: 0

Cytuj:
Skorzystaj z http://www.imageshack.us i tam wrzuć zdjęcia.
http://img202.imageshack.us/i/agrega.jpg/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 mar 2009, 23:47
Posty: 20
GG: 0

czy tam na miejscu bez problemu bede mogl zmienic te klódki jak wezme je ze soba kupujac tutaj w polsce?


Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 23:04 przez Grimmi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Cytuj:
czy tam na miejscu bez problemu bede mogl zmienic te kludki jak wezme je ze soba kupujac tutaj w polsce?

Co to są KLUDKI ? :?
Na tym zdjęciu mało co widać. Daj jakieś, na którym widac bardziej szczegółowo.
Po trzecie : przestań pisać posta pod postem !!

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 mar 2009, 23:47
Posty: 20
GG: 0

widac ze ich nie ma


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

przeciez gołym okiem widać ze złącza są angielskie. powiedział bym ze chyba wygodniejsze niz nasze typowo europejskie i mniej się gumki wyrabiają. Jak weźniesz nasze europejskie powinno udać Ci się je przerobić na miejscu tylko będziesz musiał jakoś je przytwierdzić do metalowej tablicy. Weś ze sobą również butle gazową zeby ugotować wody do przewodów pneutmatycznych, weś ze sobą również złączki pneumatyczne do łączenia węzy pneutmatycznych gdyz mogą sie przydac


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 mar 2009, 23:47
Posty: 20
GG: 0

a po co trzeba gotowac tą wode do przewodow?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 wrz 2010, 17:52
Posty: 113
GG: 0

Cytuj:
a po co trzeba gotowac tą wode do przewodow?
chyba po to, żeby były bardziej elastyczne,i łatwe do wyginania.

_________________
...Moscow Express...
.:Brudna kabina, biała naczepa chłodnia i kierunek Rosja Wschodnia:.
.:Najważniejsze Żeby Jechać I Czuć Uciekające Spod Kół Kilometry:.
.:Rozpoczyna Się Olimpijką, Poprzez Ural, Bajkał Kończąc Na Wladyvostoku:.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lip 2010, 14:39
Posty: 2
GG: 0
Samochód: DAF

Na zdjeciu wyraznie widac ze naczepa ma angielskie wyjscia,(szybkozlaczka) i to zaden problem, albo sobie kupisz po drodze ( np. na autohofie w niemczech, albo W GB na truckstopie w Ashford) przejsciowke z Angielskich na Europejskie i nic nie trzeba przerabiac,( mala [wycenzurowano] ale sporo sobie zycza za nia) wiec tanszym sposobem jest kupienie sobie przed wyjazdem Euroejskie wyjsciowki, a zmiana ich w naczepie jest banalnie prosta i szybka.potrzebny tylko klucz plaski chyba 21 jak dobrze pamietam.Butle i tym podobne podpowiedzi to do lamusa je wloz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: