Witam
Mam problem - wczoraj wyjąłem podstawę osuszacza bo chciałem ją wymienić na inną którą kupiłem . Co się okazało nowa podstawa średnio pasowała i byłem zmuszony założyć starą . Jak już miałem starą podstawę na stole to stwierdziłem że ją podreguluję ... No i podregulowałem tak że przestała odbijać wiatr ... Chciał bym się upewnić do czego jest ten wichajster oznaczony kółkiem na zdjęciu - przekręciłem go i auto przestało odbijać wiatr - pompuję do 10 atm i zegar staje . Próbowałem go przestawić z powrotem ale jest bez zmian .Jak upuszczę mu powietrza to dopompowuje i stoi w miejscu na 10 atm czyli tak jak powinno być z tym że zawór upustowy nie odbija jak miało to miejsce wcześniej .
Trzy pytania :
1. Do czego jest ten wichajster ?
2. Czy to jest możliwe że sprężarka się wyłączy i włączy się dopiero po spadku ciśnienia w układzie do 7 atm .
3. W razie czego jaką podstawę kupić bo jedne są do 8,1 atm a drugie do 10 atm .
We wtorek lece w trasę i mam w planach kupić nową podstawę jeśli z tą nic się nie da zrobić .