Wiozłem blachę do Polaru. Jechałem w czwartek ok. 18 i na tablicy wyświetliło mój numer rejestracyjny i coś ponad 11 ton na ośce. Dojechałem na parking, w piątek rano ściągnąłem ta blachę i wyjechałem tą sama drogą do obwodnicy i A4. I myślę teraz czy będzie coś z tego? Przyjdzie jakiś mandat do firmy?
To się trochę uspokoiłem. Jak w Częstochowie załadowałem blachę prawie 25 ton to przed Opolem na 46 musiałem przeładowywać. A mądry pan inspektor kazał przy pełnym załadunku zostawiać metr odstępu od przedniej ściany w naczepie, bo wtedy ośka nie przekroczy 10 ton. Na moje pytanie co wtedy mam zrobić u niemca, bo oni nie ważą, tylko ma być dosunięte i pospinane odpowiedzi nie usłyszałem.
Wagi są tylko orientacyjne. A na ile, to miałem okazję się przekonać, kiedy wyświetliło mi 10,8 t na Żmigrodzkiej we Wrocławiu, na wjeździe od Poznania. Dojechałem do firmy i dzięki uprzejmości wagowego zmierzyłem naciski na poszczególnych ośkach, łącznie z "wózkiem". I zamiast 10,8 t było 9,8 t (waga była na tym samym poziomie, co grunt)...
_________________ A ja, jeżely pan pozwoly, z przyjemnością!!!
te wagi są czasami (nie powiem zawsze) monitorowane. podczas budowy AOW zdarzało się, że gdy wywrotka z kruszywem przejechała przez wagę to na budowie szybciej miałem ITD, dopiero później dojeżdżał kierowca. rzadko się to zdarzało, ale się zdarzało, więc wniosek, że od czasu do czasu ktoś patrzy na ten monitoring.
Użytkownicy przeglądający to forum: zzx i 30 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę