wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Flex-in International
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=36462
Strona 1 z 1

Autor:  petrol [ 29 lip 2012, 9:18 ]
Tytuł:  Flex-in International

Parę dni temu tak żeby nie wypaść z wprawy złożyłem CV do tej firmy
i prawie natychmiast dostałem telefon że tak oczywiście potrzebują kierowców.O swoim doświadczeniu zawodowym napisałem w cv,dlatego
przez tel.już o tym sie nie gadało.Tylko język jest ?, no jest,jaki taki byle jaki.Dobra .Praca 3/1 albo 4/1 w Holandii w solidnych firmach guldenowych.Robota płatna od godziny 8 oiro.Zatrudnionym się, oczywiście,
jest we Flex,który z kolei odnajmuje kiermanów miejscowym guldenom.
Co tydzień zjazdy na łikendy do Breda.Tam można przełikendować
w kwaterach należących do Flex za jedne 10 oiro.Po skończonej turze wraca
się do chałupy i,po tygodniu spędzonym z żonką w gdzieś tam PL
z powrotem do Breda.Podobno miesięcznie ok 2000 oiro na łapkę.
Słowo pośrednik jakoś tak kojarzy mi się z sępem-niewiem dlaczego.
I szukam dziury w całym.
Na internecie można znależć komentarze dotyczące tej firmy i nie są one
pozytywne.Może ktoś z informacjami z "pierwszej ręki".

Autor:  bartek158 [ 09 wrz 2013, 15:29 ]
Tytuł:  Re: Flex-in International

Pracowałem tam dość krótko. Przedewsztyskim jest się zatrudnionym w firmie Irlandzkiej , także odchodzą wszelkie holednerskie przywileje np. pieniądze wakacyjne. W razie jakichkolwiek problemów nie można dochodzić swoich praw w holandii , trzeba wszystko załatwiać w Irlandii. Aczkolwiek wątpię aby były problemy z wypłatami.
Ubezpieczenie nie jest honorowane w Polsce. Jeśli przyjmują Cię w okresie wakacyjnym to na 90% tylko na zastępstwo kogoś kto pracuje na stałe i właśnie poszedł na urlop. Z tego co wiem osoby które pracują tam od jakiegoś czasu otrzymują ok 480-520 euro co tydzień. Warunki pracy - zależy do jakiej firmy zostanie się przydzielonym. Ja jeździłem w Brinkmanie , sprzęt mocno zużyty głównie DAF'y ale się toczy ( ciągnik 2006r. , naczepa 2001r.). Dają kierowców do jeszcze jednej firmy i na tym koniec. Także specjalnie nie ma możłiwości się gdzie przenieść. Jeśli chodzi o rozliczenie godzin to powiem , w pauzy dość często idą w trakcie rozładunków czyli wychodzi ,że pracowało się 11.30 godziny bez prerwy , ale później i tak ta jedna godzina jest odliczana. Jak dałem swoją godzinówke i każdego dnia była wykazana przerwa to wyszło mi 56h i tyle mam na pasku z rozliczenia. Aczkolwiek niektózy twierdzą że mają więcej obcinane. Są dwie sprawy o któych warto pamiętać zatrudniajac się u nich:
1. Wypłaty są ok 2-3 tygodnie po zakończeniu danego tygodnia pracy.
2. Nie wiem czemu ale pierwsze 2-3 tygoenie pracy wydzodzą bardzo będznie. Na swoim pasku mam
zabrane na podatek PAYU 226 e. , USC 38e. , PRSI 22e. , zarobek brutto wyszedł 556 euro wiec po odjęciu tych wszystkich podatków ( w sumie 286e.) zostało do wypłaty 264e. takze niewiele. Rozmawiałem z dwoma innymi kierowcami i też na początku mieli bardzo słabo. To się zmiena gdzieś po pierwszych 3 tygodniach pracy. Ale czemu tak jest to nie mam pojęcia. W kązdym razie później już jest zwykle powyżej 480e.
3. Czas pracy w Brinkmanie , czasem puszczałem pauze w trakcie rozładunku , ale przerw też bywało sporo z powodu oczekiwań na załadunek / rozładunek. Zdażają się telefony od dyspozytorów w brinkmanie aby jechać podad czas . Problemy występują głównie w piątki kiedy albo nagnie się czas , odbierze się towar i w sobote rano wróci na baze ( i do domu) , no a jak się nie odbierze to jest problem.
Ja miałem w trakcie pracy jedno przegięcie o sam czas pracy , ktoś mi mówił ,że nigdy tam nie przegiął. Ktoś inny z kolei ,że tak 2-3 razy w miesiacy przekracza czas pracy.
Czy bym komuś polecił tę firmę ? Nie wiem , aktualnie nie ma za bardzo w NL pracy więc lepsze to niż nic.

Autor:  petrol [ 14 wrz 2013, 10:35 ]
Tytuł:  Re: Flex-in International

dzieki za info bartek 158

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/