BOSCH
OBRACAJAC WALEM KORBOWYM USTAWIASZ w pozycji
I REGULUJESZ ZAWORY SSACE I WTRYSKI
luzujesz nakretke zabezpieczajaca i odkrecasz trzpien naciskowy wtrysku az bedzie luzny nastepnie go dokrecasz aby tylko dotykal wtrysku ustawiasz zegar na -2 do -3 mm i opierasz o gorna nasade sprezyny wtrysku dokrecasz trzpien az zegar pokaze 0 i blokujesz nakretka
wymiar kontrolny 68.9 ± 0.1 mm PO USTAWIENIU OD PODSTAWY DO GORNEJ NASADY SPREZYNY
obrot walem korbowym do nastepnego znacznika
powodzenia
MAM NADZIEJE ZE POMOGLO
!!!! USTAWIENIA DLA FH12 D12 Z WTRYSKAMI BOSCH!!!!!
dokrecanie kola zamachowego
D12C/D 340/380/420/460 ( bez przystawki na kole zamachowym !! ) w nastepujacej kolejnosci
i z nastepujacym NACIAGIEM
krok 1.....60±5 Nm
krok 2.....60±5° naciag katowy
jezeli pod pojeciem obudowa kola zamachowego masz na mysli to
to w tej kolejnosci i naciag 140 Nm
a jezeli obudowe sprzegla to 65Nm