wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=35567 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Benio [ 01 maja 2012, 14:52 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
no no... flota a'la Raben... niezła;).. oby dalszej takiej |
Autor: | szymon87m [ 01 maja 2012, 15:04 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
witam. parę pytanek odnośnie erki. Jak sie jezdzi topline po Polsce?-mocno buja? zwiecha kabiny wytrzymuje? Napisz jeszcze jak możesz , jak tego gryfa zamontowaliście na tylnej ściance? Poza tym Scania piękna - uwielbiam te wozy w topline. pzdr |
Autor: | Heywood [ 01 maja 2012, 20:45 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
Piękne masz te Rabeniaki. Oby Ci się długo trzymały. |
Autor: | Baniek [ 01 maja 2012, 22:44 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
Cytuj: witam.
Dzięki chłopaki! parę pytanek odnośnie erki. Jak sie jezdzi topline po Polsce?-mocno buja? zwiecha kabiny wytrzymuje? Napisz jeszcze jak możesz , jak tego gryfa zamontowaliście na tylnej ściance? Poza tym Scania piękna - uwielbiam te wozy w topline. pzdr szymon87m, może to nie kabina, a model decyduje o komforcie jazdy, choć gabaryty po części też robią swoje. Jakby bujało, to by było trochę lepiej, bo eRka należy raczej do twardych ciągników. Co do zawieszenia, to jeżeli na bieżąco wszystko się wymienia, można się pokusić o stwierdzenie, że jest wygodnie. Porównując ją do Scanii 4-ek, to eRka się nie umywa, ale cóż - taka już jest. Gryf przymocowany jest w łączeniach tapicerki na dwa wkręty, a od dołu trzyma go trzeci wkręcony w tapicerkę. |
Autor: | Heywood [ 01 maja 2012, 22:52 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
A mógłbyś zrobić zdjęcie tego gryfu z bliska dniem i nocą ? ^^ Byłbym bardzo wdzięczny |
Autor: | martinfh [ 02 maja 2012, 18:35 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
hmm... Podwykonawcy rabena idą w siłę, nigdy tego nie rozumiałem i chyba nie zrozumię, no ale z autek najbardziej podoba mi się erka. Wozicie towary wymagające chłodni czy po prostu chodzi o sztywną zabudowę? Powodzenia, pozdrawiam. |
Autor: | emilos [ 02 maja 2012, 21:21 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
Jak kształtuje się spalanie w tych wozach? |
Autor: | wojtas92 [ 02 maja 2012, 21:33 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
Oj tą 440konną MP3ką to żeś dołożył do pieca! Swoją drogą, to, to zdjęcie powinno do konkursu iść! |
Autor: | DWR [ 02 maja 2012, 21:51 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
wojtas92 z tego co kojarzę to już brało udział w konkursie Poza tym tabor bardzo ładny bo bardzo świeży Bezawaryjnych życzę i ciekawi mnie jak się Mercedesy sprawują bo ostatnio mocno w oko mi wpadły Pzdr. |
Autor: | szymon87m [ 02 maja 2012, 22:05 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
martinfh mógłbyś sprecyzowac swoją wypowiedz , odnośnie tego, że nie rozumiesz czemu przewoznicy Rabena idą w siłę?? Jeśli chodzi ci o stawkę to sądzę że przewoznik z takim taborem, ma na pewno wyższą, niż ten który podstawia już mocno wysłużone euro3. Poza tym Raben już chyba tylko euro 5 bierze. Ale mogę się mylic. |
Autor: | wojtas92 [ 01 wrz 2012, 14:33 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
Siemasz! Czy któryś kierowca, lub może tata ma porównanie obu waszych największych ciągników? Bardzo jestem ciekaw jak wypada Scania na tle Merca? Oba mają największe kabiny i podobne silniki. Będę wdzięczny za małe streszczenie No i jak z trasami? Będziecie się na zachód zapuszczać, czy podwykonawcy tylko PL obsługują? Bo kilka razy już rabeny w Niemcowni widziałem. Szerokości! |
Autor: | Baniek [ 01 wrz 2012, 14:53 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
Kiedyś już o tym gdzieś pisałem, ale tak czy inaczej: mieszkanie, prowadzenie i zawieszenie kabiny - Scania czyści felgi MegaSpace. Obie kabiny są mocno sztywne, ale jednak Mercedes tak bardzo nie dobija. Fakt, oba Mietki są dużo nowsze, ale mimo praktycznie całego zawieszenia w Scanii "robionego" na ori częściach, tzw. skanioskich, eRka, hm.. no właśnie! jakoś buja ją na boki, Mercedesy dzięki tej sztywności są przyjemniejsze i wygodniejsze. Kwestia kierownicy jednak przychyla mnie i tatę do Scanii. Złożenie jej na płasko w Scanii, postawienie niemal w pion, bije na głowę niepraktyczną, jakby wyciągniętą chociażby z klasy C kierownicę w MB. Mieszkanie, tak... Ta kwestia niech pozostanie tematem tabu. Dzisiaj wróciłem z 4-dniowej wyprawy po Polsce i jednak po długiej nocy, fajnie jest wejść w wygodne łóżko, pod koc. W Scanii tego nie zaznasz. Zanim zrzucisz wszystkie graty z górnego łóżka, zdążysz zapomnieć, po co je w ogóle rozkładasz. Dolne szuflady w MegaSpace robią robotę. Jedynie nie podoba mi się pukająca szuflada z lodówką w Mercedesie. Porównując zewnętrzne schowki już nie naszej Scanii, a załóżmy, że z tego rocznika, co MS (2011), to jednak Scania ma to wszystko lepiej rozwiązane. I oczywiście brak tunelu.. Mega ułatwienie w utrzymaniu czystości, ale przede wszystkim wygoda. Robisz, co chcesz - i jak chcesz. Zero ograniczeń. Jednak następnym powodem, dla którego lepiej tacie jeździ się Scanią, to może kwestia sentymentu i przyzwyczajenia (poza kierownicą ). Nasza eRka, to samochód do wszystkiego. Krótki zderzak, wjedzie niemal wszędzie, bo liche mercedesowskie plastiki już nieraz zostały naderwane. Scania dużo lepiej się zbiera z ładunkiem. Skrzynia może słabiej przebija biegi, ale przynajmniej nie wariuje tak, jak w nowym, ulepszonym Power Shifcie II. Jak to stwierdził tata, OptiCruise robi robotę spokojnie, ale przeważnie bezbłędnie, za to PowerShift najpierw robi robotę, a później koryguje błędy. I traci się na normie, a przecież norma- rzecz święta. Trasy na razie są przypisane na bardzo długo do Mercedesów, ale nad międzynarodówką się nawet nie zastanawiamy, tu jest dobrze. Myślę, że Ci jakoś to wszystko rozwiałem. |
Autor: | MAN F8 19.361 [ 02 wrz 2012, 10:08 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
Maszyny jak zawsze bardzo zadbane, mimo, że kręcą non stop Jak Ci wychodzi spalanie w tych MPIII? Myślicie już nad jakimś następcą Rki? Może MPIV Pozdrowienia i bezawaryjności |
Autor: | Norbi-Trans [ 12 wrz 2012, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
Dzis Scania widziana w Radomiu, mrygałem kierowcy swiatłami Fajnie sie prezentuje. |
Autor: | Baniek [ 12 wrz 2012, 20:34 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
Zgadza się, to Tata jechał. Dzięki za pamięć! |
Autor: | ardel95 [ 12 wrz 2012, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: Scania R420, 2x Mercedes-Benz: 1841, 1844 |
za SCANIE powinieneś dostać nobla , mam nadzieje że jak się kiedyś spotkamy to bd mógł postawić Ci piwko reszta załogi też ładniutka. Pozdrawiam |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |