Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 maja 2011, 11:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2011, 15:08
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Scania

Witam. Mam R-kę z 2004r i problem w tym że nie klima nie chłodzi. Myślałem że nie jest nabita pojechałem Pan powiedział że gaz jest. Rozmawiałem z kilkoma uzytkownikami R-ki i mówią że mają to samo. Jeden mówił coś o jakimś czujniku, że gdy on szwankuje to klimatronic nie czyta dokładnie temepratury zewnętrznej i uważa że nie ma potrzeby włączać klimy. Ktoś wie gdzie jest ten czujnik lub co może być przyczyną??


Ostatnio zmieniony 22 maja 2011, 11:58 przez jeszkin, łącznie zmieniany 1 raz.
Proszę umieszczać takie tematy w dziale "mechanika" i właściwie je tytułować.


Post Wysłano: 22 maja 2011, 17:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

kolego dokładnie winny jest ten czujnik. znajduje się on w chłodnicy klimy. jak otworzysz schodki z przodu jest on wkręcony z lewej strony chłodniczki. pociągnij najpierw za przewody bo lubią one się utlenić a jak stwierdzisz że są dobre to wtedy czujnik będzie winny

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 22 maja 2011, 19:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Często kabelki do tego czujnika korodują , jest to czujnik ciśnienia , dla próby można zewrzeć przewody .


Post Wysłano: 24 maja 2011, 13:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 19:05
Posty: 120
GG: 4686688
Samochód: SCANIA
Lokalizacja: Białystok

U mnie oprócz kabelków szlag trafił też czujnik (jeden pin się utlenił),ale po wymianie jest już miły chłodek.


Post Wysłano: 21 lip 2011, 23:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lip 2011, 18:54
Posty: 23
Samochód: Volvo

Niekoniecznie - może być też zabity filtr, może być uszkodzona pompa i robi obieg cały czas.

Czy Pan sprawdzał szczelność, była robiona próżnia? Sprawdzał układ lampą UV?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: