Zastanawia mnie taka rzecz: Dlaczego są dwa rodzaje zakazu wjazdu ze względu na masę? Mamy ograniczenie ze względu na masę rzeczywistą oraz DMC. To pierwsze rozumiem, ale drugiego nie. Jakie to ma znaczenie, ile samochód może ważyć?
Przychodzi mi do głowy, że chodzi tu o gabaryty samochodu. Zauważyłem, że znak B-5 stoi zazwyczaj tam, gdzie jest ciasno. Bywa, że z jednej strony na drogę można wjechać, a z drugiej już nie. A przecież nawierzchnia taka sama. Natomiast znak B-18 stoi przed np. mostami, gdzie naprawdę chodzi o nośność drogi.
Czy będzie znak "z ciężarówką", czy nie, co za różnica
Dosyć spora:
Znak, który zakazuje wjazdu pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej X ton nie dotyczy autobusów, natomiast znak zakazujący wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej X ton dotyczy również autobusów jeśli oczywiście autobus przekracza tę rzeczywistą masę całkowitą.
Jeszcze inaczej jakby dali zakaz do 7.5t normalny bez cieżarówki narysowanej to by tam mogło jeździć wszystko co waży mniej niż 7.5t rzeczywistej masy całkowitej i mogło by ważyć nawet 12t DMC albo i więcej a jak dadzą zakaz DMC powyżej 7.5t to tylko te wiadą co mają do 7.5t DMC nie dotyczy Autobusów.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę