Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Oferta pracy
Post Wysłano: 04 sty 2013, 22:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 wrz 2012, 13:36
Posty: 10
GG: 26126132

Witam. Jakiś czas temu otrzymałem ofertę pracy(od takiego dalszego znajomego) na busach w międzynarodówce. Byłem na rozmowie z nim i dowiedziałem sie ze praca wyglądałaby następująco:
#na chwile obecna jeździł bym blaszką (5ep)(planowany zakup nowych plandek za jakis czas)
#wyjazdy 3-4tyg (3-1). ok 12-18tyskm
# zarobi to 0,20zł/km (+podniesienie tej stawki po miesiącu lub dwóch)
#przesiadka na plandekę za jakiś czas jeśli zakupi nowe samochody
#trasy przeważnie po UE sporadycznie UK lub jakiś inny równie egzotyczny kraj;p;p;)
Co byście o tym myśleli, aha przypominam że to były mój debiut w tej branży także też nie wymagajcie nie wiadomo czego:);)

Aha i jeszcze jedna sprawa blaszki(masterki 2011r) są wyposażone w łóżka co prawda troszke ponad 175cm ale zawsze coś.


Post Wysłano: 04 sty 2013, 22:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2009, 11:37
Posty: 293
GG: 4029913
Samochód: Mietek Aszrot
Lokalizacja: Białystok

Cytuj:
Witam. Jakiś czas temu otrzymałem ofertę pracy(od takiego dalszego znajomego) na busach w międzynarodówce. Byłem na rozmowie z nim i dowiedziałem sie ze praca wyglądałaby następująco:
#na chwile obecna jeździł bym blaszką (5ep)(planowany zakup nowych plandek za jakis czas)
#wyjazdy 3-4tyg (3-1). ok 12-18tyskm
# zarobi to 0,20zł/km (+podniesienie tej stawki po miesiącu lub dwóch)
#przesiadka na plandekę za jakiś czas jeśli zakupi nowe samochody
#trasy przeważnie po UE sporadycznie UK lub jakiś inny równie egzotyczny kraj;p;p;)
Co byście o tym myśleli, aha przypominam że to były mój debiut w tej branży także też nie wymagajcie nie wiadomo czego:);)

Aha i jeszcze jedna sprawa blaszki(masterki 2011r) są wyposażone w łóżka co prawda troszke ponad 175cm ale zawsze coś.
Według mnie na takich warunkach to jest tylko 1 plus. Jeśli marzysz o karierze na dużym zestawie to się dowiesz jak wygląda robota i czy Ci pasuje. Jeśli wytrzymasz psychicznie na ekspresach to na dużych też pod tym względem dasz radę. Kasy nie zarobisz, bo pewnie sporo wydasz, to samo wyszło by pracując gdzieś w hurtownii.

BTW. UK też jest w UE i nie jest egzotycznym krajem.


Post Wysłano: 05 sty 2013, 1:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lip 2011, 21:38
Posty: 67
GG: 2371800
Lokalizacja: Warszawa

Jeśli chłop z tym startuje to albo ma mega dobrą spedycję, albo bardzo dobrą stałą robotę.

Blacha jest ok jeśli chodzi o bezpieczeństwo, zamykasz drzwi i przynajmniej plus taki, że nie potną. Trochę upierdliwe załadunki, zwłaszcza wysokość palet, bo z szerokością/długością można się pobawić.
Minus, bo nie otworzysz szybko całego boku, a i na pasy transportowe jest momentami mało miejsca.

System jazdy - nie komentuję, dla mnie poronione są już 3 tygodnie, pamiętaj, że w idealnych warunkach (które prawie nigdy się nie zdarzają) przy 18 tys km. to masz od pon do pt 1200km dziennie, a to jest dużo.
Nie spojrzałem z jakiego regionu jesteś, ale załóżmy, że zrobisz 10 000km w miesiącu, czyli 2000zł a za to trzeba jeszcze się oporządzić w trasie + przeżyć ten wolny tydzień w domu.

Jeśli masz rozkładane łóżko, które wychodzi na pakę to miej na uwadze, że nie zawsze je położysz, więc zostają fotele. A w Masterze nie doszedłem jak wcisnąć klamrę od pasa środkowego pasażera pod poduszkę siedzenia, więc w razie krótkiej drzemki upierdliwie wbija się w plecy.

Ogólnie oferta żaden aj waj, ale bez doświadczenia chyba lepsze to niż żadna praca.
Chociaż podobną kasę da się wyciągnąć w piekarniach/cukierniach itp. Przy czym największa niedogodność to zapewne praca od bladego świtu + załadunki i rozładunki


Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 1:53 przez Detektyw, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 05 sty 2013, 1:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

tak jak pisze adasko, tą prace można potraktować jako przetarcie przed jazdą na wiekszych autach, zdobywasz jakieś doświadczenie i obycie w krajach UE, a zarobki są raczej słabe i gdyby traktowac to jako prace docelową to lepiej faktycznie żukiem chleb rozwozić :wink:


Post Wysłano: 05 sty 2013, 15:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 wrz 2012, 13:36
Posty: 10
GG: 26126132

zarobki słabe, lecz tak jak pisałem to jest kwestia 3-4 mies z takimi zarobkami. Później już bym dostał np. 0,21;ub 0,22 i autko plandekę a za tym automatycznie kryje sie więcej km wiec i więcej kasy. A co do oporządzenia się w trasę to tez chyba na to aż takie duże sumy nie idą.(chyba :wink: )

A co do zarobków 2400 w "hurtowni lub w piekarni) to wątpię, ponieważ a na chwile obecna jestem magazynierem w dosyć prężnej firmie i rzadko mi się udaje przekroczyć 2000tys/mies.


Post Wysłano: 05 sty 2013, 16:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2012, 21:24
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
zarobki słabe, lecz tak jak pisałem to jest kwestia 3-4 mies z takimi zarobkami. Później już bym dostał np. 0,21;ub 0,22
Obyś nie wpadł tak jak ja, miałem 1200 podstawy mieć przez 1 miesiąc, potem 1500, premie itd itd, wyszło tak że po przepracowanych 3 miesiącach już był problem odzyskać te 1200... do dziś mam

_________________
"Nie jestem zdolna, jestem ofiarą której się chce coś stworzyć, a nie się tylko opie**alać."
~I.O

http://s2.cargotycoon.pl/index.php?acti ... k&id=15206


Post Wysłano: 05 sty 2013, 16:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 cze 2011, 20:36
Posty: 8
GG: 0

Cytuj:
zarobki słabe, lecz tak jak pisałem to jest kwestia 3-4 mies z takimi zarobkami. Później już bym dostał np. 0,21;ub 0,22 i autko plandekę a za tym automatycznie kryje sie więcej km wiec i więcej kasy. A co do oporządzenia się w trasę to tez chyba na to aż takie duże sumy nie idą.(chyba :wink: )

A co do zarobków 2400 w "hurtowni lub w piekarni) to wątpię, ponieważ a na chwile obecna jestem magazynierem w dosyć prężnej firmie i rzadko mi się udaje przekroczyć 2000tys/mies.

Moim zdaniem jeżeli faktycznie myślisz o tym zawodzie, to stawka nie jest zła. Wez pod uwage, że bez doświadczenia cieżko sie dostać na miedzynarodówke a nawet doświadczonym kierowcą proponują 20gr/km. Ja jestem ze śląska i często dzwonie po ogłoszeniach tak z ciekawości. W więksości firm system 3/1 lub 4/1 i 20gr/km. Ostatnio dodzwoniłem się do firmy z okolic Jaworzna. Bardzo miły facet, pogadaliśmy i warunki jakie zaproponował to 20gr/km + 10zł za kazda cmr-ke + jezeli zaoszczędze paliwo to kasa na połowe. Wszystko by było fajnie gdyby nie system 3/1 :/ Także na warunki nie mozesz kolego nażekać, bo jestes świerzynka :D Co do sum w trasie, to zobaczysz po pierwszym kursie za ile jesteś w stanie wyżyć na unii :wink: Piszesz, że jestes magazynierem i żadko udaje Ci się przekroczyć 2tyś. Wg mnie tutaj nie bedzie lepiej, bo po odliczeniu jedzenia na trase i w trasie i ewentualnych mandatów nie wiem czy Ci 1800zł zostanie a wez pod uwage, że 3 tygodnie bedziesz poza domem i bedziesz sypiał na parkingach w masterze bez kurnika 8) Warto? Decyzja należy do Ciebie. Powodzenia!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: