Cytuj:
a jak wobec tego doszedłeś do tego w którym momencie zacząć skręt cofając samochodem osobowym jeżeli masz gorszą widoczność?
No i stety czy niestety zażyłeś mnie tym pytaniem i osiągnąłeś cel gdyż odpowiedź jest tylko jedna. Wyczułem samochód i wiem "w sobie" kiedy mam skręcić. I tak, chcesz mi teraz powiedzieć że tak samo wyczuje ciężarowy po dłuższej praktyce
Cytuj:
poza tym jeszcze jedna sprawa: na kursie nauczysz się wykonywać polecenia, cofać w "serylnych" warunkach placu manewrowego. natomiast w życiu zwykle bywa tak, że cofasz tam gdzie jest wąsko, kiepsko widać, śpieszy sie oraz jest 2-3 podpowiadaczy z których żaden nie ma pojęcia o cofaniu.
i dopiero wtedy nauczysz się cofać.
Wiem Cyrylu że w ogole trakierki naucze się w praktyce. Zdając nawet teraz prawo jazdy i mając wszelkie uprawnienia kierowcą zawodowym jestem, ale tylko na papierze. Sam w jakimś temacie pisałeś że żeby być kierowcą zawodowym z prawdziwego zdarzenia, to dopiero po jakichś 5 latach ciągłej przyzwoitej jazdy/pracy. I zgadzam się z tym oczywiście w 100% ale jak wszyscy wiemy Egzamin na Prawo jazdy to jak ja to mówie "teatrzyk do odstawienia" który wcale nie musi być wyznacznikiem umiejętności zdającego (może, ale nie musi zaznaczam, gdyż wchodzi w to wiele innych czynników)