wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
uklad pneumatyczny volvo fl 614 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=36555 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | waldek puste [ 07 sie 2012, 21:10 ] |
Tytuł: | uklad pneumatyczny volvo fl 614 |
witam szukam schematu ukladu pneumatycznego do volvo fl 614 auto jest na poduszkach silnik 220km.chcialem zalozyc pneumatyke na przyczepe prosze o pomoc.z gory dziekuje |
Autor: | dominik 2004 [ 07 sie 2012, 22:59 ] |
Tytuł: | Re: uklad pneumatyczny volvo fl 614 |
Do tego schemat nie potrzebny . Podłączasz zasilanie dwa sterowania z przedniego i tylnego obwodu i sterowanie z ręcznego . |
Autor: | waldek puste [ 08 sie 2012, 8:45 ] |
Tytuł: | Re: uklad pneumatyczny volvo fl 614 |
a mozesz mi to jakos objasnic dokladniej co bedzie mi potrzebne jakie zawory itd.prosilbym o dokladny opis nawet nie wiem czy jest tam zawor sterujacy na przyczepe. |
Autor: | dominik 2004 [ 08 sie 2012, 21:12 ] |
Tytuł: | Re: uklad pneumatyczny volvo fl 614 |
Potrzebny ci zawór sterujący przyczepy i trochę tekalanu . Wejścia 41 i 42 podłączasz z głównego zaworu hamulcowego wyjście na 1 i 2 obwód , 43 sterowanie z manetki hamulca ręcznego , jedynka zasilanie ze zbiornika i pozostają dwa do słuchawek . |
Autor: | tszpak [ 14 sie 2012, 20:53 ] |
Tytuł: | Re: uklad pneumatyczny volvo fl 614 |
Cytuj: Potrzebny ci zawór sterujący przyczepy i trochę tekalanu . Wejścia 41 i 42 podłączasz z głównego zaworu hamulcowego wyjście na 1 i 2 obwód , 43 sterowanie z manetki hamulca ręcznego , jedynka zasilanie ze zbiornika i pozostają dwa do słuchawek .
kolego a co Ty chcesz kogos zabic ??? od kiedy tak sie podlacza zasilanie przyczepy ????? jaki "glowny zawor " ??? nie chcialbym kogokolwiek obrazac ale prosba do moderatora skontrolujcie wpisy zanim ktos skorzysta z tego opisu i narobi klopotu sobie i innym ... hamulce nie sa zprojektowane tak aby sobie je modyfikowac na Bolka oko takie zmiany to w Ursusie z 1966 roku do naczepy/przyczepy ciagnie sie po 1 :zasilanie ( 8.5 bar z zaworu czworodroznego .... najczesciej ) 2: sygnal z ZAWORU HAMULACA NOZNEGO ( innaczej nie masz mozliwosci kontrolowania ani hamowania naczepy ( np jak samochod zaladowany a przyczepa pusta to zablokuje wszystkie kola naczepy jak bedziesz mial takie samo cisnienie NAWET ABS NIE POMOZE !!!! i o wypadek nietrudno szczegolnie na sliskim ) ani nie bedziesz mial hamowania "progresywnego " ..... obawiam sie ze musisz skontaktowac sie z fachowami a nie szukac porady na forum sprawa zbyt powazna ..... uff az mnie sie cisnienie podnioslo ... ps po zalozeniu "haka" i podpieciu przyczepy zmienia sie charakterystyka hamowania samochodu ...!!! ( nalezy zmienic ustawienia zaworu poziomu i obciazenia ...wez to pod uwage innachej bedzie Ci pchac samochod i nie nadazysz wymianiac przednich okladzin pomijam elektryke i ABS ( podejrzewan ze auto po 1983 roku |
Autor: | dominik 2004 [ 15 sie 2012, 6:13 ] |
Tytuł: | Re: uklad pneumatyczny volvo fl 614 |
Cytuj: Cytuj: Potrzebny ci zawór sterujący przyczepy i trochę tekalanu . Wejścia 41 i 42 podłączasz z głównego zaworu hamulcowego wyjście na 1 i 2 obwód , 43 sterowanie z manetki hamulca ręcznego , jedynka zasilanie ze zbiornika i pozostają dwa do słuchawek .
kolego a co Ty chcesz kogos zabic ??? od kiedy tak sie podlacza zasilanie przyczepy ????? jaki "glowny zawor " ??? nie chcialbym kogokolwiek obrazac ale prosba do moderatora skontrolujcie wpisy zanim ktos skorzysta z tego opisu i narobi klopotu sobie i innym ... hamulce nie sa zprojektowane tak aby sobie je modyfikowac na Bolka oko takie zmiany to w Ursusie z 1966 roku do naczepy/przyczepy ciagnie sie po 1 :zasilanie ( 8.5 bar z zaworu czworodroznego .... najczesciej ) 2: sygnal z ZAWORU HAMULACA NOZNEGO ( innaczej nie masz mozliwosci kontrolowania ani hamowania naczepy ( np jak samochod zaladowany a przyczepa pusta to zablokuje wszystkie kola naczepy jak bedziesz mial takie samo cisnienie NAWET ABS NIE POMOZE !!!! i o wypadek nietrudno szczegolnie na sliskim ) ani nie bedziesz mial hamowania "progresywnego " ..... obawiam sie ze musisz skontaktowac sie z fachowami a nie szukac porady na forum sprawa zbyt powazna ..... uff az mnie sie cisnienie podnioslo ... ps po zalozeniu "haka" i podpieciu przyczepy zmienia sie charakterystyka hamowania samochodu ...!!! ( nalezy zmienic ustawienia zaworu poziomu i obciazenia ...wez to pod uwage innachej bedzie Ci pchac samochod i nie nadazysz wymianiac przednich okladzin pomijam elektryke i ABS ( podejrzewan ze auto po 1983 roku Jaki główny zawór ? (główny zawór hamulcowy nazwany przez ciebie zaworem hamulca nożnego) nie kontroluje on w żadnym stopniu czy naczepa jest załadowana czy pusta . Zasilanie nie z czteroobwodowego tylko z ograniczającego zaworu . Nie udawaj takiego wszechwiedzącego bo głupoty wypisujesz . Bez znaczenia czy jest samochód załadowany czy nie na przyczepę musi wychodzić pełne ciśnienie sterowania . Korekta załadowania jest przeprowadzana w przyczepie . Nie zmienia się żadnych ustawień w pojezdzie ciągnącym (chyba że to solówka to należy w niej wyłączyć ESP jeśli posiada ) |
Autor: | sebotrucker [ 09 wrz 2012, 23:23 ] |
Tytuł: | Re: uklad pneumatyczny volvo fl 614 |
dokładnie przyczepa musi mieć korektor siły hamowanie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |