wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Turbosprężarka atego 923 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33902 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mercedes923 [ 04 sty 2012, 19:25 ] |
Tytuł: | Turbosprężarka atego 923 |
Chciał by się dowiedzieć czy tubospeżarka z silnika 280 konnego pasuje też do 230 konnego bo mam 2 atega i mam z 1 problem cały czas nie ma mocy i chce spróbować wymienić turbosprężarke może to coś pomoże |
Autor: | TomVol [ 04 sty 2012, 22:53 ] |
Tytuł: | Re: Turbosprężarka atego 923 |
Trądu się nie pudruje! Po pierwsze nie pasuje po drugie nie wystarczy włożyć większej aby auto było mocniejsze. Napisz czy kiedyś był mocniejszy czy od początku jak go masz jest osłabiony? sprawdź intercooler oraz elastyczny przewód łącznika. |
Autor: | nyta [ 04 sty 2012, 23:53 ] |
Tytuł: | Re: Turbosprężarka atego 923 |
A moze masz jakies aktywne bledy MR na wyswietlaczu?? Bedzie latwiej cos pomoc. Warto byloby tez zmierzyc cisnienie doladowania. Podaj tez nr VIN tych Atego to zobaczymy czy jest to samo turbo |
Autor: | mercedes923 [ 05 sty 2012, 18:48 ] |
Tytuł: | Re: Turbosprężarka atego 923 |
te atego od razu jak sprowadziłem nie miało mocy trzeba je bujać pod 2000 obrotów a to drugie jak ma 900 obrotów to kołami mieli nr vin WDB9702371K954924 i są dwa błędy MR a7543 i jest jeszcze jeden wiem że chodzi o jakiś czujnik na tylnej osi ale nie wiem jaki może wiecie BS a4240 jak weszłem w menu to wyświetliło mi się BS 1 a4240 i jak możesz powiedzieć jak mierzy się ciśnienie doładowania |
Autor: | nyta [ 07 sty 2012, 12:38 ] |
Tytuł: | Re: Turbosprężarka atego 923 |
zanim zaczniesz cos wymieniac przy silniku to warto byloby najpierw uporac sie z bledami MR. Oznaczenie tego bledu sprawdze w poniedzialek bo nie mam drugiego lapka pod reka. Ten blad BS 4240 to czujnik predkosci lewe tylne kolo - przerwa (prawdopodobnie czujnik ABS do wymiany). Cisnienie doladowania mierzy sie wpinajac mechaniczny manometr w koloektor ssacy i obserwujac jego wskazania podczas jazdy. Dla porownania warto tez wpiac komputer diagnostyczny i rowniez obserwowac wskazania czujnika cisnienia doladowania i porownywac je na bierzaco ze wskazaniem manometru. Robisz to dlatego ze czesto czujniki cisnienia doladowania generuja bledne wskazania ale mieszczace sie w granicach tolerancji i dlatego komputer nie wywala bledow a auto nie jedzie jak trzeba. Warto towniez sprawdzic szczelnosc calego dolotu oraz intercoolera (ktos ci to wczesniej sugerowal, nie wiem czy zrobiles). |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |