Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 gru 2011, 19:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 gru 2010, 20:37
Posty: 7
GG: 1352041

Serwus.
Mam problem z biegami w TGA...
Nie ma wstecznego - siłownik zmiany biegów jest wilgotny.....

Pytanie czy należy wymienic tylko siłownik czy wymienić całe sterowanie skrzyni wraz z siłownikiem sprzęgła i siłownikiem pod pedałem sprzegła....

Na rynku są komplety naprawcze dla siłownika zm biegów....Warto sie w to bawić...

A może na początek odpowietrzyć od dołu....

pozdrawiam i czekam na sugestie
z góry dzięki


Post Wysłano: 21 gru 2011, 16:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2007, 21:20
Posty: 21
Lokalizacja: wARSAW

Na początek odpowietrzanie, prawdopodbnie pomoze, przyczyna jest min niska temperatura i ten wyciek, ukłąd jest zapowietrzony. Wystarczy wymiana wybieraka biegów i odpowietrzenie układu, oryginał kosztuje kosmiczne pieniądze, mozesz wymienic na regenerowany za polowe ceny ale z trwałościa juz kiepsko, u mnie po roku znowu cieknie, dolewam płynu raz na 3 4 tygodnie i narazie działa. Problem jest przy niskeij temperaturze, czasem trzeba pomachać lewarkiem, ciepło od silnika rozgrzewa płyn i wsteczny sie pojawia. Taki patent tga


Post Wysłano: 24 gru 2011, 0:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 gru 2010, 20:37
Posty: 7
GG: 1352041

dzieki kolego za info....

Podpowiedz jakim sposobem Ty odpowietrzasz ten układ? Ogolnie auto dopiero sprowadziłem z niemiec, wsadziłem kpl naprawczy tzn wymiana zaworków u dołu siłownika i wymieniłm wszystkie uszczelniacze w gornej części jednak po poskładaniu nie mam biegów nieparzystych do przodu....Komplet kosztuje ok 600 wiec jest to ok 20 % nowego, warto sprobowac tym bardziej ze nie wiem jak długo bede nim śmigał bo cos robi sie słabszy klimat na ślasku dla 4 osiówek, wiec chodzby rok to będzie git.....

Wracając do odpowietrzania to wypusciłem cały olej ze zbiorniczka zeby zalac nowym..Odpowietrzałem od dołu - butelka od coca-coli tekalan wproadzony do denka zeby wytworzyc cisnienie ok1,5 bara...Z koeczka przewod gumowy z trojnikiem żeby odpowietrzyc oba siłowniki na skrzyni na raz...Niestety nie mam koncówek na odpowietrzniki wiec nasadziłem przewod i scisnąłem cibantem....Ruszając lewarkiem po granicznych punktach przeciskałem olej do zbiorniczka...
Niestety chyba cos poszło nie tak, biegi nieparzyste nie wchodzą...Wkurzyłem sie i wroce do tematu po swietach...Jak masz kolego jakąs podpowiedz to zapraszam do dyskusji.... A na najblizsze dni Zdroweczka i Spokoju.... Pozdro


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: